de most faternak van egy 1969es Vw Bogárja!!! CRL553 rendszámú! Nagyon imádjuk szeretjük a kocsit! Szivesen megnézném milyen volt régen! Régi műszaki vizsgás kép mondjuk 2010 előtti
Nem is személyesen neked szólt, csak ezek a szoci autók mind olyanok voltak hogy kellett egy minimálisat érteni hozzájuk (sok évet Trabantoztam én is, faros Skoda is volt). Egyik szoci autó sem "gondozásmentes" abban az értelemben ahogy ma tudjuk az autókat használni, az a 90-es évekkel jött el tömegesen. (Swift, F Astra, és társaik)
A70-es 80-as években aki nem tudott alapvetőbb dolgokat megszerelni, azoknak nem igazán működött az autózás.
Na hát amennyit én értek a Trabikhoz!!! Azt tudom hogy fater nem kímélte anno a kombit! Nagymamámé volt a kék ! Tisztán emlékszem arra hogy egyáltalán nem értett a kormányváltos kétütemű autóhoz!Én sem értek full hülye vagyok a Trabikhoz életembe nem vezettem viszont emlékszem állandóan mikor elindult bőgött a motor ! Fater szerint mindég 3 mas-ban indult el a nagyi . Testvéreimmel azon röhögtünk mindég ahogy a nagyi elindult az autóval iszonyat zajos volt aztán emlékszem állandóan elkapartatta az első kerekeket! Aztán akinek eladta a kéket 40 ezerbe az a vevő azt mondta hattyúnyakas az autó (nem tudom mit jelent)viszont arra is emlékszem hogy a fehér mikor leállt fater hiába próbálta indítani az útszélén csak egy ilyen kattanások voltak!Ékszíj lehetett e hogy szétszakadt? tényleg nem tudom full hülye vagyok hozzá , tudom cink de ez van!
Aztán mentünk volna Balcsira és elhagytunk két települést mikor az autóban gallyra ment a motor!
Ezek általában beköpött gyertya, meg hasonló szinű problémákat jelentettek, (a főtengely az nem csak úgy a semmiből hal meg 2 település alatt) de nyáron sormintában álltak az ilyen autók az M7-esen :D
Nekem is olyan autóm van most amire azt mondta a tulajának a szerelője, hogy ezt már meg se lehet javitani. Egy vizcső meg egy termosztát kellett összesen neki :D
Ennek meg kivolt cserélve az eleje mert rommá törte faterom előző asszonya! Gyerekkoromban öcsémmel lelaktuk belülről szerencsétlent! Mikor öcsém hisztizni kezdett szétrángatta belülről az ülést leszedte a kárpitot! Fehér autó volt! Aztán mentünk volna Balcsira és elhagytunk két települést mikor az autóban
gallyra ment a motor! Aztán fater nem akart vele bíbelődni így anno 15.000 kp ba eladta
anno emlékszem hogy romák vették meg anyám főnökasszonyáé volt az autó!!! valami 50 ezerért !! Hát az csak egy gonosz ember lehet aki egy ilyen igen ritka japán gépkocsit méhtelepre vagy vasba bead!Nem hinném hogy akkor valamelyik kertben szarrá rohadva áll !! főleg hogy helybeli romák vették meg!
Azt én is látom. De kívülről nem rossz, pl. a sárvédőíveken nem látok korróziót. Amúgy meg főleg a hátsó futóműtornyokat kellene látni, azok nagyon meghatározzák a karosszéria állapotát.
Felülről egyáltalán nem látszik korrózió, szerintem meglepődnének sokan, ha kapna egy gőzborotvás tisztítást, majd egy normál samponos mosást, aztán egy polírozást.