Kedvencem az Elinix probiotikum vörös hajú reklám csaja.
Tavaly még belehajították egy labdákkal teli valamibe és akkorát nyekkent, hogy vége is lett a reklámnak.
Aztán egy repülőgép fedélzetén tett valamit a szájába, most meg bebújik az ágyba - de miért - és vége is van.
Hihetetlenül merev a csajusz, látszik, hogy a reklámot készítőnek lehet a barátnője, egyáltalán nem a képernyőre termett, de azért még nyugdíjas korában is őt fogjuk látni ez ügyben.
Anna előtte, Anna most.... Anna régen félhomályban élt, de most, hogy rendetrakott és eladta a felesleges rongyait, már világos lett és nem tud leállni az idióta karlengetős pörgőtánccal (és a nap is kisütött).
Kicsit belezavarodtak a saját hülyeségükbe. Ugye az a lényeg, hogy a parasztok kinézik a boltban az megvásárolni kívánt terméket, de aztán otthagyják, mert majd inkább megveszik a neten ócsón. De a legújabb verzióban, amiben az a rusnya boszorkány van, elbaszarintották a szinkront.
Az is idegesítő, hogy ugyanazok az arcok jönnek szembe folyton.... A kávéreklámos hölgynek gyulladtak és dagadtak a lábai - az ő szavaival élve - mint egy elefántnak (mióta gyulladt és dagadt az elefántok lába?), de ami még nagyobb baj, hogy providentuzsorakölcsönből vesz robotporszívót a jó édes anyukájának..
Illik oda, mint Mozart és Verdi halotti mise a valamelyik falfesték reklámba. (Dies iare tétel, "Isten haragjának napja, mely a világot lángba borítja")
Abban a reklámban az a vicces, hogy mialatt a kiscsávó csinálja a kávét, a "bőrig ázva SZERETKEZNE..." refrénű dalocska instrumentális verziója szól. Odaillő, nem? :)
Van valami kávé reklám, olyan hányingerkeltő zenei aláfestéssel (nagyon romcsi. egy női hang énekli, hogy áááá).
Valami üres szoba ahol épp anyu és apu pakolnak és kiscsávót folyton félrerakják. Gyerek kimegy a konyhába és kávét főz. Anyuci és apuci hihetetlen szinészi játékkal leskelődik, hogy mit csinál a gyerek. Azonnal rákívánnék ettől a nemtudom milyen kávéra... az az egy info nem jön át ugyanis. De az a bizonyos csinálj kistesót magadnak érzés azonnal megérkezik, ahogy megszólal ez a zene...
Mert John Milton (Al Pacino) is megmondta Az ördög ügyvédjében, hogy a szerelem "biokémiai szempontból nem sokban különbözik attól, hogy megeszel egy hatalmas halom csokoládét".
Én már egy ideje azt csinálom, hogy az idegesítő, tolakodó, szórakozást tönkretevő reklámok alanyait ignorálom.
Alza.húúúú például. Elég sok műszaki cikket rendelek webáruházakból, az idegesítő reklámjuk miatt az alza.húúú az utolsó, vagy az utolsó utáni, ahol megnézem az adott terméket. Szerencsére rendelni még soha nem kellett tőlük, mindent megtaláltam máshol.
Youtuben megy mostanában ez az Alpro nemtej, szuperegészséges műanyag. Annyira kell tolni a reklámot, hogy átugorhatatlan. Soha nem fogok ilyet vásárolni, de nem a termék miatt, hanem a reklám miatt.
Weboldalakon adlbock plus mindig, mindenhol. És nem azért, mert nem férne el 1-2 reklám meg banner az oldalak szélén, hanem azért, mert több van ezekből, mint a lényegből. Régen ez ment kulturált formában, akkor nem is kellett blokkoló.
Ha valamelyik hisztizik emiatt és eltakarja azt, amiért odamentem, pl port.hu, totalcar.hu, akkor megy a javascript tiltás az adott oldalon.
Vegyen, keresse, vegyen, hüvelygomba, vegyen, pörögj rá, keményet fosik itt a valami rá, ostoba ének, vásároljon, fáj a feje/torka, iszonyú gagyi poén (siralmas) vásároljon, spóroljon a valamivel.
20 percenként egy ilyen blokk. Nem tűnik fel senkinek, hogy ennyi ami megmarad egy reklámblokk után?
Majd a jutyub, messenger, facebook, viber, minden weboldal, folyamatosan önti a szemetet.
Egyre több reklám van és egyre inkább senkit sem érdekel....