Ez jó. Tetszik. Nem csak buszos szempontból, hanem hír szempontjából is elég keveset hallottam róla. Örülök, hogy nem csak a finás kedrók és mercik kerültek lencsevégre. :)
Valószínűleg csak engem érdekel, de a MIE-060 az miféle szerzet? Nagyon durva. Nem UNVI, nem Ferqui, az biztos. Az meg egy másik dolog, hogy a JNSZ megyei maszekok buszait gyűjtöm típustól függetlenül, és nem gondoltam volna, hogy Salgótarjánig lehet majd menni értük. :) Meg mondjuk azt sem tudtam, hogy Tarjánban van említésre méltó buszos műszakváltás.
Kiegészítésként annyi, hogy a Crossway és a Credo annyira nem gáz távolságizni, mint az Intúró. Kényelmesebbek - puhább ülések, karfa, légkondi van mindegyiken. Nem az a gáz, hogy ilyeneket küldenek távolságiba a KK-k, hanem az a gáz, hogy sok helyen nem is nagyon van más. Van még EAG, ami az utasok szemében "öreg sz@r".
,,A pilisszántói autókat leszámítva a fóti Econell állomány Szentendrére került"
Csak 3 Credo került Szentendrére (618, 619, 627), mert a 10-es útról felszabadultak a 8700-asok érkeztével. Fóton továbbra is van 4 Econell, a 10-es úton meg a többi.
,,Vörösváron rögtön bele is futunk az egyik szentlászlói Econellbe"