Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vasmanus Creative Commons License 2021.01.13 0 0 10390

   Sziasztok

 

trafic 1.9 dci -vel járok.az autóbol eltünt az erő.visszajelzés nincs.A turbó 2400 -ál kapcsol be.Alacsony fordulaton indulásnál rángat az autó,mintha nem menne mindegyik henger.Ha valaki sejti a megoldást előre is köszi. 

vargamunka Creative Commons License 2020.12.24 0 1 10389

Áldott békés karit mindenkinek 

guresz Creative Commons License 2020.12.18 0 0 10388

Bármeddig nyomva tartom, bármelyik értéken, nem történik semmi. A műszercsoporton is van egy gomb azt is nyomtam semmi.

Előzmény: Hacsaturján1 (10387)
Hacsaturján1 Creative Commons License 2020.12.17 0 0 10387

A jobb oldali - ablaktörlő kapcsoló- végén lévő gombot nyomva tartod több másodpercig, először elkezd villogni, majd nullázódik. Én a megtett km-t szoktam, aztán léptetem és az elfogyasztott üzemanyagot nullázom. Ezzel nullázódik minden.

Előzmény: guresz (10386)
guresz Creative Commons License 2020.12.16 0 0 10386

Sziasztok. Hogy lehet nullázni az átlagsebességet, tankolás óta megtett utat, átlagfogyasztást? Már próbáltam mindenhogy szinte, nem sikerült.

Nissan Primastar gondolom ugyanez a Vivaro is. Köszi

gonzojony Creative Commons License 2020.12.16 0 0 10385

Sziasztok!  Szeretnék vásárolni egy 2007 es traficot 2.5 dci 120le! Kérem a segítségeteket hogy mennyire jó ez a tipus ezzel a motorral? Mik a tipus hibái, mikre érdemes figyelni vásárláskor?

Köszi!!!

korimv6 Creative Commons License 2020.12.12 0 0 10384

Az új Traficban 2.0 Dci motor van már, M9R motorkóddal. Az 1.6 van akinek bejött, mások meg szívnak vele.

Előzmény: Stieve01 (10382)
Vivike2101 Creative Commons License 2020.12.12 0 0 10383

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Vivaro 2006os 1.9cdti motorral 1800as fordulaton egyenletesen tartva egyenlőtlenül megy. Néha be is torpan. Turbó nyomásszabályozó nemrég cserélve, turbó kb 2000km van benne, map nemrég cserélve. Ja alapjárat is ingadozik néha. Főtengely jeladót cseréltem, de a gyárival jobb mint a hellával.

Stieve01 Creative Commons License 2020.12.07 0 0 10382

Skacok még annyit, hogy vennem kéne egy újat, szó szerint újban is gondolkodom vagy valami kevés kilométeresben.

Szóval vannak tapasztalatok ezekkel az 1.6 és 1.5-ös motorokkal? 

Mire kell figyelni ha mondjuk használtat veszek...

 

Üdv.!

Stieve

korimv6 Creative Commons License 2020.12.04 0 0 10381

Szia.

 

Én a féklámpa, és kuplungpedál kapcsolója körül keresném a hiba okát.

Előzmény: LeleAti (10380)
LeleAti Creative Commons License 2020.12.03 0 0 10380

Sziasztok! Évek óta egy 2011-es vivarot hajtok és két kérdésem lenne:
Legutóbbi fékmunkahenger javítás óta nem működik a tempomat. Sebesség határoló jól működik. Mi lehet a gond?

Valamilyen rejtett menüből előhívható a hütőfolyadék hőmérséklete?

(ez már a kicsit újabb, több pixeles kis kijelzővel van szerelve)

Honda Alkatresz Creative Commons License 2020.11.29 0 0 10379

Sziasztok.

 

Szerintetek mi lehet a problema oka annak ha 90Km t elerve vagy meghaladva kigyullad az izzitas kijelzoje a muszerfalon, ha pedig csokkentem a sebesseget akkor abbamarad, de minden mukodik rendesen, ha nem vilagitana a visszajelzo akkor eszre sem vennem, hogy valami nem problemamentes. Talalkozott mar valaki ezzel a problemaval?

 

 

Koszonom

Csaba

cs!pesz Creative Commons License 2020.11.29 0 0 10378

Szia! Én régebben használtam egy ilyen vivarot 0 km-es korától. A robotizalt cucc a váltó tetején talán 2 x adta meg magát úgy, hogy leszereltem és javítottam. Igazából pici Ő gyűrűket cseréltem benne a mágnes szelepeken plusz folyadékot. A 3. probléma után már ez sem segített ezért leszereltem végleg és egy autószerelővel (én nem az vagyok csak lelkes) átalakítottuk kézi valtósra. A kuplungot nem cseréltük akkor még!!! 

 

Fontos! Nem elég bontott cuccok hozzá, mert a váltó tetején hiányoznak a felfogatási pontok!! 

Na ez a nagy cumi, hogy kitalálod oda a konzolt és felfogatod. Hegesztés, szívás, szívás... 

350 ezer km-nél történt ez, sokat ment pályán, utána kuplungot cseréltünk és 650 ezerrel adtuk el úgy, hogy lehetett váltani. 

 

Előzmény: kisebbiktibor (10374)
korimv6 Creative Commons License 2020.11.28 0 0 10377

Basszus. Nagyon sajnálom.

Előzmény: Stieve01 (10376)
Stieve01 Creative Commons License 2020.11.28 0 0 10376

Sziasztok!

 

Csak kiírom nektek a bánatom, tegnap este történt. Végső búcsút vettem a Viraromtól... :-(

Az autó másfél hete nem mozdult, tűzoltók szerint nyest vagy patkány megrághatta a vezetékeket amitől zárlat és öngyulladás történt.

 

Stieve

 

Gergő Czeglédi Creative Commons License 2020.10.23 0 1 10375

Sziasztok , nemrég vásároltam egy 2.5 dci Traficot 2009-es , a lényeg , hogy van bennt gyári navi, viszont szinte használhatatlan , nem tudjátok , hol lehetne esetleg életre kelteni , frissíteni vagy létezik magyar nyelvű frissítés ?

 

 

Köszönöm előre is !!!

kisebbiktibor Creative Commons License 2020.10.23 0 0 10374

Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem Renault Trafic 2008 robotizált váltóval.kuplung cserére vittem, 180e km van benne.4. hete van a szerelőnél, a kuplung csere megtörtént, viszont nem működik a robotváltó, nem lehet sebességbe rakni.Voltak kint az egyik Renault márkaszervízből,de ők se tudtak rájönni mi lehet a baj.Valaki tud segíteni esetleg?volt-e bárkinek hasonló probléma?előre is köszi

starsurfer Creative Commons License 2020.10.21 0 0 10373

Hello.

 

Első ajtó kárpit hogy jön le?

Ajtóhatároló bekrepált.

Ki kellene cserélnem.

Köszi.

Ádám Albert Creative Commons License 2020.10.18 0 0 10372

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni a következővel kapcsolatban. Az irányjelző kapcsolóm nem kattan vissza a helyére. Kapcsoló csere sajnos nem oldotta meg a problémát. Mi lehet a következő lépés? 

 

Köszönöm. Ádám

prima011 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 10371

Szia. Érdemes megnézni az üzemanyag pumpát, nekünk volt rá példa hogy visszaengedte az üzemanyagot. A pumpából csak a gyári jó az után gyártott gumi csövek nem. Én egy diagnosztikás vizsgálatot először végrehajtanák az üzemanyagrendszeren, azaz megnézném alapjáraton mennyit nyom a magasnyomású (kb. 250 bar v a felett) valamint a porlasztók korrekcióját kellene megvizsgálni, annak 0-0.5 höz kell közelítenie (ez csak új autóknál van), de a 0,6-0,9 körüli értékek még jónak mondhatók, ha ettől lényegesen eltér valószínűleg rossz a porlasztó. A porlasztót műszer nélkül is meg tudod vizsgálni ha megnézed a résolajveszteséget. Ezt úgy tudod megtenni, hogy a porlasztók visszafolyó csövei helyett kis csöveket raksz fel majd egy üvegbe bele engeded az üzemanyagot a magasnyomású visszafolyóját pedig ledugaszolod, ha valamelyik porlasztó kiemelkedően több ütemanyagot enged vissza (vagy úgymond "folyamatosan" folyik) akkor az a porlasztó cserés. Erről sok videót lehet találni youtubeon.

Előzmény: Jancsi Dáriusz (10368)
Barracuda- Creative Commons License 2020.10.14 0 0 10370

Szia! lehet h lelevegősödik a rendszer, inditás elött ha rápumpálsz a kézi "vérnyomásmérővel" ugyan az marad a helyzet?? buborékok nem vándorolnak a szűrő és a nagynyomású között? Nekem is hasonló a problémám,de hogy hol jut be a levegő az egyenlőre homály...üzemanyagszűrő csere volt mostanában?

Előzmény: Jancsi Dáriusz (10368)
Geri62 Creative Commons License 2020.10.08 0 0 10369

Izzítógyertya ?

Előzmény: Jancsi Dáriusz (10368)
Jancsi Dáriusz Creative Commons License 2020.10.01 0 0 10368

Sziasztok. Vivaro 1.9 tdi 2003-as Renault motoros. 101 le. Az lenne a problémám hogy hidegen,melegen egyaránt sokat kell hajtatnom mire elindúl. Utánna teszi a dolgát megy ahogy kell. De nem értem miért indúl nehezen. Cseréltem nyomástartó szelepet, mapszenzort, légtömegmérőt és turbónyomás szabájzót is. Kérlek segítsetek egy tippel vagy véleménnyel. Köszönöm.

korimv6 Creative Commons License 2020.09.30 0 0 10367

Nekem a keresztstabilizátor gumiszilentjei nyikorogtak, ami a segédkeretre van fogatva.

A motor láncos. 200-240e km körül már erősen ajánlott a csere.

Előzmény: myf (10365)
myf Creative Commons License 2020.09.29 0 0 10366

Még egy segítség kellene: mikor, hány km-nél kell vezérműszíjat/láncot cserélni a Trafic-ban (1995 ccm, 2010-es)? Köszi

myf Creative Commons License 2020.09.29 0 0 10365

Kérdésem lenne: Trafic busz (120 e km, 10 év) első tengelye felől rugózó nyikorgás hallatszik, amikor pl fekvőrendőrön megyek át. (olyan mintha egy ülés lenne, ami rugózva nyikorog) Ha állva lengetem-rugóztatom nem csinálja, lengéscsillaptó jónak látszik, most volt vizsgán is. Nem tudom álló helyzetben reprodukálni... és így a szerelőnek sem bemutatni:-) Mi lehet, van ötlet? köszi

Veteran070 Creative Commons License 2020.09.28 0 0 10364

Igen, köszi, meglett...N1 !

Előzmény: rvf400 (10363)
rvf400 Creative Commons License 2020.09.26 0 0 10363

N jármű kategória: Áruszállító gépkocsik.

N1 kategória: Áruszállító gépkocsik, legfeljebb 3,5 t műszakilag megengedett legnagyobb össztömeggel.
N2 kategória: Áruszállító gépkocsik, több mint 3,5 t, de legfeljebb 12 t műszakilag megengedett legnagyobb össztömeggel.
N3 kategória: Áruszállító gépkocsik, több mint 12 t műszakilag megengedett legnagyobb össztöm

Előzmény: Veteran070 (10360)
66/9 Creative Commons License 2020.09.26 0 0 10362

171.000-el vettem az enyémet tavaly és ugyanez volt a hiba.

Kapott egy adalékos váltóolajcserét, azóta elment 100.000km-t.

Esedékes az újabb folyadékcsere.

Előzmény: Yossa.rian (10361)
Yossa.rian Creative Commons License 2020.09.14 0 0 10361

Renault Trafic 2.0 dci 2011-es váltó 6-ban búg, enyhén hallhatóan 5-ben is. 170e km, garantáltan. Gondolom váltó hiba, mit lehet kezdeni vele, hova érdemes vinni? Köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!