Úgy látom, hogy itt sok 110R története ismert, így bátorkodom érdeklődni, hogy valaki nem tudja-e, hogy mi lett a sorsa nagypapám autójának. Amit tudok róla, hogy eredetileg narancssárga volt, majd citromsárgára lett fényezve. Az eredeti rendszáma UV- (a számokban nem vagyok biztos, de apukámat meg tudom kérdezni), ezt követően pedig valamilyen B kezdetű azonosítóval lett újrarendszámozva, amiből viszont apukám se tud többet :( Feltehetőleg a 90-es évek elején cserélt gazdát Szombathelyen, vagy környékén. Nem látok sok esélyt, hogy bármi infót ezek alapján megtudjak, de nagy öröm lenne, ha mégis kiderülne róla bármi, hogy mi lett vele azóta.
Ez egy elég jól dokumentált autó. Sokáig hirdette az alapot, aztán elkezdte megcsinálni. Ráépítette egy S100-as aljára, fb-n voltak képek róla, micsoda meló van benne.
A 39-es az enyém. Egy féltető alatt pihen fényezve kb 70%os készenléti állapotban. 4 éve nincs időm befejezni, már határidőt se tűzök ki... egyszer majd kész lesz. Száraz helyen van, nem ázik nem korrodál.
Szia, én most rendeltem a skodaveteran.com-ról egy pár cuccot. A végén meg jött minden, amit kértem, de nagyon macerás volt, persze lehet, azért mert amit kértem pont elfogyott és három hét helyett 3 hónap lett belőle, majd amikor írtam nekik, hogy csak a raktáron levőt szeretném, a többinek az árát kérném vissza, utána hírtelen találtak mindent, ami kellett volna, és 3 hónap elteltével 4 nap alatt megjött. A skodaparts-ról tavalyelőtt rendeltem az első szélvédő alatti részt kompletten kifizettem előre és a megadott időn belül meg is jött. A kasztnisnak kellet alakítani, rajta de szerintem az az én autóm hibája volt:-)
Ha eltekintenénk a kupéságától, egy ilyen korú, és állapotú autóért nagyátlagban max.2 és 3 kiló között lehetne kérni/kapni, az én értékrendemben.
Ha van egy kis időd, meg tudod te is nézni: Battyánban van, falu elején lévő sarki telepen....
Nem volt ott senki, így csak kívülről néztem körbe, de hát...jól áll neki a távolság, maradjunk ennyiben.
Homlokfal átlyukadva, lámpák megvakulva, jobb ajtó átlyukadva, tetőperem végig lyukas. A küszöböket nem tapogattam, javítva voltak valaha, de nem szépen. C oszlop alja lyukas mindkét oldalon, hátsó doblemez perem végigrohadva (ami a szellőzőn keresztül látszik). Még a motorháztető éle is rügyes végig. Szóval hozza az összes jellemző korróziós pontot, kicsit talán többet is. Pozitívum, hogy a belseje teljesen megvan, az ajtókárpitok kivételével jó állapotúnak néz ki.
"Érdekes" autók vannak még ott, nem tudom mi lehet vele a terv, mert ártábla, infó nem volt rajta. Lehet, hogy nem is eladó...
Nem emlékeztek rá, mennyiért volt hirdetve nemrégiben az a kupé, ami citromsárga, rozsdás csomagtér tetővel, képről viszonylagosan egyben lévő állapotban volt?
Nem tudom pontosan,de úgy emlékszem millió fölött volt az irányár. Láttam ma élőben...
- pelenkára már, albérletre még (:oP) nem kell gyűjteni
Ja várjál, a jólszituáltság erősen viszonylagos, és hát a garázsba a G Astrát is nehezen lehet bepréselni. 18-22.000 meg max forintból mehet hobbira :oDDD
Megjegyezném, hogy a legritkább együttállást vázoltad fel, konkrétan nem is láttam ilyet 3,5 alatt, hogy valaki BMW-vel jár, de az asszonynak Mercedest vesz... 😇🤓
Mondjuk nekem a QP-ról viszonylag ritkán jut eszembe a lószar... :-D
Az a helyzet, hogy azok, akiknek gyerekkorukban vágyálom volt egy QP, azok most jól szituált, őszes halántékú úriemberek, akiknek már belefér a büdzsébe egy hobbiautóért 18-22 ezer euró, mert nem kell pelenkára meg albérletre vagy lakáshitelre költeniük, a garázsukban meg van még hely a saját 5-erük és az asszony B-klasséja mellett. Akinek meg van QP-ja, az tudja, hogy kincset őriz, csak vagyonokért fog megválni tőle.
Amúgy meg - bármennyire is nincs arányban a QP piaci és használati értéke - amennyibe kerül egy középszar kocsit OT minősítésen vállalható szintre hozni, még mindig nem lehet vele nyerészkedni, max a potenciális piaci ár és a bekerülési költség egyensúlyba került.
Lassan te is sajnálhatod, hogy eladtad a RiC-et, vagy azt, hogy az árán nem Peti QP-ját vetted meg... ;-)