Keresés

Részletes keresés

alkotasu Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16526

Háááát, inkább a Ganz motorvonatosba illett volna, mert inkább Ganz motorvonat, mint MD. Na, mindegy.

 

De azt nem értem, minek kellett két kocsmakocsi a fapados csukához, meg a motorkocsihoz.

Előzmény: smnks (16521)
alkotasu Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16525

Szuperjó felvétel. Ha teljesen lehetetlen is, de ízelítőt ad abból a hangorkánból, ami a géptérben (gépes vezetőfülkében) hallható. Nyár elején volt részem hallani a zenebonát, a mozdonyvezetőnek volt is a füliben dugó.

Előzmény: manhattani (16515)
C50 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16524

Jó ez a videó.

Előzmény: manhattani (16515)
smnks Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16523

Köszönöm a választ!

Ha jól értem, itt a 'nem lehet' inkább 'nem szabad' -ot jelent. No nem, mintha valami renitensségre akarnám buzdítani a személyzetet, hanem inkább a nem szükségszerűen leromlott állapotra akarnék rákérdezni.

Bár, ha sok éve hozzá sem nyúltak, akkor már az állapota is erősen kérdéses lehet...

Előzmény: zsiráftotya (16522)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16522

Üzemképes volt a kazán,csak lejárt a kazánvizsgája,tehát nem lehet beüzemelni

Előzmény: smnks (16516)
smnks Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16521

Én ide tettem volna... Bár közben eszembe jutott, biztos azt mondod erre, az nem jó, mert az öttengelyű motorkocsikhoz nem voltak pót/mellék/betétkocsik, ergo nem motorvonatok! :-)

 

Na, mindegy, van még egy ilyen topic is...

 

De nem veszünk össze, amiért nem ezekbe tetted! :-)

 

Hivatkozott személy itt a fórumon is rendszeresen jelen van (majdnem leírtam a nickjét -ki is zártak volna!).

Talán olvassa is, talán majd válaszol is a kazános kérdésre...

Előzmény: manhattani (16520)
manhattani Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16520

Mondj jobb topikot erre. A kérdés csak elvi jelentőségű, mert nincs több filmem az ABbmotról.

Kazán ügyben Tóth Gabit keresd, legutóbb a facebookon láttam. Ő biztos tudja, mert azt a motorkocsit hívják Tóthnénak is :-)

 

Előzmény: smnks (16516)
C50 Creative Commons License 2018.10.29 0 1 16519

Az remek lenne.

Előzmény: smnks (16518)
smnks Creative Commons License 2018.10.29 0 2 16518

"Fanti" azt írta valamelyik topicban, hogy ő maga is megpróbál szót emelni ezen részletek archaikussá tétele ügyében.

Előzmény: C50 (16517)
C50 Creative Commons License 2018.10.29 0 1 16517

A História Munkabizottság bár nagyszerű (legalábbis volt), de nem hibátlan. Ez a szín és ezek a lámpák nagy hiba volt. Persze akkor még szó volt egy eredeti állapotban helyre állítandó példányról is de az persze nem lett.

Előzmény: smnks (16516)
smnks Creative Commons License 2018.10.29 0 1 16516

Nem tudom, miért ebbe a topicba illőnek gondoltad leginkább, de a videó nekem nagyon tetszett!

(Még szegény Bandi is ott beszél a háttérben, egy pillanatra látható is... nyugodjék békében.)

Persze nekem a működő gőzfűtés volt a fő attrakció! Álmomban sem gondoltam volna, hogy a nosztalgia ABb motorkocsiban működőképesen benne hagyták ezt a berendezést!

Tudja-e valaki, hogy működőképes-e még ma is az ABb darugyári kazánja? Ha igen, ezentúl nem fogok haragudni a színéért sem szegény ABb -re! :-)

Előzmény: manhattani (16515)
manhattani Creative Commons License 2018.10.27 0 2 16515

Ez ugyan nem MD, hanem ABbmot, de ebbe a topikba illik leginkább :-)
Kirándulás az ABbmot motorkocsival a Dunakanyarba

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 0 0 16514

Talán csak annyi indok állhat mögötte, hogy a 3038 mindig is debreceni motor volt. 

Előzmény: Sir John B. (16513)
Sir John B. Creative Commons License 2018.10.18 0 0 16513

Mint ahogy előttem is írták, ennek még nem reszeltek szerencsére. Valószínűleg Pocsajban nagyobb becsben lesz tartva mint a magasfogadón.

Viszont jó lenne belelátni abba a logikába, hogy azt mi indokolta hogy 3 héttel ezelőtt szétaprították Debrecenben a 3006-3024 párost, majd rá alig 2 héttel ezt lehozták ide Szolnokról, hogy majd valamikor kivigyék Pocsajba.

 Erre pl. a 3006 nem lett volna teljesen megfelelő?

 Az sem volt semmivel rosszabb vagy jobb állapotban mint ez.

Előzmény: cseuztompi (16509)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.15 0 0 16512

Én úgy tudom, hogy a magasfogadón 4 darab van: (3004, 3015, 3020, 3025)

Előzmény: Törölt nick (16510)
Bzmot 353 Creative Commons License 2018.10.15 0 1 16511

A 3038 Pocsajban lesz kiállítva. 

Előzmény: cseuztompi (16509)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.15 0 0 16510

Elmennek a 3,14Csába ! Maradt kettő fogadón... 

Előzmény: by-169 (16507)
cseuztompi Creative Commons License 2018.10.15 0 0 16509

Gondolom akkor ennek is reszeltek... :/

Előzmény: Sir John B. (16508)
Sir John B. Creative Commons License 2018.10.13 0 1 16508

Csak hogy legyen hozzá kép is:

 

 

 

 

Előzmény: by-169 (16507)
by-169 Creative Commons License 2018.10.13 0 0 16507

Debrecenbe lehozták a 3038 motort Szolnoki magasfogadóról. 

ll2323 Creative Commons License 2018.10.02 0 2 16506

ll2323 Creative Commons License 2018.10.02 0 2 16505

by-169 Creative Commons License 2018.09.28 0 0 16504

A héten vágták szét őket a vontatási telepen. 

Előzmény: v63150 (16498)
Mágus23 Creative Commons License 2018.09.13 -3 0 16503

Tisztelt Fórumtársak, Tisztelt Mozdony- és Vasútbarátok!

A Magyar Államvasutak fennállásának 150. évfordulója alkalmából reprezentatív fotósorozat jelent meg a Magyar Gőzmozdonyokért és Vasútért Egyesület gondozásában.

A színes fotósorozat -kihangsúlyozom nem képeslap- hanem egyedileg nagyított laborált technikával készült magas minőségű színes fénykép.

A sorozat 12 db 10x15 cm nagyságú fényképekből áll, az alkalomra készült emlék-borítékban.

A sorozat összesen 150 példányban jelent meg.

A fotósorozat a következő járműveket tartalmazza:

MÁV 22 sorozat

MÁV 411 sorozat

MÁV 424 sorozat

MÁV M 40 sorozat

MÁV M 61 sorozat

MÁV M 62 sorozat

MÁV V 43 sorozat

A fényképek 1955 és 1974 között készültek.

A dízel és villamos vontatójárművekről készült képek mindegyikén a mozdonyok eredeti festésben láthatók.A megjelent fotósorozat mindegyike eddig publikálatlan képet tartalmaz.

Érdeklődni lehet: Molnár Tibor Józsefnél a 06-30-516-1942-es telefonszámon.

 

50558227103-5 Creative Commons License 2018.09.09 0 1 16502

A már egy ideje Debrecenben selejtezve lévő 3006, 3024 gépek úgy néz ki, hogy darabolásra kerülnek (helyben). 

Selejtezési dátumok:

MDmot 3006: 2014.08.14.

MDmot 3024: 2013.04.03.

samyadler Creative Commons License 2018.08.19 0 0 16501
https://youtube.com/watch?v=N3CTsqZnlNs

3038-as a legfrisebb videó, amit találtam..
Lehet tudni, mikor lesz kiállîtva Pocsajon?
Előzmény: Sir John B. (16482)
benbe Creative Commons License 2018.08.16 -2 1 16500

HG0 MDa Creative Commons License 2018.06.29 0 0 16499

Igen, meg van mindkettő.

Előzmény: v63150 (16498)
v63150 Creative Commons License 2018.06.29 0 0 16498

Kérdezni szeretném Debrecenben a szénhegyen 

meg van még a két MD motor/3006,3024/?

zergetollas 2847 Creative Commons License 2018.06.25 0 2 16497

21-én,Hatvanban.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!