Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GSdriver Creative Commons License 2019.05.27 0 0 3951

Ehhez a GS-hez képes egy DS ... tucatautó. :)

Hiába készült ugyanis kis túlzással 2x annyi GS/GSA, mint ID/DS, ha mára a GS:DS arány kb. 1:10-re változott.

 

Nagyon menő a festése, nem beszélve a hátsóablak árnyékolóról. :)

 

A CFS-en szerepel az autód?

Előzmény: peugezio (3947)
GSdriver Creative Commons License 2019.05.27 0 0 3950

Üdv az ápoltak közt!

A CIMOS-t nagyon várjuk a hódmezővásárhelyi/mártélyi bulin 2019. júni 14-16 közt. 

https://kereskedok.citroen.hu/sajti/irjon-nekunk/cegtortenet/talakozo/

András

Előzmény: peugezio (3949)
peugezio Creative Commons License 2019.05.27 0 1 3949

peugezio Creative Commons License 2019.05.27 0 0 3948

A lemaradt képek.

peugezio Creative Commons License 2019.05.27 0 0 3947

Sziasztok! Nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot, ahol a típus (és feltehetően a márka) kedvelői, ha nem is nagy számban de azért képviseltetik magukat. Gyerekkorom óta szeretem a Citroen-eket, nagy álmom egy DS birtoklása, de ez jelenleg meghaladná a lehetőségeimet. Ugyanakkor a veteránozás iránti vágy már régóta bennem él. Így a tulajdonomba került a képeken látható GS és már alig várom, hogy róhassam vele az utakat. Sok baja elvileg nincs, fel kell készíteni a műszakira. Ha ez egyszer megtörténik, utána zömében Szegeden lesz megtalálható az autó (egyelőre szerb rendszámmal), illetve találkozókra is szívesen mennék Magyarországon, bár ebben még nincs tapasztalatom. Üdv, Tamás

C5maniac Creative Commons License 2019.05.24 0 0 3946

Na pont emiatt akartam írni. :) Valakinek van pontos adata a Berline GSA hátramenő csöveinek hosszáról? Lemértem mind a négyet, de mindig más méret jött össze. :D Most elvileg abban maradtam magammal, hogy kettő 3050mm, kettő meg 3500mm. Viszont lehetőleg nem tekergetném sehova a felesleget, illetve próbálnám a lehető legpontosabban visszatenni őket a helyükre. :)
Jó látni a régi nickeket. :) Nagyon rég nem garázdálkodtam már itt. Persze mivel a régi saját nevemmel nem tudtam már belépni, így kénytelen voltam egy újat létrehozni. Igyekszem pár képet feldobni a paripáról. 3 hete vettem és elkezdtem rendbe rakni.

Előzmény: GSdriver (3944)
tcaoe Creative Commons License 2019.05.23 0 0 3945

Júniusban viszem vizsgázni, ha lesz időm, majd tolok egyet. Amúgy nekem mind a kettő működik, csak a narancson kéne egy kicsit lakatolni.

Előzmény: GSdriver (3944)
GSdriver Creative Commons License 2019.05.23 0 0 3944

Ha már itt tartunk, igazán feltölthetnétek 1-1 friss képet a másig négyről. És akkor a 2019. első féléves hozzászóláskvótát le is tudtuk ... hehe.

 

Más, ha már így feléledtünk: Mi hír a hidraulikacső projektről? Sikerült lemásolni?

Előzmény: FeZ_ (3942)
tcaoe Creative Commons License 2019.05.23 0 0 3943

Jó, akkor akadjunk fel minden apróságon.:)

Előzmény: FeZ_ (3942)
FeZ_ Creative Commons License 2019.05.23 0 0 3942

Meg aztán mind az 5 működő darab köszöni jól van, főleg a garázsban állva, mert csak hobbi autók. 

:-D ;-)

 

Előzmény: tcaoe (3941)
tcaoe Creative Commons License 2019.05.23 0 0 3941

Mert a GS/A jó autó, nem kell állandóan szerelni, mint a xantiásoknál.:)

Előzmény: GSdriver (3940)
GSdriver Creative Commons License 2019.05.23 0 0 3940

Tulajdonképpen sosem volt nagy pörgés benne, így nem annyira feltűnő egy hosszabb kommentmentes időszak  ... :)

Előzmény: C5maniac (3938)
FeZ_ Creative Commons License 2019.05.22 0 0 3939

Hát....inkább úgy vagyogat. :-) 

 

Előzmény: C5maniac (3938)
C5maniac Creative Commons License 2019.05.21 0 0 3938
Sziasztok! Él még ez a topic?
dyjani Creative Commons License 2019.04.15 0 0 3937

SZia András !

Sajnos csak most akadtam e topikraTudtommal Te voltál a legutóbbi GS/-talin,évek óta már csak páran találkoznak olyan szimbolikus jellegként.Megvan még a régi flotta,csak nagyon körülményes őket minden évben újra regisztrálni,itt még nincs hivatalos OT,évente forgalmit újitani pár találkozó erejéig pedig igen költséges.

Előzmény: GSdriver (3936)
GSdriver Creative Commons License 2019.04.04 0 0 3936

Szia Jani! Nem az a szomorú, hogy itt mi van, hisz FeZ mester és még néhányan hősiesen segítenek életben tartani az itteni példányokat. Az sokkal jobban aggaszt, hogy évek óta nem volt nálatok GSijada ... vajon megvan-e még Európa legnagyobb GS flottája? 

 

Mi már javában készülünk a 2019. június 14-16. közt rendezendő mártélyi C100-ra. Tegnap meg is tettünk az első hosszabb tesztkört. A kép hazaérkezéskor készült már sötétedés után.

 

Pöriszaft Creative Commons License 2019.03.28 0 1 3935

Üdv mindenkinek!

Van egy teljesen új kinyomócsapágyam, amit én nem tudok használni, ezért felajánlanám annak, akinek szüksége van rá, jó az autójához vagy ismer olyat, akinek kellhet. Ez egy készletben volt, a tárcsát és a szerkezetet felhasználom, azonban a kinyomócsapágy az Oltcithoz nem igazán jó. Ami-s csoportot nem találtam, ezt pedig ismertem, és hát GS-hez is jó, bár azt nem tudom mennyire volt elterjedt itthon a 1015-ös :)

Amihez jó: Citroen GS 1015 (73/5 -> 74) és Citroen Ami Super 1220 (73-> )

 

Személyesen (egyeztetést követően): Karcagon (esetleg környéke) vagy a fővárosban megtekinthető / elvihető.
Postázom is szívesen, de annak költségét már a másik fél állja :)

E-mail: ketkavics [kukac] freemail [pont] hu

Üdv,
Dávid


Lehet nem látszik a képen, de a csapágy maga JAPÁN! :)

GSdriver Creative Commons License 2019.03.21 0 0 3934

Üdv a klubban :) Jó kis autót örököltél. 

Azért pedig ne keseredj el, mert a GS nem egy aranybánya kultkocsi.

 

Meghálálja a törődést.

Várjuk a fotókat!

Előzmény: lcsj (3932)
tcaoe Creative Commons License 2019.03.19 0 0 3933

Ez nagyon függ attól, hogy mennyire jó az állapota, van-e forgalmija, meg hasonlók. A legtöbb nem ér szinte semmit, mert valójában menthetetlen, és pont azok az alkatrészei rosszak, amik minden másban is. Talán egy éve láttam olyan eladót, amivel érdemes volt foglalkozni, azt 400 ezerért hirdették, de annak semmiféle komoly baja nem volt.

Ha teszel fel róla képet, talán lesz ötletünk.

Előzmény: lcsj (3932)
lcsj Creative Commons License 2019.03.19 0 0 3932

Üdv, "örököltem" egy  jó állapotú 1982-es Gsa-t, agy rakat alkatrésszel, pót motorral. Tud valaki segíteni, hogy kb. mennyi az értéke (ha van) vagy van-e olyan weboldal ahol utánatudnék nézni? köszi a segítséget (nagyjából a képen)

GSdriver Creative Commons License 2019.02.17 0 0 3931

2019.06.14-16 - C100 Mártélyon! Írjátok be a naptárba!

GSdriver Creative Commons License 2018.07.01 0 0 3930

Bár a környékbeli GS-ek kis eséllyel származtak ilyen forrásból, attól még persze másutt előforduhatott. A tulajok ui. nem igazán voltak "top 20-asok". Minden esetre érdekes ez a fajta autóbehozatali mód. Nem tudom mennyi idő után lehetett egy így vásárolt autót eladni a használtpiacon ...

Előzmény: yenoee (3929)
yenoee Creative Commons License 2018.06.30 0 0 3929

Üdv!

Itt a szomszéd topicban volt erről szó nemrég, a linkelt hsz második felében lehet egy talán helyes megfejtés.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=147684206&t=9177480

Előzmény: GSAPallas (3922)
GSAPallas Creative Commons License 2018.06.30 0 0 3928

Köszi; ez megerősítette az én tudásomat.
Vagy mindketten rosszul tudjuk... ;)
De ez nem valószínű...

Előzmény: GSdriver (3925)
GSdriver Creative Commons License 2018.06.26 0 1 3927

Eszter is jóval azelőtti (1972), jelenleg jó eséllyel ő a leghosszabb ideje a magyar utakon futó GS. Csongrád megyében szerintem talán 3, esetleg 4 darab volt annak idején a 70-es években. Mint írtam, ezek "magánimportban" kerültek az országba. Az persze elég körülményes ügymenetet jelentett. Az egyik ilyen lehetőség - Eszter példája - például az, hogy volt egy olyan törvény/rendelet/... , ami szerint legalább 1 éves külföldi tanulmányút után vámmentesen lehetett autót behozni.

Előzmény: tcaoe (3926)
tcaoe Creative Commons License 2018.06.26 0 0 3926

Oké, de Surányi Endrének már jóval ezelőtt volt ilyen autója, és néhányat lehetett látni a nyolcvanas évek elején is.

A BVK-hoz is járt időnként egy kék kombi.

Előzmény: GSdriver (3925)
GSdriver Creative Commons License 2018.06.26 0 0 3925

Tudomásom szerint egyik GS/A modellt (francia, DDR, CIMOS) sem forgalmazták a Merkúrnál, így csak magánimport formájában került néhány darab az országba a 80-as évek közepe/vége előtt. Az autók többsége (túlnyomórészt a még viszonylag fiatal GSA-k) ezután, az első nagy használtautó behozatali hullám idején érkezett. A legnépszerűbb "bevásárlóhelyek" a Benelux államok, Németország, Svájc és Ausztria voltak.

 

A volt Jugoszlávia az "igazi" nyugati országok felé megnyíló bevásárlóturizmus lehetősége, és az akkoriban -  Tito halála után - már egyre inkább jelentkező gazdasági bajok miatt már kevésbé volt érdekes úticél. Ráadásul a CIMOS modellek minősége is hagyott kívánni valót bőven maga után. Jani valszeg többet tudna erről mesélni. Végül pedig mindezt megfejelték a délszláv háborúval is. Így történhetett, hogy leginkább az áttelepülők - de leginkább még azok se - hozhattak magukkal CIMOS gyártmányú GS-eket.  

 

Előzmény: tcaoe (3923)
tcaoe Creative Commons License 2018.06.24 0 0 3924

Ja, írtad is, hogy Cimos.

Előzmény: tcaoe (3923)
tcaoe Creative Commons License 2018.06.24 0 0 3923

Volt néhány, de hogy hogyan kerültek ide, nem tudom.

A keletnémeteknél nem csak árulták, gyártották is. Egyébként Jugoszláviában szintén.

Előzmény: GSAPallas (3922)
GSAPallas Creative Commons License 2018.06.24 0 0 3922

Sziasztok!
Régen jártam erre, de most egy beszélgetésben felmerült, hogy vajon a GS/GSA kapható volt-e hivatalosan Magyarországon. Esetleg a Cimos változatban? Vagy amikor Kelet-Németországban egy ideig kapható volt a GSA, akkor jutott-e ide?

Azt tudom, hogy R8, R16 és VW bogár volt pár százas nagyságrendben, de hogy Citroenek voltak-e? Én még nem hallottam róla. Valaki?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!