Köszönöm szépen. Azt hiszem el lesz a párom anélkül is hogy a kocsi mondja meg mennyi az idő és a kinti hőmérséklet. :o) A fogyasztást meg amúgy is megmutatja a számla.
Szerintem nézesd meg villamosságissal inkább,bajuszkapcsoló,vagy a világítás reléje gyanús lehet,de ezek csak tippek. De hátha még jön válasz valakitől.
A műszeregység hibás,típusbetegség,lehet valahol tudják javítani,bár én még nem találtam meg azt a helyet.Szinte mindegyiken előbb-utóbb tönkremegy az a része.
Nálunk meg random hol felkapcsol a tompitott,hol nem.Valamikor elsőre,valamikor pedig többszöri fel-le kapcsolgatás után hajlandó világìtani.Bizti nem lehet már cserélgettem őket.Talán bajuszkapcsoló szarakodik? Testelések rendben,megcsiszolva.Megköszönném ha valaki tudna segiteni mielőtt villamosságishoz viszem.
2007-es Yarisban némi amperszag kíséretében eltűnt a műszercsoport jobb alsó része. Nincs idő, hőmérséklet, napi számláló/átlag fogyasztás kijelzés. Minden más van és működik minden, hibajelzés nincs. Tapasztalt már valaki ilyent? És ha igen mi volt a megoldás?
Igazatok van , nem kell vele vacakolni . Csak gondoltam spórolni kéne rajta valamennyit ha már úgy alakult , hogy keveset járok vele mostanában. Majd spórolok a benzinnel :).
Olajcserével kapcsolatosan volna egy kérdésem , érdekelne a véleményetek.
Egy 1.33-as dual wwti motorral szerelt yarisom van . Az előírás szerint 1 év vagy 15000Km amelyik hamarabb bekövetkezik az olajcsere periódusa ,az olaj pedig szigorúan 0W20 és pont. Szeptember elején lenne az olajcsere fordulónapja , viszont az elmúlt egy évben mindössze 3400Km-t futott az autó . Várhatóan jövőre sem lesz magasabb igénybevételnek kitéve a járgány. Ha kitolom a csere periódust másfél évre és jövő márciusban cserélek olajat addigra max 5-6000Km lehet majd az olajban. Szerintetek ez mekkora felelőtlenség egytől ötig skálázva egy ilyen közismerten kényes motor esetén ? Jelenleg Eneos 0w20-al van feltöltve.
Üdv mindenkinek és köszönöm a válaszokat előre is.
Szóval MEGOLDÓDOTT ,bent kellett hagy ni az autót mert át kell nézni tüzetesen.
Szerintem megvárták azt a szerelőt aki ért hozzá.Lényeg az hogy kompresszorral átfulyták a szenzorhoz jövő csöveket és utána sikerült kényszer regenerálni.Most jó ja és csináltak egy szoftver frissitést is.Állitólag most már ki fog gyulladni az izzitás lámpa amikor regenerál ,ekkor nem szabad leállitani. Hát ennyi . A toyota szigetszentmiklósnál csinálták. Cakk pakk 52 pénz volt.Meg egy kis jatt.
Ha nem jó értéket mutat a nyomásszenzor,akkor is adhatja ezt,de igen kicsi az esély,hogy az a ludas.
Ez igazából a részecskeszűrő telítettségére utal,de ezt a diag gépen látni lehet az adatokból,vagyis a szűrő telítettségét az adatlistában látni lehet,te esetedben ez már biztosan 150% felett van.Hiába van kimosva a szűrő,attól még azt látja az autó,hogy tele van,holott fizikálisan ki van tisztítva.Ezt az értéket egy kényszerített regenerálással lehet levinni,akkor fog elaludni a hibalámpa,és az erő is megjön hozzá.Amíg azt nem csinálja meg valaki,addig biztosan nem lesz megoldva a dolog.Ennek ez lesz a megoldása.
Azt,hogy ráfogják,hogy ez szar,az szar,én tudom miért,mert a hibát nem tudják törölni,de ha kicserélnek mindent,akkor sem fog sikerülni a hibatörlés,pont azért,mert a szűrőt telinek látja.
Ez a computer csak arra jó hogy az embert lehúzzák a szervizben ,mert ott is csak találgatnak.Nem értem miért nincs egy olyan szoftver ami megmondaná hogy konkrétan mi a baj.Találgatni én is tudok ingyen,pedig én esztergályos vagyok.
Ott a környéken érdeklődj,hátha valaki elvállalja.A hibajel nem fog eltűnni,csak ha elvégzik a kényszerített regenerálást.Kérdés,hogy nem e volt magas az olajszint benne.
Nemrég vettem egy 1.4 d4d yarist 2011-es, 6sebességes.Úgy vettem meg hogy világitott a motorjel lámpa. Elvittem ausztriában egy toyota servizbe ,ott azt mondták hogy a részecskeszüröt kell kicserélni.Magyarországon levették kitisztitották ,de a motorjel továbbra is világit.Jelenleg Dunaharasztin van az autó. Keresek egy olyan hozzáéertő szakembert aki ezt orvosolni tudja.
Véleményem szerint nem megoldható,ha az lenne,akkor sem vállalná senki sem el,gyakorlatilag mindent át kellene alakítani,kulcsok,vezetékköteg,1-2 vezérlőegység,kilincsek,immobiliser,stb.,és lehet ez után sem működne.
Ha lenne egy ugyanilyen komplett bontott autód,ami teljesen működőképes,akkor abból szó szerint mindent áttenni,az utolsó vezetékig,akkor esetleg..
Adott egy 2017-es Yaris, mely kulcs nélkül nem nyitható, tehát nyomogatni kell a kulcs gombjait. Az 1 évvel korábbi Yarisom rendelkezett ezzel a hasznos extrával, tehát elég volt megfogni a kilincset, és nyílt az ajtó (kulcs zsebben, közel)
Felmerült, megoldható-e ésszerű határok között az átalakítás kulcsnélküli nyithatóságra?
Mi a véleményetek?
Hardver szempontjából ez az ajtóban egy érzékelő? Kilincsek is mások? Mármint annyi különbséget látok, hogy a kulcsnélkülinél le van takarva a kulcs bedugásának a helye, a "nyomogatósnál" pedig látszik a kulcslyuk.
Ha a hardverek netán összejönnek, gondolom igényel vezérlő programozást is?
A két kulcsot is cserélni kellene?
Remélem valaki ért ennyire hozzá :-) Kösz mindenkinek!