Számomra értelmezhetetlen, hogy + pénzért tovább keresték volna a hibát. Megállapították! Csapágy és/vagy vez.egység. Akkor mit akar tovább keresgélni? Ez úgy f@szság ahogy van. Kérdés, ezek ennyire hülyék, vagy pofátlan mocskos szemetek? Szerintem mindkettő, bár gondolom nem csak szerintem.
Vélem csapágycsere miatti bontás után ajánlatosnak látták volna a tárcsa és kettős tömegű cseréjét is (ha már úgyis bontva van felkiáltással) Ám ha már, akkor főtengely szimering is, nem beszélve a féltengely szimeringről, mert azt korábbi előírásnak megfelelően minden ilyen beavatkozásnál cserélni kellett vélt vagy valós sérülés miatt.
Á, inkább hagyom is mielőtt eret tépnék magamon. Mondom ezt annak tükrében, hogy évtizedeket edződtem különböző márkaszervizek látogatójaként.
1 próbát megér, hogy kiveszed az első kerekeknél az ABS jeledót, megpucolod a helyét a rekektől, visszateszed. Nekem ez oldotta meg a hibát már vagy 1 éve.
A véletlenszerű hibák a legaljasabbak. Még a kiolvasott hibakód sem mutat rá egyértelműen a hibahelyre, csak annak lehetséges körére.
Régóta követem a fórum tapasztalati alapon nyugvó hozzászólásait, s ilyen esetekben fékkapcsoló, ABS jeladó koszolódás, vezetékek zárlata, kontakt hibája kerül szóba.
Nekem ilyet nagy megázások után produkált. Valahol bekerült víz. Kiszáradás után - nyitott motorház egy este a garázsban - hiba eltűnt. Nem Vti volt hanem 1.8 szívó.
Citrom C4 Picasso 1.6 vti van valakinek tapasztalata,menet közben ABS defekt,esp off,service folyamatosan èg,majd ahogy megjelent,úgy el is tűnik kis idő múlva!De olyat is csinált ezután,hogy a kèzifèk nem oldott ki,folyamatos sípolás,csak ha kikapcsoltam manuálisan a fèket ,utána engedett indulni.
Hello, én is jártam így. A kocsi kiírta, hogy váltó hiba, nem lehetett sebességbe rakni. Félre toltuk, délután mentem érte, simán hazajöttem. Kiolvastam a hibakódokat (P1701, P1755), majd OBD műszerrel FAP programmal néztem élő adatokat. Egyszer menet közben leesett a hidraulika nyomás, utána jött a váltó hiba felirat. Félre álltam, leállít+elindít, utána simán ment. Otthon rátöltöttem 1 kicsi olajat a hidraulika tartályra, széthúztam az összes csatit az egységen amit tudtam, adtam neki gazdagon Kontakt sprét. Ennek lassa 2 hónapja, azóta megy minden nap használom (kb 2000 km azóta). Letudtam 1 horvát nyaralást, megy egy pesti 20 perces dugóban araszolást is.
12 éves, 170000 km van bent, lassan kuplungcsere is lehet belőle.
Most néztem, hogyvez a hibakód a féklámpakapcsoló hibáját jelzi, ahogy írtam nekem akkor csinálta azt, hogy csak 3.-ig váltott mikor rosszul rakram össze csapágycserekor az abs kábel csatiját és hibát írt a műszerfalon így ha ezt a hibát nem mindig produkálja lehet, hogy érintkezéshiba van valamelyik vezétéknél, csatinál a csattanó váltás meg többnyire kuplung kiemeléshiba ami persze lehet a kuplung hidraulikus kiemelő gond is, de nem annyira váltó. Egy kuplung hidrofolyadék csere nem ártana először mert olcsóbb mint az amit írtál és gyanús, hogy nem is az a baja.
Motormosás nem volt az utóbbi időben? Attól lehet még beázás, nekem akkor csinált ilyesmit mikor kerékcsapágy cseréjekor az abs jeladót rpsszul tettem vissza, akkor csak manual volt az is csak 3.-ig, esp hiba és persze világító műszerfal váltóhiba felirattal, hiába töröltem csak az első váltásig működött.
Ilyen auto/manual váltogatás nálunk is volt. A szervizben vonogatták a vállukat. Egyszer aztán elmúlt. Lehet tán a váltókapcsoló vagy csatlakozása okozza.
Korábbi hozzászólásokban a tempomat "hiánya" miatt a fékkapcsolót okolták.
Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni. Mielőtt elhantolnád (†14) a váltó vezérlését kellene ellenőrizni. Szerényebb ismeretek és szükséges eszközök híján szakember(!) segítségét kell kérni. Ami otthon ellenőrizhető az a beavatkozó olajszintje. Igaz, a légszűrőházat ki kell (legalább is érdemes) venni.
Tudja valaki esetleg, hogy az MC21 és MC55 testelési pontok hol helyezkednek el fizikailag?
Sokszor feljön egy olyan figyelmeztetés, hogy nem jó a jobb oldali tolató lámpa, vagy az irányjelző. Megnézném, esetleg nem lazult-e le a csavar, vagy nem korrodálódott-e az érintkezés a hátsó lámpa test csatlakozásánál.
Elképzelhető, hogy nem jók a számok, mert a sedre programba csak c4 picassot tudtam kiválasztani, grand picasso nincs.
Igen, de mint írtam a zsír új téliekkel is csinálja, sőt felcseréltük az első - hátsó kerekeket és úgy is ugyan az volt a jelenség! (a nyáriaknál is kipróbáltuk) Úgyhogy a kerekekkel tuti nincs gond, azt kizártnak tartom hogy mind a 8db kerék rossz lenne!
Igen, jellemően gumi hiába pörgetik meg a szálszakadás főleg ha kezdeti nem nagyon látszik nekem nagyon sokszor volt még motoron is és most is a 2 éves autónk nyári gumijával pedig gumis megpörgette mind és szerinte minden jó.
Érdeklődnék, van egy 2012-es grand picassom kb. 1 éve, 1.6hdi kézi váltós sima futóművel.
A problémám az hogy nagyobb sebességnél (120kmh felett) remeg a kormány, (jobbra-balra) nem mindig egyforma intenzítással, de mindig remeg! Futómű rendben, beállítva, lengéscsillapítók 80% körüliek, kerekek is jók, mivel téli-nyári garnitúrával is csinálja, ráadásul a téliek újak voltak külön felnin!
Igaz -eddigi kudarcos kísérletek után - még csak most próbálom, de úgy tűnik a Liqui Moly orange power cleaner versenyképes. Kicsit munkás, rá kell fújni a felületre, egyéni tapasztalás szerinti "hatásidő" múltával körömkefével, szűkebb helyeken kemény sörtéjű fogkefével eltávolítható a taknyos képlet. (rongy nem jó)
Aki mártásos festéstechnikával operál az a felület megtisztítását is elvégzi.