Felajánlanék megvételre 2db Csepel 750-es Rába motoros tgk-t. valamint 2 db Opel Kapitän PL, 1960-as évjáratú restaurálni való szgkt, PAV 40-es Jawa utánfutót,néhány Diplomatot,Admiralt,stb-t.Idő,hely hiány miatt.
Annyit biztos, meg még akadt egy vadiuj diagonál wartburgra plusz a felni, még a szöszök is rajta vannak. Szerintem még oton nem volt. A párja meg foltokban csontig kopott, az csak virágágyásnak jó, igy az legyen mondjuk 200ft:)), plusz az uj meg nemtom...megoldjuk okosba, ahogy szokták mondani...
És továbbra is gazdit keres 6 db pupos felni ,a nagyobbik fajtábol,meg gumi is van rajt, szintén virágágyás kategoria....
keresek régi tipusú nagypolák csomagtartózárat, ezt a fajtát:
(természetesen nem ilyen töröttet, hanem ami még egyben van :))
Uitt. érdekelne ajtóborítás (külső) is ugyanehez a tipushoz, olyan, amibe még nincs besüllyesztve a kilincs. Állítólag a váci úton is gyártottak ilyet, de ott azt mondták, hogy már évekkel ezelőtt elvitették a présszerszámokat meg a présgépet is a méhbe. :-(
Akinek van ilyesmi, sürgősen jelentkezzen, mielőtt nekiállnék tízszer annyi munkával megbütykölni ezeket a dolgokat magamnak.
érdekesmód a fiat laprugókkal nem szokott komoly baj lenni, a csavarrugóik viszont teljesen összeülnek röpke harminc év alatt. Nálam is ez van: ha jelig rakom a hátulját ócskavassal, akkor sem tudom gumibakra ültetni, de az eleje már alapból annyira hervadt, hogy a nagyobbacska kátyuk (amiből van itt jócskán) beleverik a lengőkart a gumi ütközőbe. :-(
."......hogy három-négy centivel magasabban legyen az eleje, bár tény, hogy ....."
Ezek szerint félreértettem. Úgy tünt a hátsó laprugókról szólsz. Hja a kovács szakma az már kiveszőben van. Nem is feltétlenül kell edzeni. A jó fajta rugóacél, régen, ha nem volt túlhevitve, majdhogynem magától visszaedződik.
Kösz a konstruktív hozzászólást, ilyen javítgatást már csináltattam egyszer, és túledzették, eltört, tripla munka, bosszuság, trailer-költség, soha többet. És igen, miért ne lehetne valakinek új hozzá? Nekem is volt vadúj kispolák hátsó rugóm (már elajándékoztam valakinek), és vettem már nagypolákhoz egy pár vadiúj első sárhányót kéz alól, azt a fajtát, amit 1972 óta nem gyártanak, meg egy csomó olyan alkatrészem van, ami kézen-közön hozzám került, mert valaha valaki vette valamilyen autóba, aztán az autó mégsem a műhelybe ment, hanem a roncstelepre, az alkatrészek meg megmaradtak, és évekig álltak észerevétlen a garázspolcon. Még csak újnak sem kell lennie, nekem az is megfelel, ha egy két-három éves korában totálkárra zúzott kocsiból mentette el valaki magának '90-ben. A nagypolák nem ritka tipus, simán kerülhet, legfeljebb nem innen, hanem máshonnan. Ha meg nem kerül, marad minden a régiben, mert nekem nem ér meg 20e Ft-t hogy három-négy centivel magasabban legyen az eleje, bár tény, hogy az utazási komfortérzetemen sokat javítana ezeken a gidres-gödrös pesti utakon.
Az "auto" videken van (bp-tol 40 km), igy aztan a fenykep nehezkesen megoldhato egyelore (mivel nincs net elerese - ezert is tettem en fel neki). Megprobalok valahogy fotokat szerezni, de nem lesz meg 1-2 napon belul. Ha gyorsitani akarsz a dolgon, akkor kuldjel egy tel.szamot emailen, vagy en elkuldom az ovet es zarjatok rovidre a dolgot. Ha nem annyira egeto a dolog :-) akkor kis turelem es amint lesznek fotok is, akkor feldobom ide.
Markatarsam udvarat mar regota foglalja egy Skoda (asszem Tudor) maradvanyai. Igen erosen project allapotban van. Pontos reszleteket nem tudok most, de ha valakinek izgalmas a dolog, akkor szoljon es utana erdeklodok a reszleteknek.
megereszkedtek és 10e/db-ért nem akarok készíttetni.
Nem kell készitettni! Újra kell iveltetni. Nem kell mindenben újban gondolkodni. Amit kapsz másikat lehet ugyan olyan mint a tiéd. Gondolod hogy vadi új lesz valahonnét?
nagypolski (125p) első rugókat vennék elfekvő készletből, mert az enyimek 34 év alatt fölöttébb megereszkedtek és 10e/db-ért nem akarok készíttetni.
Kéne még egy szélvédő is ugyanehhez a tipushoz (ez egyébként 1:1-ben ugyanaz, mint az összes hátsókerékhajtású ladáé), "licencja fiat" felirat az első sárhányókra, küszöbdíszléc-bolhák ill. egy pár jó állapotú díszléc meg ilyesmi kopó-fogyók.
Uitt volga benzinpumpa még mindig elcserélhető, meg van egy régimódi, fekete, külső cellahidas 12V kb. 40Ah akksi, ami persze elhasznált, de 8-12e Ft körül a targoncaakksi felújítók megcsinálják. Én már nem nagyon fogom megcsináltatni, legalábbis amíg 3e Ft-ért van egy-két éves akku a bontókban.
Ikarus 31 típusú autóbuszhoz keresek 2 darab 220 cm hosszú, 9 cm széles alumíniumból készült díszlecet, vagy címeket, hogy hol lehet érdeklődni. Ezt a profilt a 60-as években használták sokféle célra.