Hát igen az oldal meg átláthatatlan. Arra a pdf-re még írtad és még úgy sem sikerült rátalálnom. De nem hinném hogy ez a válság miatt lenne. Mindegyik mobil társaság emeli az árait, olyan mintha kartelekbe rendeződnének.
Én is vagy 6 éve vagyok Vodás előfizető, évekig nem volt problémám, ez az év - biztos a válság miatt - kezd kicsit furi lenni. Kétszer olyan telefonbeszélgetést számláztak le, ami még véletlenül sem történhetett meg (együtt szobában ültünk a férjemmel az anyám szülinapi partiján, mégis másfél órát beszéltünk telefonon egymással) no sikerült jóváíratnom, több telefon után. De mivel közölték h. most az egyszer, a másikat már meg sem próbáltam Most a hűségprogramban hirdettek meg akciót, futárral történő kiszállítás 3-ik m.napon, de megvalósítani még az 5-ik munkanapon sem tudták. Minek hirdetik meg, ha nem tartják?! Ja azért oda írják, hogy remélik elégedett ügyfél vok.
Aki képben van az segítsen már! Ma kapom meg a Vodafone-tól a számlám, céges előfizetéses vagyok. Számla kelte: 2009. 11. 11.
Azt írja az első oldalon: Tájékoztatjuk, hogy 2009. 10. 07-től (!) tarifája módosult. Új tarifa: és mindegyik percdíj kb 10 %-kal drágább, és már ugye a számla is az új percdíjak szerint készült.
Előre semmilyen tájékoztatást nem adtak erről, végigböngésztem az előző számlákat. Az egyoldalú módosítást nem előre kellene bejelenteni?
Ja meg van egy ilyen a számlámban: Előfizetésben foglalt tételek felhasználása: 10 perc, felhasznált 10 perc. Ez valami kompenzáció, vagy nyertem valamit? Erről meg nem írnak semmit.
Nem tudom mi bajotok a vodával én lassan 5 éve vagyok Vodás, azelőtt 3 évig Pannonos voltam.
Én a Pannonba csalódtam nem kicsit. Amióta a Vodánál vagyok annyit fizetek amennyit telefonálok (!), tiszta és átlátható a havi számla és a percdíjak / díjszabások is teljesen értelmezhetők / érthetők.
Nem volt egy korrekt hozzászólás (vagyis nyilvánvalóan elfogult) a körülmények ismerete nélkül:(
Az SMS ingyenes játékra csalogató volt, minden anyagi nélkül. Az ismerősöm, azóta bizonyította igazát, telefonját visszakapcsolták, elnézést kértek, tartozás leírva.
Mivel 2 éves szerződéssel vette a telefont, így a határidő lejártáig marad "vodás".
Megjegyzem a "szánalmas" szót mostanság sok hitvány emberke használja mások minősítésére, de nem cseng ki belőle más, mint lenézés, amit a magam részéről pofátlanságnak tartok;(
kár védened ezt a tetű bandát! sokan megpróbálták(köztük én is),de ők annyira látványosan nézik hülyének az embert,hogy az már-már felháborító.ilyenkor jön el a szolgáltatóváltás ideje!
A kedves ismerősödnek talán meg kellene tanulni olvasni. Az sms-ben benne volt, hogy a regisztráció díjmentes a játék meg 250/sms... Arról nem beszélve, hogy amíg eljutott egy ekkora számlához addig a priosak kb. 50-60 smst de lehet még annál is többet küldtek neki, amiben mindegyikben benne volt, hogy a küldött sms-ek ára 250/db. Szánalmas...
Arról elfelejtettél szólni, hogy Te pótoltad-e a hiányzó papírt vagy csak a szád nagy?!?!?! Talán el kéne olvasni mit írsz alá és ha nem úgy csinálod, ahogy vállaltad, akkor vállalni a következményeket...
Egy kedves ismerősöm kapott egy sms-t, miszerint a Vfon ingyenes játékot hirdet. Mivel előtte már volt egy beetetős játék, így hihetőnek tűnt a történet. A lelkes sms-ezést követően jött a hetvenezres számla:(
Ezt némileg csökkentették az anyázgatások következtében, de még mindig 42e.Ft-nél tartanak.
Mivel úgy tűnik bíróságosdi lesz a dologból a fogyasztóvédelemmel karöltve, így más fejőstehénnek nézett károsultakat is keresünk.
Nincs időm fórumozni, de ha valaki érintve érzi magát a mezoor@morahalom email-re küldjön levelet.
Na látom a Vodafone-nal én még jól jártam. Nálam csak annyi történt, hogy azt az akciós modemes internetet próbáltam ki, amit 3 napon belül vissza lehetett vinni. Hát persze nem működött a dolog, vissza is vittem a harmadik nap, valami papír hiányzott, de azt mondták azt később is lehet. Erre jöttek később a számlák, aztán telefonáltunk kb 3-szor, mind a háromszor azt mondták nem kell fizetni, utoljára azt hogy a számlát nullázták, erre most jön a behajtó cégtől, hogy fizessem be az összeget és pluszba hozzá az 1258-ft-os tartozás mellé ezt figyeljetek 9600 FT-ot kezelési költség címén....
Aztán megint telefon, és csak most közölték, hogy a panasz nem volt jogos...
E-mail rögtön Apehnek, Fogyasztóvédelemnek, mindenhova.
Felébredek... nem korán... szombat van... teszek veszek, netet útjára engedem... mi történt a nagyvilágban? Hmmm... ok... jól van...
Ahh... tegnap elkezdtem letölteni vmit... folytassuk... Nimmá, vmi nem ok... 150kbit/sec-kel özönlik a bittömeg a gépre!!! Ehh, mindegy...majd lesz jobb is. Nem lett.
Estefelé, 6 körül csak felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy mi a stájsz? Aszongya: "Ja... Látom, hogy feltettünk egy sebességkorlátozást az előfizetésre! Mert túl nagy volt a forgalom." Mire én: "Tessék??? Ez egy "internet szabadon előfizetés", melynek egyik hülye jellemzője, hogy korlátlan! P2P-t meg nem használunk, mert akkor valóban korlátozhatják az előfizetést." Erre ő: "Igen, valóban, de benne van az ÁSZF-ben (Általános Szerződési Feltételek), hogy mely esetekben korlátozhatják a letöltési sebességet." Mire én: "Ugyan, keresse már meg nemkem az erre vonatkozó részt!'
Hosszas várakozás után, aszongya: "ÁSZF 3. melléklet, 3-as pontja." Igen -mondom- csakhogy ez a garantált minimum sebességre vonatkozik. Jaja -mondja- hát azt is kapom. Ennyit kötelesek, mi a baj? Hááá -mondom- csak annyi, hogy ez az "ígért" max letöltési sebességnek (7,2 Mbit/sec), kb. a 2 -azaz kettő- százaléka. Ez van, ennyi jár ilyenkor, benne van az ÁSZF-ben, hogy korlátozhatják, a korlátlant... legalábbis sebesságileg. Tetszik, nem tetszik! Nem tetszik, ugyan mondja, már meg, hogy hol van EZ az ÁSZF-ben? Azt ő nem tudja, de írjak emilt, majd válaszolnak... Feladtam, de azért kértem, hogy egy panaszt ugyan rögzítsen már.
Megtette.
Azért nagy elánnal, csak nekiestem a keresgélésnek...és láss csodát, mit találok?!
Vodafone ÁSZF: " 9.4.1.1 Az átalánydíjas vezeték nélküli internet tarifacsomagokra vonatkozó speciális rendelkezések
A szolgáltató Internet szolgáltatása osztott er?forrásokra épül. Ezeknek az er?forrásoknak a túlzott igénybe vétele, akár egy El?fizet? részér?l is, minden más felhasználó számára negatív hatást válthat ki. A hálózati er?források fentiek szerinti használata leronthatja a hálózat teljesítményét. A fentiek figyelembe vételével az Internet Szolgáltatók Tanácsa által támogatott hálózathasználati irányelvekkel összhangban (megtekinthet? a http://www.iszt.hu/iszt/aup.html internetes oldalon) a Szolgáltató fenntartja magának a jogot az adatforgalom – id?szakos, vagy állandó - lassítására. A lassítás nem jelenti, a letölthet? adatforgalom mennyiségének korlátozását..."
Mi a túró, az az ISZT??? Utánanézek, és láss csodát: http://www.iszt.hu/iszt/aup.html
Idézet: "... 6. Az osztott erőforrásokra vonatkozó irányelvek
A szolgáltató Internet szolgáltatása osztott erőforrásokra épül. Ezeknek az erőforrásoknak a túlzott (indokolatlan mértékű) igénybevétele vagy ezekkel való visszaélés, akár egy előfizető részéről is, minden más felhasználó számára negatív hatást válthat ki. A hálózati erőforrásokkal való visszaélések leronthatják a hálózat teljesítményét, és az Irányelvekbe ütköznek. Az ilyen visszaélések a szolgáltatás felfüggesztését, illetve megszüntetését eredményezhetik..."
Hát ez érdekes... Mintha szóról szóra, ugyanezt láttam volna a voda ÁSZF-ében?! Csak egy a bibi: A voda NEM tagja a saját ÁSZF-ében emlegetett, és hivatkozott társaságnak!!!
Nem! Feltöltőkártyások közeleg a jutalom! Melyik része lehet a jutalom?? Nem tudom mit akartak ebből kihozni,de kíváncsi lennék,hogy mennyi új ügyfelet szereznek a "versenyképes" tarifákkal. A következő reklámukba nyugodtan beleszőhetnék az Elqrtuk szlogent..
bíztam benne hogy egyedi eset az enyém és mást nem basznak át...
de a lényeg most néztem az ujfeltöltös tarifáikat vitamax party-nak nagyon jó tarifái vannak.legalábbis nekem
még futok egy utolso kört és beruházok egy sim.(vagy vmi akcio keretébe uj telobe. és ha megin szarul számláznak akkor ez volt az UTOLSÓ probálkozásom a vodánál!!
vmi oknál fogva előfizus nem akarok lenni. feltöltösbe meg a voda az ász.
"A 7500 Ft-os és a 12 500 Ft-os készpénzkiadó automatákon (ATM), bankok telefonos ügyintéző- és Internetbank szolgáltatáson keresztül, bankkártya segítségével igénybe vehető feltöltési összegeknél a Vodafone a jövőben nem biztosítja a bónusz kedvezményt."
December 3-tól "az alábbi tarifák kereskedelmi forgalomból kivonásra kerülnek: VitaMAX Uno, VitaMAX Uno Plusz, VitaMAX Duo, VitaMAX Joker, VitaMAX Joker Plusz, VitaMAX City és VitaMAX Határon Túl."