Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Veisace Creative Commons License 2001.12.06 0 0 59
uhuhu

Jól mondod! De ötletes megoldás.

Szerintetek a menetteljesítményben érezhető lehet ez az átalakítás? Mert az eredeti orr-rész azért áramvonalasabb.

Előzmény: uhuhu (57)
Veisace Creative Commons License 2001.12.06 0 0 58
Mantona

Sajna ki kell hogy ábrándítsalak. A járgányod nem gyári, ezt az a srác fabrikálta ilyenné akitől vetted. Kb 10-11 cm kell levágni a manta elejéből és úgy lehet fölvarrni az Ascona orr-részt. Csak gondolj bele. Csinálnának gyárilag olyan járgányt aminek a hűttőmaszkját nemes egyszerűséggel ki lehet szedni, és csak úgy lehet kinyitni a motorháztetőt? De bizti nem sok van belőle nemhogy Magyarországon hanem az egész világon. :)

Előzmény: Mantona (53)
uhuhu Creative Commons License 2001.12.06 0 0 57
biztos hogy nem gyári. láttál már astrát corsa elejével? :))
szerintem ez az auto eleje sérült volt, és az asconának az elejét rakták rá.

Az is lehet, hogy megegyezik az elemek felfogatása. példa erre a régi record, és a senator. az ajto, sárvédő stb. ugyanaz.
Vagy az omega - utolso senator. az is megegyező.

Előzmény: hemicuda426 (55)
hemicuda426 Creative Commons License 2001.12.06 0 0 56
DFe lehet=de lehet
Előzmény: hemicuda426 (55)
hemicuda426 Creative Commons License 2001.12.06 0 0 55
Nagyon sok oldalt megnéztem, de a tied nem gyári szerintem:))
Nem emlitenek ilyet sehol!

DFe lehet,hogy lamer oldalakat néztem.

Előzmény: Mantona (53)
BanditV8 Creative Commons License 2001.12.06 0 0 54
Van egy német, OPEL Tunning című újság nálam ott van 2-3 oldal a Mantona-król. Csak nem tudok németül.:(((
Mantona Creative Commons License 2001.12.05 0 0 53
örökös csata a Manta és a Caőri közt....
jó ötlet a közös találkozó szerintem szuper.
Capri pajtás nem zavarsz...már beleírtam a topicodba!:-)))
Hemi hogy állsz a Mantona eredetének felkutatásával?:-)))
CapriFun Creative Commons License 2001.12.05 0 0 52
Most már van Ford Capri topic is, igy mindenki örömére nem szemtelenkedem itt tovább... :) Manta a legjobb, egyböl a CAPRI után! ;)
CapriFun Creative Commons License 2001.12.05 0 0 51
Remelem nem OFF-olom szet a topicot... Dehat nincs Capri topic, igy maradtok Ti! :)
Előzmény: CapriFun (49)
hemicuda426 Creative Commons License 2001.12.05 0 0 50
ok, köszi.
Előzmény: CapriFun (49)
CapriFun Creative Commons License 2001.12.05 0 0 49
Teljesen mas "feelingje" van a 70-80-90-es evek europai autoinak... (az USA autokrol most ne beszeljunk, azok szinte minden evjarata egyszeruen a legjobb:)). Topic temanal maradva, ilyen formaju (Manta, Capri) autot mar regota nem gyartanak. Gen1 GTI Golf, Xr3i Escort, Cosworth Sierra, Manta, Capri, na ilyen autok gyulekezetere vagyom! ;) Olyan autokera, amiket a tulajdonosaik nem csak szethajtanak, hanem szeretik, megbecsulik. Ettol fuggetlenul, ha lesz idom, megyek!
Előzmény: hemicuda426 (48)
hemicuda426 Creative Commons License 2001.12.05 0 0 48
Gyere el most is...bár többségében 90-esen tuli tali lesz.
Előzmény: CapriFun (47)
CapriFun Creative Commons License 2001.12.05 0 0 47
Mit szolnatok egy jofajta "vegyes" talalkozohoz egyszer? Capri, Manta, Sierra, Granada, Kadett, Scirocco, 1.es Golf stb... a lenyeg, hogy AUTOK legyenek ('90-es evekig max!)
Előzmény: hemicuda426 (41)
Mantona Creative Commons License 2001.12.05 0 0 46
légyszi nézz már utánna Te vagy a nagy szaki...:-)))kiváncsian várom hogy mire jutottál....az a helyzet hogy ha nem is gyári de nagyon jól meg van csinálva....js és ha sikerül derítsd ki hány darabot csináltak ilyenre összesen....lehet hogy ritkaság ez a kocsi:-))))
hemicuda426 Creative Commons License 2001.12.05 0 0 45
Nem tudom, hogy gyárilag e....nem hiszem..de utána nézzek oké?
Előzmény: Mantona (44)
Mantona Creative Commons License 2001.12.05 0 0 44
ez a Manta az én gépemen is fennvan....csak nem ismered a tulaját?:-))))ha most linkelni tudnék idelinkelném az extreme Mantát...nagyon vad!:-)))
de ez a piros is brutális.....majdnem mint az enyim!:-))Tényleg Hemicuda! nem tudod a Mantonat azst gyárilag alakították át és hány darabban készült összesen? mert nem igen tudom.....
hemicuda426 Creative Commons License 2001.12.05 0 0 43
Itt nem látok képet:)
Előzmény: Mantona (42)
Mantona Creative Commons License 2001.12.05 0 0 42
á nem robbantasz ki vitát...Manta topicban manták az istenek:-))))egyébként régebben én sem tudtam milyen legyek Capris vagy Mantás....ez a két kocsi mindíg nagy rivális volt....egy kategóri úgy nagyjából, de hát nem tudom, én is elfogult vagyok hisz én a Mantákat imádom. Bár tény hogy Capriból többet adtak el....motorikusan meg mind a kettő a legjobban tunningolható, nehéz külömbséget tenni.
Bandit ezt örömmel hallom hogy így imádod a kocsid, szóval akkor megnyugodtam.....látom jó kezekbe lesz egy Manta....ha így törődsz vele akkor tuti, csak szerezz egyet valahonnan. :-)))
hemicuda426 Creative Commons License 2001.12.05 0 0 41
Neked is ment egy mail:)
Előzmény: CapriFun (40)
CapriFun Creative Commons License 2001.12.05 0 0 40
Azert azzal vitatkoznek hogy "még a Capri sem képes ilyen lenni"! Szerintem nagyjabol egy kategoria, persze szivembol szolva a Capri jobb :) De nem akarok vitat kirobbantani, ez olyan lenne mint a linux <> winfos vita. Mororilag erosebb a Capri, a gyari 2.8i azokban az idokben igencsak eros motornak szamitott...

Egyebkent nekem is tetszenek a Mantak.

Előzmény: Mantona (38)
BanditV8 Creative Commons License 2001.12.05 0 0 39
Igazság szerint az autókba úgy ahogy vannak szerelmes vagyok. Vannak kritériumaim, így a kívánalmainak megfelelő gépeket bármikor megvenném. Ha megnyertem volna 1.1 milliárdot akkor vagy 30-40 autóm lenne meg egy bazi műhelyem. A Granada megvétele után legatyásodtam, de azért takarítgattam, simogattam, becézgettem (egyszer megütöttem, de akkor beidegelt). Az Üllőin a ház előtt aki látott az hülyének nézett mit dünnyögök annak nagy dögnek.:) Nem volt szegény túl jó bőrben de imádtam. Hónapokat álmodoztam egy Taunus-ról, aztán megtetszettek a Granada-k, így jól átbasztak eggyel.:((((( Alig vezettem, de az is csodás volt. Imádok vezetni, bütykölni, mosni az autót meg.....MINDEN!!!
A Manta-k is régóta teccenek, csak hol jobban, hol kevésbé. Nem-nem....inkább hol a Manta az első hol más.:))))
Mantona Creative Commons License 2001.12.05 0 0 38
Ém nem lebeszélni akarlak a Mantáról csak mondtah hogy nagyon gondold meg.tudom a pénz skszor megköti a kezünket de a Mantát csak megvenni olcsó. fenntartani baromi nehéz mert nemsak az adó meg a banzin de az alkatrész és a szerelési díjak..előnyben vagy ha Te magad bütykölöd.de mindíg lesz valami baja, sosem lesz hibátlan, illetve nagyon kevésszer.amelyik Manták már hibátlanok azok egymillió forint felett vannak....és az nem olcsó egy 13-22 éves autóhoz, amennyiben a B manta tetszik. az A az már iszonyatosan ritka. egyébként a B sokkal szebb.én a helyedben nem mantát vennék, mantát scak annak ajánlom akiben fel sem merül más autó, és nem sajnálja rá az összes pénzét....de az összeset.pénztemető tehát de hozzátartozik hogy ilyen sportautó élményt más nem nyújt csak a Manta...még a Capri sem képes ilyen lenni...próbálj ki egyet, hátha beleszeretsz. és akkor Szerezz be egy Mantát és ápolgasd....azt nagyon szereti a kocsi:-)))) én a iszkokat morzsánként szedegettem ki.....jaj én nagyon imádom a Mantám....a legjobb autó a földön:-))))
BanditV8 Creative Commons License 2001.12.05 0 0 37
Eldönteni? Amikor majdnem megvettem egy sor 4-es 79-es Mustangot akkor abba szerettem bele, előtte (amúgy a mai napig is) a Granadamat imádtam. Caprik na és persze a V8.
Nekem az olcsóságban a megvásárlás a lényeg. A többit könnyebben megoldom. Nehezen gyűjtök ha nincs kifejezett célom. Amúgy a bizti az adó meg a többi nyalánkság szar de kibírható, arról nem is beszélve, hogy a bérletet dobom.:)
Szal nem tudom még, hogy mit veszek, ötleteim vannak. Akartam pl egy Turbo Coltot 115 LE 700-800kg felezőváltó (persze ebből is a régi formájút a nagyon gömbölyűt).
Mantona Creative Commons License 2001.12.04 0 0 36
itt parkol a Mantona az ablakom előtt...olyan édes....nagyon szeretem. már most sajnálom hogy mi lesz vele 50év múlva, nem akarom hogy tönkremenjen, szerintem ha lesz elég lóvém akkor tuti beteszem valami garázsba és egész nap pucolgatom...annyira imádom.
Bandit! ha mantát veszel ne azért vedd hogy meggyilkold hanem hogy imádd...ez javaslat...én megőrülnék ha egy Manta meghalna a kezem alatt....sose kívánom, szóval ha veszel vigyázz rá és ne azért vedd mert olcsó hanem mert Mantás vagy.ez fontos. én nekem volt több pénzem mint amennyiért vettem de beleszerettem ezekbe az autókba, főleg a mantonaba és ezért vettem meg. drága a fenntartása, sok rá az adó meg az állandó szervizelés de meghálálja az biztos!!ilyen élményed csak egy Mantában lehet. a Mantonat asszem limitált szériában gyártották, egész keveset alakítottak át,ha nem tévedek. remélem nem....de utánnanézek. de ha jól tudom akkor gyári az átalakítás:-))))
nos eldöntötted milyen kocsit veszel bandit?:-)))
hemicuda426 Creative Commons License 2001.12.04 0 0 35
Csak vicces akartam lenni:))
Örülök ,hogy nem vagy egy autó márka elkötelezetje sem és ,hogy sok autó testszikkkk én is ilyen vagyok.

Mantona:

Közvetve ismerek egy Mantást...személyesen nem ,mert a barátom barátjának az ismerőse:),de világoszöld mantája van és nagyon pöpes..ha jól tudom minden szlalom versenyen ott volt..illetve a Manta talin Esztergomban..
De mintha váltanának sokan a Mantások közül...nincs annyi sok cucc már....Calibrát kell most érdemesebb venni:)
DE A MANTA SZEBB!

Előzmény: BanditV8 (33)
BanditV8 Creative Commons License 2001.12.04 0 0 34
Hwmi=Hemi ....bocs!:)
A Mantona rendesen gyártott széria volt? Vagy csak lelkes tunerek közreműködéséből születtek?
BanditV8 Creative Commons License 2001.12.04 0 0 33
Nos először is Hwminek igaza van abban, hogy ugrabugrálok a kocsik között,..DE: nincs nekem elég pénzem, hogy a rangsorban elől álló V8 álomra beruházzak, tehát marad valamilyen más csoda. Számomra ami fontos, hogy legyen a gépnek stílusa. A Manta-nak van, a Caprinak, a Granadanak és a többi öregnek szintén van. Ha lenne zsetonom lehet, hogy egy átalakított Csajkával járnék.
Viszont az ami csodák mindig is a szívem közepében lesznek. Remélem sikerül annyit össze szednem, hogy vegyek egy V8-at.
Mantona Creative Commons License 2001.12.04 0 0 32
esztergomig mega gépet csinálok az amúgyis mega gépből...a képen jól látható...:-)))
banditV8! mit döntöttél kitartasz a manta mellett? jó döntés lenne szerintem!:-))
akinek mantája van az írjon ide!!!!
jó lenne egy tali topicon belül mantákkal de ÍRBA ahoz fel kéne állítanod talpra a mantád!:-)))mikorra lesz meg? csinálgatod?
Mantona Creative Commons License 2001.12.03 0 0 31
Hemi! a talin ottlesz!:-))) meglátod mekkora királyság a gép....
Mantona Creative Commons License 2001.12.03 0 0 30
Bandit V8!!!!

ha engem kérdezel Mantát vegyél, az en mcsak egy autó. az jóval több annál. sokkal több. és ha egyszer ültél benne sosem fogod elfelejteni.igen ez a Mantona-m. baromi jó már a fékeket is megcsináltattam pöcfék+fékfolyadék csere ja és fagyálló. az elektronika csütörtökön lesz teljesen kész a váltó kurva jó és a kerekeket is lecseréltem mostmár nem rángat a kormány. a manta a király.

írba!!!! milyen is volt a kocsi a talin? akkor is ilyen csodaszép volt?:-))))
kár bandit fiam hogy csak 2db van belőle magyarországon:-))))az enyim foglalt:-)))
Adam Opel AG megint hatalmasat alkotott evvel a kocsival. brutál a Manta..minden manta brutál....a legjobb autók, nem öszvérek inkább mások mint a többi...és ez tetszik benne..jellegzetes sprotos és kemény..ezt a kocsit nem tudom lassan vezetni...megy mint a golyó.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!