Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gates Creative Commons License 2000.11.30 0 0 109
Attiska:

Ennek mi az értelme?
Vagy olyan helyen használják, ahol fölfelé csurog az olaj? :-) Vagy úgy oldják meg mint a csillag elrendezésnél?

Előzmény: Attiska (108)
Attiska Creative Commons License 2000.11.30 0 0 108
gates!

Forditott V elrendezés, tehát az olajtekn? van fennt, a hengerfej lennt.

Előzmény: gates (107)
gates Creative Commons License 2000.11.30 0 0 107
Sziasztok!

Attiska:
Mi az, hogy A12? Úgy értem, hogy ismerek soros, V, W és boxer motorokat, valamint ellenirányú dugattyúkat, de A-ról még nem hallottam...

Előzmény: Attiska (105)
műláb Creative Commons License 2000.11.30 0 0 106
Kösz ATT.
Vhogy Én is így gondoltam...
De a nitrogénre visszatérve kíváncsi lennék, egy "átlag autó" meddig bírná vele.pl:egy Golf GTI
Nem tom, az ami kocsikkal is mit csinál hosszú távon.(a volt szobatársam állandóan vigyorgott tőle :) )
Előzmény: Attiska (105)
Attiska Creative Commons License 2000.11.30 0 0 105
műláb!

Valamelyik német autós újságban láttam, hogy N2O befecskendezéssel a Punto GT-ből kihoztak vagy 220 Le-t. Szerintem ez már baromság a nitrogénbefecskendezés nagyon igénybeveszi a motort. Példaként a II. Vh.-ban a német Bf109k-4 vadászgép alapban 2000 Le-s
volt, üzemeideje kb. 60 óra. Ha rányomták a not-teljesitmányt (N2o befecskendezés) a motor kb. 2600 Le-s lett, viszont ha gyakrabban használták, az üzemidő kb. 15-20 órára csökkent. Na most ez egy 20 literes A12 motor volt, el lehet képzelni, hogy a kis 1,4-essel mit csinál.

Előzmény: műláb (104)
műláb Creative Commons License 2000.11.30 0 0 104
És az nem durva, hogy Punto GT- ből 176 lovat kihoznak? A Képes Autóban elég sok ilyet látni.
Egyáltalán mekkora élettartama van így egy ilyen kis mocinak?
avantage Creative Commons License 2000.11.29 0 0 103
Nezz at a Clio 16V topicba. Mikesnek van konkret tapasztalata rola, eppen mostanaban irta.
Előzmény: műláb (102)
műláb Creative Commons License 2000.11.29 0 0 102
Ez megin hüje kérdés, de érdemes keréxélesítést felrakni? max. 20 mm - t dobonként?
Divatos szóval élve "kisonkázni"?
Jobban nézhet ki, stabilabb lehet a gép, de a kormányozhatóságát befolyásolja?
Előzmény: avantage (101)
avantage Creative Commons License 2000.11.29 0 0 101
Hat, majd meglassuk tavasszal. De en szeretem Enikot. (Igy hivjak a kicsiket)
Előzmény: műláb (100)
műláb Creative Commons License 2000.11.29 0 0 100
100-adik vagyok :)

Ave, komolyan: Nem adnád el tavasszal a verdát?
Messze sem lax, meg ahogy írogatsz, elég jó karban lehet a kicsike.(leszámítva a turbó olajszivárgását - vagy rosszul emlékszem?)

Előzmény: avantage (99)
avantage Creative Commons License 2000.11.29 0 0 99
Szerintem minel ujabbat vegyel. Ezek idovel mind elromlanak. Biztos jobb a PII, kulonben nem valtoztattak volna.
Hatrany talan annyi, hogy a Phase II kicsit nehezebb, es persze nehezebb (dragabb) javitani a fenyezett muanyag karosszeria elemeket. De sokak szerint csak szinrefujt elemekkel szep az R5.
Nekem mindenesetre a piros automon a fekete muanyagok tetszenek. Kinek hogy.
Előzmény: műláb (98)
műláb Creative Commons License 2000.11.28 0 0 98
Ave!

Kösz.
A Phase I, Vagy a Phase II jobb motorikusan?
A léghűtéses turbó élettartama nem kisebb?
Ha talál az Mber egy Phase I-t,cserébe, ha lemond az elektromos ablakról és a centrálról, ugyanazt kapja? - a megbízhatóság érdekel elsősorban.

Előzmény: avantage (97)
avantage Creative Commons License 2000.11.27 0 0 97
>twin- es biturbo
Alapvetoen ket modon dolgozhat ket turbo egy motorban.
Egy V6 eseteben pl.
A. 3 hengert tolt egy turbo, e harom henger kipufogogaza hajtja oket kulon kulon
B. Kozos szivocso a hat hengernek, a turbokat tovabbra is harom-harom henger kipufogogaza hajtja.

De szerintem a twin es bi elnevezes ugyanazt jelenti. Lehet A es B is. (az A jobb megoldas)

Előzmény: műláb (96)
műláb Creative Commons License 2000.11.27 0 0 96
Kösz.
Meg egy "fél- off" kérdés, ami a közeljövőben nem hiszem, hogy gyakorlatilag érinteni fog, de:
A biturbo és a twinturbo közt mi a különbség?
Tán a twin- ek egymás mellett, a bi-k (nem kell asszociálni)egymás mögött vannak?
Vagy a méretük és a teljesítményük eltérő pl a turbólyuk miatt?
Béci300zx Creative Commons License 2000.11.26 0 0 95
Hi

A vámtételekről nem tudok infot adni de a KPM oldalán utána nézhetsz, hogy be tudsz e hozni ilyen autót, www.kff.hu
Csá
Béci

Előzmény: műláb (94)
műláb Creative Commons License 2000.11.24 0 0 94
Wazze!
A kocsicsere kb. április elejéig halasztva.
(d789vfnht89ö2bgreghtr!!!)
Spórolási project becsődölt!
Remélem, addig a sajátgép nem kerül a lomtárba :-)

Valaki tudja, honnan lehet a vámtételeknek utánanézni pontosan?- Már ha nem átépítéses bulit akar az alany játszani.
Kösz

Láb

capa Creative Commons License 2000.11.24 0 0 93
Svájcból '88-as üzembehelyezésű autókat is be lehet hozni a Közlekedési Főfelügyelet honlapja (www.kff.hu) szerint, és szerintem ott sem drágábbak ezek a típusok (sőt!).
Svájcban érdemes a www.autoo.ch -n keresni, mert egy keresést 5-6 másik autóhirdetéses oldalon is lefuttat.
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 92
Na tessék!
Turbó is, szép is, összkerekes is, Alfa is, imádnám is, csak az a fránya 37500 DM hiányzik hozzá.:((
Ja és 96-os.

Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 91
Asszem, de ebben nem vagyok teljesen biztos, a 86 utáni modellek katalizátorosak, kivéve a HF Integrale I. sorozatait.Ha jól tudom a kat. nélküli HF Turbo egyébként 140 LE, katalizátorral 132.
De ebben most lehet hogy tévedek.
Előzmény: avantage (90)
avantage Creative Commons License 2000.11.23 0 0 90
1500 DM tenyleg jol hangzik. De ezeket mar nem lehet behozni default. Ha teszel ra katalizatort kint, akkor talan at lehet verekedni magad, de szerintem nem eri meg.
Amugy egy HF turbo nem rossz otlet, Integrale iker-lampakat neki, karosszerias nekiesik (szelesit) es voila. Legalabb ugyanolyan jol fog kinezni, es nem is lesz lassu.
Előzmény: Joe 155 (85)
műláb Creative Commons License 2000.11.23 0 0 89
Kösz, Joe!
Először egy yo szerelőt kéne összeszednem, akivel lehet ügyezni.
Amúgy potyára kimenni Németbe, láttatlanban egy kocsiért, ahhoz azért kell egy nem mindennapos felkészülség, noés a jogszabályok átlagosnál jobb ismerete.- szerintem.
De ez is egy nyitott kapu....

THX

Előzmény: Joe 155 (88)
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 88
műláb.
A www.mobile.de oldalról van ez a kép. Hihetetlen adatbázisuk van, több mint 300.000 használt autót hirdetnek.
Megadhatsz e-mail címet, tel számot, ha valamelyik pontosan érdekel.
Engem már fel is hívtak onnan, még aznap amikor megadtam a tel. számomat. Beszélnek angolul is.
Sok sikert.
Előzmény: műláb (87)
műláb Creative Commons License 2000.11.23 0 0 87
Joe!
Kösz!
A sárga pont a méretem!
Kb ilyen kaliber, amin gondolkodom, 1,5 mill.-ből asszem egy '92- 93 körüli 155- öst vennék.
Komolyan, nem csak feléd, mint 155 tulaj felé duma!

Ha 1500 DEM, akkor is fél Mill alatt megvan tokkal vonóval, egyéb személyes "testreszabási cuccokkal".
COOL

Előzmény: Joe 155 (85)
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 86
Ez már az új kasznis, 94-es 187 LE és 8500 DM
Ez szerintem tutira behozható és sallanggal együtt szvsz 1.5 millból kijönne.

Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 85
Műláb.
Azért ez 1500 DM-ért nem rossz!
HF Turbo 132 LE


műláb Creative Commons License 2000.11.22 0 0 84
Off

Képet tudok beszúrni, de linket hogy kell?
Esetleg az IMG helyett mást beírni?
Kösz

On

Előzmény: avantage (80)
műláb Creative Commons License 2000.11.20 0 0 83
Hirdetés: VW G40, '91-es, 97 e km-rel, 1.25 Mft ért!!
Ez reális? (kereskedésből, ráadásul eredeti vw lemezfelni volt rajtakívülről úgy nézett ki, mint egy cl-es)
csak képen láttam, de sokallom az árát.
Vagy tényleg ennyiért mennek?
Kösz.
Műláb
avantage Creative Commons License 2000.11.19 0 0 82
Bleed valve hazilag megoldhato. Par gumicso, egy T elem, plusz egy csap.

A Mazda-t tenyleg erdemes kiprobalni, a 4wd azert nem lehet akarmi. 800eFt-ert meg kulonosen, ha ez az ar igaz. Gondolom javitani lehet draga, kulonben mindenki ezt venne.

Az EVO-ban eppen volt egy cikk az olcson kaphato turbos gepekrol. 3 tipust elemeztek ki reszletesen: Nissan Sunny GTI-R, Subaru Legacy turbo, Toyota Celica GT-Four. Emellett felmerult meg a Delta Integrale, Escort Cosworth, Mitsubishi Galant GTi 4WD (ez utobbi meg az UK-ban is olcso, kb. 1 milla korul kaphato, a tobbi inkabb 2m felett)

műláb Creative Commons License 2000.11.18 0 0 81
Kösz Ave.
Mennyi volt a bleed valve?
Ha yol emléxem az r5 topicon írtakra, a dump valve 25e ft körül volt, és nem volt egy nagy durranás berakni.
Laikus be tudja építenia bleed valvet, vagy szaxervíz kell hozzá?
Ps.:14 lityó már rulez!

All!

És máshogy megközelítve a topic lényegét:

Ki milyen turbós kicsikét venne max. 700-ból?
Ez asszem behatárolja rendesen, de ahogy láttam az eddigieket, nem csak a 2 névadó jöhet szóba.

Kösz

Műláb

avantage Creative Commons License 2000.11.18 0 0 80
>Bleed valve
Van az Alex oldalan is rola, o valamilyen elektromos szelepekkel oldotta meg a kerdest. De az o oldalan talalhato linkekbol elindulva biztos talalsz valaszt. Vagy meg esetleg probald ezt.

Igen, tudok a gyari ertek ala is menni, kb. 0,5 es 1 bar kozott tudom allitani. Autopalyan praktikus levenni, igy nem porgi szet magat a turbo. 1 bar felett mar meg kellene erositeni par dolgot, esetleg fofuvokat cserelni a karbiban, ezt egyelore kihagyom. 0 es 120 kozott igy is dinamikusabb mint egy turbos RX-7. (Legalabbis erzesre, probaltam) Egyelore nekem ez eleg, hiszen csak rovid tavokon hasznalom.

Erdekessegkent megemlitem, hogy utoljara sikerult 14litert fogyasztanom vele /100km. Igaz, ehhez digitalisan kellett vezetnem. (padlo gaz, satu fek)

Előzmény: műláb (76)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!