Nekem az a véleményem, hogy aki terepjárót akar, az ne nyafogjon, hogy ráz, meg kényelmetlen, mert ez vele jár. Lehet bele másik ülést tenni akár, ha nem tetszik a vasülés, de azt meg macerásabb pucolni, ha csupa sár lesz. A fogyasztása ugyan nem kevés az UAZ-nak, de lehet hajtani gázzal, vagy lehet bele tenni másik motort. Szokás bele tenni Lada motort (1200-1600), Zukot, de lehet Aro vagy Avia motort is, ha Dieselt akar az ember.
Én is UAZ-t akarok majd magamnak, csak én egy 452-t, azt lehet zárni is. Én személy szerint az Aro motort részesítem előnyben, a Diesel legalább a víz alatt is megy.
Ami az alkatrészeket illeti, nem valószínű, hogy olyan rossz lenne az utánpótlás, unokatesómnak a GAZ 69-cel sincsenek efféle gondjai. Az viszont biztos, hogy javítani leginkább házilag érdemes, mert egyszerűen nem éri meg annyit költeni szerelőre. De ez nyilván attól is függ, hogy ki hogyan használja.
Nekem van egy két UAZ os tapasztalatom. Ha gondoljátok megosztom veletek. Nemrég szereltem le, így volt szerencsém UAZ-t vezetni, illetve nap mint nap járni vele.A tapasztalatok a következők: Nagyon pattog, kényelmetlen, nem lehet letekerni az ablakot, fogyasztása nálunk 30l/100 km de mi keményen nyomtuk neki és hegynek fölfelé mászkáltunk vele, illetve egy kis város is volt benne.Pozítiv, hogy még télen sem tudtuk elakasztani! Ahol a Pajero nem ment fel ott mi az UAZ-zal lazán.Igénytelen, nem zárható, nincs alkatrész utánpótlás, rossz szerelni. De vezetni poén! Ha van kérdésetek írjatok nyugodtan...
Na Sziasztok!