Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, kiméregettük, működik, megszüntettük a behúzótekercs felé menőt, és máris működött, az uaz indul anélkül is, azóta pöcc röff, köszönöm a hozzászólásokat, a segítséget, jól jött, hasznát vettük.
Valaki korábban tett fel gázbekötésről képet, de azóta azokat nem találom. Nekem még a terveknek megfelelően a légszűrőházba a karburátor tetején van a becsatlakozásom, de most szeretném a karburátor oldalába bekötni. K-129B egytorkú karburátorrol van szó, ha esetleg van így megoldva valakinek, egy képpel, illetve néhány adattal segítsen kérem. Köszönettel
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Létezik olyan régebbi típusú, nem lukacsos (Mint a képen.) UAZ felni, amelyik 16 collos? ARO-ban létezik, de sajnos nem találok elég jó állapotút. Ha lenne valakinek, meg is venném. A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok, az alábbi tirisztoros gyújtásbekötéssel kapcsolatban kérnék segítséget, akinek ilyen van, vagy látott már ilyent, vagy szerelt be-ki, kérem nézzen rá egy pillantást. Az Advesz Kft. től vásároltam elméletileg egy Uaz tirisztoros gyújtás, gazella trafóval, kommutátorral, ellenállással. Kaptam tőlük egy bekötési rajzot is, elvileg az úgy nem működik, vagy csak én kötöttem be szarul valamit.
Kipufogóba mindig nem mehet. Egyszer csak nyitva marad az a kipufogó szelep is leállitáskor... és akkor szépen megy a hengerbe a viz,onnan meg le az olajba. Deazt látnod kéne Ha viszont az olaj szép és tiszta mindig,ott kijjebb lesz valami közvetlen a kipufogó csonknál. Biztos hogy a csőből jön a gőz,nem a csőre folyik rá a fagyálló és inditáskor meg hátrafele elgőzöl? Fűtéscsap is pont ott van fölötte pl,meg a fűtés csöve.
Igen,pontosan így van. Indítás után gőzölög,mint a gőzmozdony . Olajba semmi víz nem keveredett. Dugattyuk teteje száraz,szépen indul hidegen is. gondolom azért ha állna a dugó tetején a víz,egy idő után belemenne valamennyi az olajba a gyürü hézagoknál állás közben. emiatt gondoltam azt,hogy valamelyik kipufogó csatornába lehet repedés. Alaplap fűtés ugye M24 motornál nincs,ugyhogy azt kilőttem hogy ott menne be a víz. Esetleg valamelyik kipufogó tőcsavar nem lóghat bele a víztérbe,nem e ott szivároghat át,még arra is gondoltam.
a motor nem jár mégis napok mulva egy pár litert rá kell tölteni, indítás után pedig gőzfelhő van az autó mögött,
13 literből pár liter?Alatta semmi olajba semmi víz nincsen. Ha a hengerbe menne leszivárogna az olajba De ennyi víz a hengerfejbe a szelepeknél az rengeteg . Mindenképpen torkot le mert akkor abban kellene állni a víznek sőt kipufogó csőben vagy a dobban .De ott nem gőz jönne indítás után hanem előbb víz
Sziasztok, hengerfej tömítés csere után sincs javulás, ha a tűtőből fogy a víz úgy,hogy a motor nem jár mégis napok mulva egy pár litert rá kell tölteni, indítás után pedig gőzfelhő van az autó mögött,akkor gyanakodhatok hogy hengerfej repedés és valamelyik kipufogó szelepnél befolyik a kipufogó csatornába a víz?
Indulni pöc röff, hengerfej tömítés cserekor nem láttunk semmi rendelleneset,egyedül a kipufogó öntvényt nem vettük le,lehet ott már akkor láttuk volna.
Attól ,hogy a pedálon érezhető a holtjáték nem biztos , hogy a nyomcsapágy és a szerkezet között is van.Főleg ha hidraulikus működtetésű.
A hang talán a nyomcsapágyad, vagy a nyomcsapágy és a szerkezet közötti hézagból adódik ami nincs meg.Tehát vagy forog állandóan a nyomcsapágy és már kicsi nyiszogó hangja van ami terhelésnél megszűnik (nyomod a pedált).Vagy a fém a fémen súrlódás (nyomcsapágy -kiemelő villák )érintkeznek és elcsúsznak egymáson és ez nyikorog .Csapágy még nem forog .
Ha lent a kiemelő villánál növeled a holtjátékot és megszűnik akkor ott volt a gond.Persze addig növeld csak ,hogy a kuplungod még oldani tudjon.
Az alsó fedelet ha leveszed és felnyúlsz lehet látni ,hogy összeér vagy se esetleg kézzel megforgatva a csapágyat nyiszog vagy sem.
Az UAZ 469 esen a kuplungnál van egy kus pedál holtjáték.Ez mikor jár a motor alaphelyzetben a villa környékén enyhe nyikorgó hangot ad.Ahogy benyomom kicsit a pedált a holtjátékon túl ez megszűnik.Van valakinek tudománya róla mit és hol kell kezelni ,vagy ez valaminek az előjele?
ezer éves trükk. Ha új gumit vágsz meg nincs gond,csak a bordát szabad kivágni ,alá nem szabad vágni mert kidurrognak. Pogácsás,medvetalpas helyett talán hóban jobban fog,sárban viszont a medvetalpas jó ami terhet is bir. Üresen sárba meg a traktorminta visz mindent..még a difit is :D
a fuvókákat nem gyakori hogy elbarmolják, nemtudom hogy nem e csak a gyorsitó fúvókánál van letapadva valami, sok állásnál előfordul. ha le van véve a légszürő és lendületesen müküdtetjük a gázkart egy a szivótorokba közvetlenül bespriccoló benzinsugarat kellene látni.
ha ez nem müködik akkor gázadásra, gyorsitásra az autó megtorpan, csak lassan óvatosan lehet fergyorsitani. a gyorsitófúvóka dugatyújának alján van egy kis csapágygolyó ami egy furatot zár ell és egy rugó szorítja le, ez a sok állástol hajlamos letapadni