A capri mellett nálam a karosszéria minőségében nyert. Korrózióállóbb, és merevebb elemekből áll. A mantának sajna az eleje és a hátulja is elég gyenge. De korszerűbb a technikája: elöl - hátul spirálrugók, CIH motor (nem OHV), injektor, meg talán jobban lehet cserélgetni az alkatrészeket (caprinél nemtudom hogyan van). Egy délelőtt alatt ki lehet cserélni a karburátort injektorra. Más egyéniség a két autó akkor is, ha általában együtt emlegetik őket. Most nagyon tetszenek az A manták, de először a B-t kéne befejezni, meg hajtani egy pár évig.
A Manta valahogy a fapadosabb, keményebb sportosabb autót jelenti nekem. Míg a capri inkább a kényelmesebb, nyugisabb, nem annyira pörgös, de brutálisabb, masszívabb jelenség. Az Opelekben (régiek) az egyzerűségüket szeretem.
Régebben (97 körül) volt egy mk1-es Fiestám, nagyon csíptem. Akkor fontolgattam, hogy lecserélem egy Caprira. Aztán rámjött az Opel mániám és ötlet elvetve.
ITt szerintem leginkább az lehet döntő tényező, hogy az adott kínálatból melyik éri meg a legjobban. Bár a Capri Ford és mint olyan picit tán közelebb van hozzám, noha semmi bajom az Opellel.
Persze, aki szimpatizál ezzel a típussal az írjon bátran. És sokan álltak már Capri vs. Manta vásárlási dilemma előtt. Még meggondolhatod ! :) Régen én is gondolkoztam a Caprin.
Oszy
Látom, Te is mantát akarsz venni. Megmondalak a klubtársaidnak !! :))
Jaaaa! Én úgy gondoltam, hogy én leszek az érdekesség.:))) Azért írtam, hogy nincs időm sokat ülni benne mert gondolom mindekinek megakrnál mutatni. Max 2 fotó azán annyi.
:DDD
ittvagyok..végre..
az elmúlt napokban kicsit elfoglalt voltma....Manta ügyben is.
de már vagyok.
V8!! azért Te se tudsz mindent...lesz meglepi hidd el.
engem most is ért egy:-))
A digitet le szokták fóliázni, a Te esetedben kék fóliával.
Nem tudok eladót, de mail-ben küldök egy Tinnyei muksó telefonszámát, ha kell és még nincsen meg. Neki van az a turbós mantája, ezüst-sárga fény, projektoros lámpák, kiszélesítés, stb.
Tegnapp összeugrott a banda itt Fehérváron. Igaz , hogy sokaknak csak most készül a gépük, de azért volt egy B Ascona meg egy Monza 3.0 . Kenték neki rendesen :))))
Mantona!
Én tudom mi lesz az érdekesség! De nem kell sokat ülnöm a kocsiban, ugye? Tudod a meló meg ilyesmi szinte alig van időm.....HOPP elárultam? Bocsi!
:))))))))))))
Irba! tudsz nekem kadett GSI digit műszerfalat? és hogyan lehet megpiszkálni kékre?:-)))
ha lehet akkor én és a haverom állunk neki megpiszkálni. ő gyakorlatban tudja én meg elméletben vagyok mindíg otthon. :-)))ügyetlen vagyok mint a fene.... :-((
a mantona is kicsit újabb lesz, majd meglátjátok. titok:-))) lesz benen egy nagyobb érdekesség...de azt nem mondom el mi:-))
a lényeg az hogy már munkálkodunk rajta, egy hónapon belül meg lesz:-))
Láttam az Opel topicon, hogy digitet keresel. A kadett GSI-jét szokták beletenni, viszonylag egyszerű kicserélni. Azt mókolhatod kékre is. Nem lesz egy kicsit sok a kék ?
Ennyire kevés mantás lenne? Van nincsen net-jük? Nem értem, mondom nem értem !!!! :)
Egyenlőre nem szívesen mutogatnám a gépet, majd ha le lesz fújva (nagyon közeledik).
Meg aztán fehérvári vagyok, nektek egy kicsit messze lenne. Itt készül egy-két manta, ascona, úgyhogy lesz újdonság manta talin. Csak érdekességképpen: az egyik srác most bőrözi a recaro-it beige-re :)))
asszem ha elkészül kicsit odaveri majd a Mantonám:-))bááár....a szívemben ezt a kocsit fogom mindíg imádni:-)))ezek a kilincsek tényleg jó ötletek de neekm is befagyott a centrálzár.talán jobb ha van zár. az enyimen van így még ki birom nyitni a kocsit:-)))
amugy én a fényszóróval nem ötleteskedem hidegkék (amugyis az) xenont szeretnék bele de már ott tartunk hogy nem kap turbot és 2.4 150LE Mantamotor kerül bele...nos..kassza nincs tele..vagy /vagy. motor//fényszóró. de szerintem amilyen barom vagyok fényszórót veszek.
szép lesz a Mantád. nagyon szép. mindíg irigykedem ha valakinek tunningMantája val/lesz. és aztán jövök csak rá hogy héééé...itt a kulcsa az egyik Mantonának a kezedben!:-)))
Irba! nem lehet valamikor megkukkantani a készülő Mantát?:-)piciiit naaaa:-))))légysziiii:-9))
A motor egyenlőre csak össze lesz rakva normálisan, le lesz szedve a hengerfejből, a lendkerék már ki van könnyítve még a főtengely van hátra. Sokan szidják, hogy nem jó az a könnyítés, majd meglátjuk. Van még egy plusz főtengely + lendkerék ha tényleg nem lesz jó.
Meg szépen meg lesz optikailag csinálva a moci. A külsőről csak annyit, hogy jó feltűnő színe lesz, egyenlőre a gyári kocka lámpa megy bele, mert amit akarok azon még dolgozom (az ötleten). Az ablaktörlő középen lett kihozva, bal oldalon mostmár nekem sincsen rács, B Vectra kilincsek kerültek rá. Meg még lesznek okosságok...
Olyan kilincset vettem, amiben nincsen zár, de most, hogy mindenkinek befagy a központija, lehet hogy érdemesebb bal oldalra egy zárasat rakni. Mert még a végén kint rekedek.