"de az újpalotaiak igen erőteljes hangnemben és stílusban, ha nem is egyöntetűen de erős többségben tiltakozással válaszoltak"
Érdekes, én nem hallottam ezeket a hangokat. Vagy lehet, hogy nem csak az SZTK-Vásárcsarnok-galambetető háromszögben létezni képes, a kerület határát csak ünnepnapokon átlépni hajlandó nyugdíjasokat kellett volna meghallgatni, hanem azokat, akik naponta kénytelenek felpréselni magukat a Drégelyvár-Csömöri-Thököly úti mozgójárdára, mert 40 év alatt az egyetlen komolyabb újpalotai közlekedésfejlesztés az alacsonypadlós busz és a 69-es villamos részleges alacsonypadlósítása, ami ugyanúgy a város pereméről indul és a belváros peremén tesz le, mint 40 éve. Ja, nem! Igazságtalan vagyok, múzeumba kerültek az UV-k.
Ha újat építettek volna Palotára akkor ugyanígy ki- és fel kellett volna szedni a régit.
más
Tarlós már felvette egyszer az Újpalotai villamos építésének tervét, amire a zuglói lakosok nem mondtak semmi különöset de az újpalotaiak igen erőteljes hangnemben és stílusban, ha nem is egyöntetűen de erős többségben tiltakozással válaszoltak.
Nem láttam itt megemlítve (vagy csak nem figyeltem eléggé), de megkezdték a Bosnyák tér átépítését, már szedik fel a piacnál a néhai villamosvágányokat.
Az óriásberuházás kapcsán kezdett átépítésben középfekvésű zárt buszsáv lesz, ha az általam ismert legutóbbi látványterv megvalósítása felé haladunk.
Emlékére utcát neveztek el Sindelfingenben (Baden-Württemberg) és Kecskeméten. Továbbá Zalazone tesztpályához vezető utat és a pécsi déli ipari park egyik utcáját is róla nevezték el."
Az igazság kedvéért tegyük hozzá, hogy magyar neve és édesapja ellenére egyéb magyar kötődése nem volt és Barényi (szemben pl. Neumannal, Szilárddal, Wignerrel és Tellerrel) mindig is osztráknak vallotta magát.
Volt egy sanda sejtésem, hogy múlt hét kedden a PIG-431 a 710/712/722-esen nem véletlen lehetett, és már érdi az a PIG (is). De a héten pl rendszeresen RTR-730 van a 746-oson ,tegnap is, és ma is. Gondolom annak is az oka az általad leírtak.
Érdhez tartozik mindkettő egy ideje. A PIG-ek tartoznak oda alapból, az MMT, RDB, RWE-k a Zsámbékiak. A baj az, hogy a zsámbékiaknak több kocsija vár alkatrészre, balesetes javításra, ezért már, 2-3 PIG-et is kénytelenek ide kiadni, hogy legyen esély a menetrend tartására. MAN-t ide nem lehet küldeni, mert balhé lenne Budakeszin.