kipróbáltam, curve mögött hitelkártyával nekem is frontedet kellett volna kapcsolnom. de hogy ez az mbh-s felület mennyire hihetetlenül hányadék-ocsmány-szar, arra nem nagyon vannak szavak. közvetlenül kh hitelkártyával fizettem, hogy lássam az mcc-t, sikerült valami zseninek 6012-t beállítania, ezért nem megy a curve+hk fronted nélkül
az államkincstárhoz továbbra sem kell fronted nálunk, pontosabban a 9399-es mcc-re egyáltalán nem kell. nagyon ritka ez a budapest magánnyugdíjpénztáras jelenség, emiatt felesleges metalra előfizetni
Vajon magyar hitelkártyák esetében működik a fronted vagy elutasítja és ennek fényében érdemes lehet-e metal csomagra elofizetni ahol egy bizonyos összeg erejéig díjmentes a tranzakció?
Beraktam egy Gránitos debit kártyát a Curve mögé, úgy fizettem.
Curve szerint sikertelen fizetés, Gránit szerint sikertelen fizetés (lezárt kártya miatt, amúgy nem volt lezárva, most sincs), MBH szerint sikeres, és a BP MNYP is lekönyvelte. Emailt is kaptam róla, hogy sikeres.
nem csak uk-ben játszik, magyarországon is működnie kéne, de eddig szerencsénk volt azzal, hogy például az államkincstárhoz sem kellett bekapcsolni (zen-feltöltéshez már kellett volna)
mcc-kóddal függ össze, mire kérheti a curve a fronted bekapcsolását és mire nem, lehet, hogy történt egy előnytelen változtatás a pénztárnál (nekünk is most jött az értesítő mail, de még nem fizettem)
A Curve black-et most is lehet éves díjon fizetni a 9,99Eur/hó díjnál olcsóbban? Vagy csak a rontás (nov 15?) életbelépését követően jön be az éveskénti díj választásának lehetősége?
Na, csak nem bírom abbahagyni. Végül sehogy nem tudtam kijönni abból, hogy a Wise szerint alkalmazott vagyok. Úgyhpgy feltöltöttem nekik egy vállalkozói szerződést "bizonyítékként", aztán majd ők szólnak, ha ez nekik nem jó.
Szóval, lehet, hogy más nem így élte meg, de velem az történt, hogy megjelent egy banner fent, ami közölte, hogy határidőig "tanúsításra" van szükség, különben nem használhatom a Wise-ot. Rákattintottam, és egy szót nem mondott arról, hogy mit akar elérni és miért, csak rögtön kérdésekkel jött. Szerintem ez nagyon rossz, és nem is jellemző a Wise-ra. Ezek mellett nincs "help" gomb meg semmi ilyesmi, és mindezek tetejébe a cucc rosszul is működik, mert ha rosszat választasz, mint én tettem, akkor egy bizonyos ponton nem lehet továbblépni, így elakadsz.
Összességében olyan volt, mint amikor kiadnak egy feladatot valakinek, és mindent rosszul csinál, ahol döntést kell hoznia. :) És mondom, én pont szeret(t)em a Wise-ban, hogy általában nem ilyen. Nem ragozom tovább. :)
genuine kérdés volt a részemről, én sem tudom rá a választ. de lehet, hogy egy bizonyos pénzmogás vagy egy bizonyos jellegű használat esetén kiszúrják és kötelező a Business.
Bannert tett ki felülre, és nincs semmilyen Help gomb. De túlreagálom, gondolom. Most már egyébként mást kérdez, mint eddig szóval lehet, hogy fogok tudni válaszolni. Már nem ragaszkodik hozzá, hogy alkalmazott legyek, kikerültem abból a zsákutcából. Fura nekem, ahogy működik.
Valaki érti, hogy a Wise miért tesz fel nekem mindenféle kérdéseket, és kér tőlem bizonyító dokumentumokat "hitelesítés" címén? (Magyar felülettel használom per pillanat, és az "hitelesítésnek" hívja.) Szerintem nagyon gáz, hogy nem mondják el, mit akarnak tőlem valójában és miért.
Ráadásul tévesen benyomtam, hogy "munkabérre" használom -- mert nem volt olyan opció, hogy egyéni vállalkozó vagyok -- és most munkaszerződést vagy ilyesmit kér tőlem. És nem lehet innen visszalépni, hogy bocs, rosszat nyomtam, hadd próbáljam újra.
Szerintem ez egy tragédia. Eddig tökre bíztam bennük, hogy értik és normálisan kezelik az ügyfeleiket...
Valami törvényi szabályozás miatt csinálják? Miért nem lehet elmondani normálisan?
Revolut meghívás esetén 15eFt-ot adnak, ha a meghívott teljesíti a feltételeket, Az egyik leírt feltétel, h FIZIKAI kártyát kell rendelnie a meghívottnak (ami nem ingyenes vagy a kártyának van día vagy a kiszállításnak).
A kérdés, tényleg csak akkor adja meg a 15e-et, ha rendel fizikai kártyát is a meghívott? Ha nem rendel, akkor nem jár rá semmi?