És még egy kis információt szeretnék .Az amicában egy robogó blokk van,és szeretném kicserélni egy gx 160,vagy hasonló 4t blokkra.A lehajtással van gondom,milyen kuplungot lehetne tenni a 4t blokkra ,és az irányváltóra?Hogy normálisan lehessen közlekedni vele?Köszönöm előre is a segitséget
Üdv,a fòfékhengert megoldottam,utánfutóé volt beszerelve,vettem újat.Viszont nem találok alvázszámot,pedig szeretnék rá biztositást kötni,meg rendberakni,és használni.Valami ötlet,hogyan tudnék rá biztositást kötni?
háromketekü Amica járgányhoz,és az érdekelne ,hogy hol találok rajta valami számot a biztositás megkötéséhez.
Az az Amica amit legutóbb láttam az alvázszámát a motortérben viselte . Volt benne valami pótkerék-tartó vas , abba volt ütve .
A főfékhenger elég reménytelen , ha a régi ( nagyon régi , az ún. "Krumpli" ) 500-as FIAt-é nem jó akkor szerintem reménytelen gépkocsiéval helyettesíteni . Akkor át kell farigcsálni .
Üdv mindenkinek.Hozzájutottam egy háromketekü Amica járgányhoz,és az érdekelne ,hogy hol találok rajta valami számot a biztositás megkötéséhez.Köszönöm előre is
valamiért a képet nem engedi a fészbukról feltölteni de a szegedi adok-veszek oldalon van egy apátfalvi kantakék, pestieknek strandkorlát kék , másoknak matt kék színben
Eladó ritka 3 kerekü üzemképes de felújításra szoruló motorkerékpár. Évjárat 1968 és 50cm3 Dekorációnak vagy ki minek szeretné. Érdeklődni csak telefonon 20/5134982.
Belső féltengely gumiharangot szeretnék cserélni 49cm3-is Apen.Esetleg valakinek videó a cseréről nincs?Illetve gumiharangot,merre tudok vásárolni?
Szerintem úgy tudod kicserélni , ha a lengőkarról leoldod a kerékagyat , hogy a féltengelyt ki tudd húzni a differenciálműből .
Ahhoz ki kell csavarni azt a 4 darab 6-is csavart , ami a gumiharangot tartja a blokkhoz , ekkor el tudod tolni a kerék felé a féltengelyen a gumiharangot ( aminek a belsejében benn van a fémházas szimering ) .
Utána ki kell venni azt a nagy zégergyűrűt , ami az egész féltengelyt nem engedi kicsúszni a difiből .
Ha kihúztad a féltengelyt -- végén a kúpfogaskerékkel -- akkor már csak a fogaskereket kell levenni , azt szintén zégergyűrű rögzíti .
Gumivásárlással próbálkozz Apedokinál , ha kicsit visszakeresel találsz címet .
Nagyon szépen köszönöm! Tkp.-en nem tudom milyen motor van benne ,csak kívűlről láttam,táblát nem láttam rajta ,gondolom alul van valahol ,alá meg nem feküdtem. Tőlem 32 km-re van ,ha arra járok jobban megsasolom!
Szervusztok ! Most kerestem rá erre a fórumra ,mert van egy idős bácsinak egy ilyen háromkerekű kis masinája! Dízel és az a problémája ,hogy a regulárja(fordulatszám szabályzója )nemszabályoz le! Mielőtt megpróbálnám kiszerelni a helyéről ,érdeklődni ,hogy találok-e valamiféle katalógust ,vagy jav.utasítást! Így vette meg ,már akkor is így viselkedett! Leírom ,amit találtam rajta:APE tm D Az oldalán P 703 V. A törzskönyvében az van írva ,hogy Motortípusa:AFD1M 24066. 1966-os kiadás , 422 cm3. Kihez fordulhatnák esetleg valami internetes posztolást ,vagy szakirodalmat honnan tudnék szerezni! Gondolom ,valamit nem tettek vissza ,vagy nem jól szerelhették össze! Beindul ,felpörög ,aztán csak a leállító bowdennel áll le nagysokára! Köszönöm a segítségeteket ,tanácsatokat!
Üdvözöllek! Lendkerék keresésedre válaszolva közlöm veled hogy van lendkerekem jó állapotú eladó. Ha továbbra is szükséged van rá,akkor kérlek légyszíves felhívni telefonon a részletek megbeszélése végett. T:06-20/986-2525. Üdv: Misibácsi.
Ezen én is tűnődtem ... Elvileg ez Ape fórum , tehát gyaníthatóan ahhoz . Persze Ape is többféle van , a fórumot eredetileg az 50-esre nyitották , de ez a címből nem derül ki . A kérdező hozzászólásait visszanézve látható , hogy vett Sulkykat is -- bár ez a visszanézés is ... aki esetleg segíteni akar az vadászgasson a neten olyan információkra ,amit a kérdező elfelejtett megadni .
A jelenség egyébként általános : hirdetésekben se szoktak leírni lényeges , a vevőt nagyon érdeklő dolgokat . Látni olyan autóhirdetést amiből nem derül ki , hogy a kocsi dízel vagy benzines .
Na mindegy , remélhetőleg Apedoki tud majd segíteni .