Üdv mindenkinek!Egy kis segitséget szeretnék kérni! Alany egy w203-as 2.2 dci 143 lo. Nyolc éve van meg a drága nagyon meg vagyok vele elégedve ismerem minden rigojáját! Legalább is azt hittem eddig. Most ki fogott rajtam. Meg állt menet közben! És azóta nem tudom újra életre kelteni! Ez ügyben kérném a segitségeteket. Kezdtem a relékel,a nyomástartó,nyomás szabályozó,szelepekkel,a pedállal,a főtengely jeladóval,kis sziattyú,nagynyomású szivattyú és csak nem inddúl még szprével sem! Ezt úgy képzeljétek el, hogy a fiamnak is egy ilyen autót vettem egy nagyon jó állapotút, és az övéről le vettem ezeket a dolgokat és megcseréltem az enyémekkel. Az övé indul ,az enyém nem. Ami fel tűnt hogy amikor rá adom a gyújtást a motortérből egy halk zúgás hallatszik, azaz csak hallatszott mert már nem hallatszik! A fiam én viszont igen. Mi lehet a gond? Ki lett lámpázva,azzal kezdtem és a relékkel. Ha azokkal lenne a gond akkor a másik sem indulna. Ha valaki járt már így kérem segítsen . Előre is köszi. Tehát a fő ok hogy menet közben állt le és nem hallik az a kis zúgás a motor térből!
Kedves Topiktársak! Meg tudná valaki erősíteni, hogy a W215 (CL55 AMG) kormányszervója is az ABC szivattyúról működik, és a saját tartályába ugyanúgy zöld Pentosin CHF 11s olaj szükséges?
Nagyon köszönöm...megnéztem a céget, igen megbízhatónak látszik, több tízezernyi vélemény , 97%+ pozitív.
Az ár- ha jól néztem- 120 euro/db...+ 50 depozit, amit visszakapsz , ha megküldöd a még használható lecserélteket. ( Még mindig jóval kevesebb, mint a gyári - négy év előtti mondás - 120.000 /db )
Én 3 éve cseréltem 6 db injektort, Németországból vettem felújítottat, 1 év garanciával adják, mindegyik tökéletes. Úgy működik a dolog, hogy megrendeled tőlük cikkszám szerint az injektorokat, átutalod a vételárat, elküldik az árút, kicseréled és a használtakat visszaküldöd nekik. Ekkor ők visszautalják neked a pénz nagy részét, így csak kb 10-12000 forintba karül darabja. Mindegyik darabhoz külön specifikációt küldenek, a szerviz az alapján állítja be géppel.
Nagyon korrekt cég 40 éve vannak a piacon. Azóta már 3 barátom is rajtuk keresztül cserélt injektort.
Itt az elérhetőségük:
Diesel Technik Biberach GmbH Waldseer Str. 142 D-88400 Biberach
A " bajos " motor egy W212 E 250 CDI ben dolgozó OM651 motor , a releváns előélet:
1., 180.000km körül, 4 éve , hosszas városi /pesti döcögések ( 12l/100km fogyasztás )után sárga CHECK MOTOR jel, pályán hajtás után eltűnik, városban visszatér. Volt gyári szerelő , diag után : a DPF előtti Bosch nyomásszenzor haldokló, DPF 46-szor regenerált, szenzorcsere 12e-ért......mostanáig, 310.000km, rendben.
2., 250.000 körül , jó két éve, futómű elemek, motortartó bak etc . csere szalonszervizben, "gratis" engine diag, verdikt: " az egyik befecskendező a 4-ből késik, előbb utóbb cserés lesz, mindet érdemes egyszerre "
Mostanáig OK, fogyasztás nem nő,
Jelen helyzet: kevés, 20-50 km városi menet után Check Motor jel sárgállik , ÉS.....hidegen mintha kissé imbolyogna a motor, nem tudom jobban kifejezni.
Kérdésem : tud -é valaki olyan felújított befecskendező forrást , felújítással foglalkozó műhelyt, ahol emberi árért lehet felújított befecskendezőt kapni, vagy a saját felújítását normális idő alatt megvárni ?
Sziasztok! Tud nekem valaki segíteni abban, hogy van egy Cls 320 dízelem aminek az a baja, hogy nem minden esetben, de az esetek többségében, indulás után az izzítás kontroll lámpa világít. Hidegebb reggeleken nehezebben is indul. Természetesen meleg motornál könnyen indul, és a visszajelző lámpa világít. Az izzító gyertyákat már kicseréltettem.
CLS-el jártam így. (Ami ugye w211:-)) Egyik O gyűrűnél fújt ki, csere után jó lett, aztán meg az intercoolerről eljövő cső repedt meg, akkor is tiltott. Sajnos ez már nem az a régi Mercedes minőség. :-(((
Mégújabbat nem is fogok venni, műanyag, menagertervezett autók azok már. :-((
Jartam mar ugy 2 automnal, hogy elrepedt, a fiam 211-esen meg rosszul rakta vissza a "mesterember". Mondjuk az a "mester" ugyanakkor visszarakta az olajszurot fedeltomites nelkul...
"Mit jelent a P0299 hibakód? A P0299 kód azt jelzi, hogy az "A" turbó- vagy kompresszor túlságosan alacsony teljesítményű. Az ECU egy meghatározott lökettérfogat-tartományt keres, és amikor az ECU alacsony lökettérfogatot észlel, beállítja a P0299 kódot."
Erre keresgéljetek. Valahol elmegy a turbo nyomás.
Sziasztok lenne egy olyan probléma hogy van egy E220(211)DÍZEL Mercedes és 2000 fordulaton tartva rángat aztán 2200 nal el múlik 120 után le tilt az autó nem gyorsul és azt a hibakodot írja ki P0299 elvileg a Turbo unboosted vagy mi nem nagyon értek hozza.Egr szelep csere és katalizátor tisztítás volt az auton . Esetleg valaki valami tip hogy ki lehet a baj :) előre is koszi
Elsősorban tapasztalt A osztályú (170 CDI, 2001-es évjárat) Mercis fórumtársak tanácsaira vagyok kiváncsi egy apró, ám igencsak bosszantó dolog felderítésében, de bárki ötletét hálásan fogadom.
A csomgatér ajtó telesen sima úton csendben van, ám rázósabb részeken, például villamos síneken keresztben áthajtva, "recésebb" aszfalton, vagy kockakövön úgy zörög, mintha kavicsok lennének benne. Ráadásul ilyenkor a belső világítás is felvillan, és mert gyakran úgy is marad, annak ellenére, hogy fülre-látszatra a csomagtér ajtó rendesen be van csukva, kénytelen voltam "semlegesíteni", nehogy éjszaka leszívja az akksit. Az ajtó kézzel mozgatva-rángatva stabil, a csomagtér zárat két éve cserélték gyári újra (illetve utángyártottra) . Már mindent átnéztem, a kis oldalzsebeket, emelőt, pótkereket is, de semmit nem találtam, ami indokolná a zörgést Ami feltűnt: ha a csomagtartó alaposan meg van terhelve, akkor mintha csökenne a zörgő hang, de nem szűnik meg. És még valami: az egyik ajtókitámasztó teleszkópban kihúzott állapotban kissé lötyög a ki-becsúszó rúd.