trafic 1.9 dci -vel járok.az autóbol eltünt az erő.visszajelzés nincs.A turbó 2400 -ál kapcsol be.Alacsony fordulaton indulásnál rángat az autó,mintha nem menne mindegyik henger.Ha valaki sejti a megoldást előre is köszi.
A jobb oldali - ablaktörlő kapcsoló- végén lévő gombot nyomva tartod több másodpercig, először elkezd villogni, majd nullázódik. Én a megtett km-t szoktam, aztán léptetem és az elfogyasztott üzemanyagot nullázom. Ezzel nullázódik minden.
Sziasztok! Szeretnék vásárolni egy 2007 es traficot 2.5 dci 120le! Kérem a segítségeteket hogy mennyire jó ez a tipus ezzel a motorral? Mik a tipus hibái, mikre érdemes figyelni vásárláskor?
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Vivaro 2006os 1.9cdti motorral 1800as fordulaton egyenletesen tartva egyenlőtlenül megy. Néha be is torpan. Turbó nyomásszabályozó nemrég cserélve, turbó kb 2000km van benne, map nemrég cserélve. Ja alapjárat is ingadozik néha. Főtengely jeladót cseréltem, de a gyárival jobb mint a hellával.
Sziasztok! Évek óta egy 2011-es vivarot hajtok és két kérdésem lenne: Legutóbbi fékmunkahenger javítás óta nem működik a tempomat. Sebesség határoló jól működik. Mi lehet a gond?
Valamilyen rejtett menüből előhívható a hütőfolyadék hőmérséklete?
(ez már a kicsit újabb, több pixeles kis kijelzővel van szerelve)
Szerintetek mi lehet a problema oka annak ha 90Km t elerve vagy meghaladva kigyullad az izzitas kijelzoje a muszerfalon, ha pedig csokkentem a sebesseget akkor abbamarad, de minden mukodik rendesen, ha nem vilagitana a visszajelzo akkor eszre sem vennem, hogy valami nem problemamentes. Talalkozott mar valaki ezzel a problemaval?
Szia! Én régebben használtam egy ilyen vivarot 0 km-es korától. A robotizalt cucc a váltó tetején talán 2 x adta meg magát úgy, hogy leszereltem és javítottam. Igazából pici Ő gyűrűket cseréltem benne a mágnes szelepeken plusz folyadékot. A 3. probléma után már ez sem segített ezért leszereltem végleg és egy autószerelővel (én nem az vagyok csak lelkes) átalakítottuk kézi valtósra. A kuplungot nem cseréltük akkor még!!!
Fontos! Nem elég bontott cuccok hozzá, mert a váltó tetején hiányoznak a felfogatási pontok!!
Na ez a nagy cumi, hogy kitalálod oda a konzolt és felfogatod. Hegesztés, szívás, szívás...
350 ezer km-nél történt ez, sokat ment pályán, utána kuplungot cseréltünk és 650 ezerrel adtuk el úgy, hogy lehetett váltani.
Sziasztok , nemrég vásároltam egy 2.5 dci Traficot 2009-es , a lényeg , hogy van bennt gyári navi, viszont szinte használhatatlan , nem tudjátok , hol lehetne esetleg életre kelteni , frissíteni vagy létezik magyar nyelvű frissítés ?
Segítségre lenne szükségem Renault Trafic 2008 robotizált váltóval.kuplung cserére vittem, 180e km van benne.4. hete van a szerelőnél, a kuplung csere megtörtént, viszont nem működik a robotváltó, nem lehet sebességbe rakni.Voltak kint az egyik Renault márkaszervízből,de ők se tudtak rájönni mi lehet a baj.Valaki tud segíteni esetleg?volt-e bárkinek hasonló probléma?előre is köszi
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni a következővel kapcsolatban. Az irányjelző kapcsolóm nem kattan vissza a helyére. Kapcsoló csere sajnos nem oldotta meg a problémát. Mi lehet a következő lépés?
Szia. Érdemes megnézni az üzemanyag pumpát, nekünk volt rá példa hogy visszaengedte az üzemanyagot. A pumpából csak a gyári jó az után gyártott gumi csövek nem. Én egy diagnosztikás vizsgálatot először végrehajtanák az üzemanyagrendszeren, azaz megnézném alapjáraton mennyit nyom a magasnyomású (kb. 250 bar v a felett) valamint a porlasztók korrekcióját kellene megvizsgálni, annak 0-0.5 höz kell közelítenie (ez csak új autóknál van), de a 0,6-0,9 körüli értékek még jónak mondhatók, ha ettől lényegesen eltér valószínűleg rossz a porlasztó. A porlasztót műszer nélkül is meg tudod vizsgálni ha megnézed a résolajveszteséget. Ezt úgy tudod megtenni, hogy a porlasztók visszafolyó csövei helyett kis csöveket raksz fel majd egy üvegbe bele engeded az üzemanyagot a magasnyomású visszafolyóját pedig ledugaszolod, ha valamelyik porlasztó kiemelkedően több ütemanyagot enged vissza (vagy úgymond "folyamatosan" folyik) akkor az a porlasztó cserés. Erről sok videót lehet találni youtubeon.
Szia! lehet h lelevegősödik a rendszer, inditás elött ha rápumpálsz a kézi "vérnyomásmérővel" ugyan az marad a helyzet?? buborékok nem vándorolnak a szűrő és a nagynyomású között? Nekem is hasonló a problémám,de hogy hol jut be a levegő az egyenlőre homály...üzemanyagszűrő csere volt mostanában?
Sziasztok. Vivaro 1.9 tdi 2003-as Renault motoros. 101 le. Az lenne a problémám hogy hidegen,melegen egyaránt sokat kell hajtatnom mire elindúl. Utánna teszi a dolgát megy ahogy kell. De nem értem miért indúl nehezen. Cseréltem nyomástartó szelepet, mapszenzort, légtömegmérőt és turbónyomás szabájzót is. Kérlek segítsetek egy tippel vagy véleménnyel. Köszönöm.
Kérdésem lenne: Trafic busz (120 e km, 10 év) első tengelye felől rugózó nyikorgás hallatszik, amikor pl fekvőrendőrön megyek át. (olyan mintha egy ülés lenne, ami rugózva nyikorog) Ha állva lengetem-rugóztatom nem csinálja, lengéscsillaptó jónak látszik, most volt vizsgán is. Nem tudom álló helyzetben reprodukálni... és így a szerelőnek sem bemutatni:-) Mi lehet, van ötlet? köszi
N1 kategória: Áruszállító gépkocsik, legfeljebb 3,5 t műszakilag megengedett legnagyobb össztömeggel. N2 kategória: Áruszállító gépkocsik, több mint 3,5 t, de legfeljebb 12 t műszakilag megengedett legnagyobb össztömeggel. N3 kategória: Áruszállító gépkocsik, több mint 12 t műszakilag megengedett legnagyobb össztöm
Renault Trafic 2.0 dci 2011-es váltó 6-ban búg, enyhén hallhatóan 5-ben is. 170e km, garantáltan. Gondolom váltó hiba, mit lehet kezdeni vele, hova érdemes vinni? Köszi.