Szuperjó felvétel. Ha teljesen lehetetlen is, de ízelítőt ad abból a hangorkánból, ami a géptérben (gépes vezetőfülkében) hallható. Nyár elején volt részem hallani a zenebonát, a mozdonyvezetőnek volt is a füliben dugó.
Ha jól értem, itt a 'nem lehet' inkább 'nem szabad' -ot jelent. No nem, mintha valami renitensségre akarnám buzdítani a személyzetet, hanem inkább a nem szükségszerűen leromlott állapotra akarnék rákérdezni.
Bár, ha sok éve hozzá sem nyúltak, akkor már az állapota is erősen kérdéses lehet...
Én ide tettem volna... Bár közben eszembe jutott, biztos azt mondod erre, az nem jó, mert az öttengelyű motorkocsikhoz nem voltak pót/mellék/betétkocsik, ergo nem motorvonatok! :-)
A História Munkabizottság bár nagyszerű (legalábbis volt), de nem hibátlan. Ez a szín és ezek a lámpák nagy hiba volt. Persze akkor még szó volt egy eredeti állapotban helyre állítandó példányról is de az persze nem lett.
Nem tudom, miért ebbe a topicba illőnek gondoltad leginkább, de a videó nekem nagyon tetszett!
(Még szegény Bandi is ott beszél a háttérben, egy pillanatra látható is... nyugodjék békében.)
Persze nekem a működő gőzfűtés volt a fő attrakció! Álmomban sem gondoltam volna, hogy a nosztalgia ABb motorkocsiban működőképesen benne hagyták ezt a berendezést!
Tudja-e valaki, hogy működőképes-e még ma is az ABb darugyári kazánja? Ha igen, ezentúl nem fogok haragudni a színéért sem szegény ABb -re! :-)
Mint ahogy előttem is írták, ennek még nem reszeltek szerencsére. Valószínűleg Pocsajban nagyobb becsben lesz tartva mint a magasfogadón.
Viszont jó lenne belelátni abba a logikába, hogy azt mi indokolta hogy 3 héttel ezelőtt szétaprították Debrecenben a 3006-3024 párost, majd rá alig 2 héttel ezt lehozták ide Szolnokról, hogy majd valamikor kivigyék Pocsajba.
Erre pl. a 3006 nem lett volna teljesen megfelelő?
Az sem volt semmivel rosszabb vagy jobb állapotban mint ez.
Tisztelt Fórumtársak, Tisztelt Mozdony- és Vasútbarátok!
A Magyar Államvasutak fennállásának 150. évfordulója alkalmából reprezentatív fotósorozat jelent meg a Magyar Gőzmozdonyokért és Vasútért Egyesület gondozásában.
A színes fotósorozat -kihangsúlyozom nem képeslap- hanem egyedileg nagyított laborált technikával készült magas minőségű színes fénykép.
A sorozat 12 db 10x15 cm nagyságú fényképekből áll, az alkalomra készült emlék-borítékban.
A sorozat összesen 150 példányban jelent meg.
A fotósorozat a következő járműveket tartalmazza:
MÁV 22 sorozat
MÁV 411 sorozat
MÁV 424 sorozat
MÁV M 40 sorozat
MÁV M 61 sorozat
MÁV M 62 sorozat
MÁV V 43 sorozat
A fényképek 1955 és 1974 között készültek.
A dízel és villamos vontatójárművekről készült képek mindegyikén a mozdonyok eredeti festésben láthatók.A megjelent fotósorozat mindegyike eddig publikálatlan képet tartalmaz.
Érdeklődni lehet: Molnár Tibor Józsefnél a 06-30-516-1942-es telefonszámon.