Ma volt a 2019-es dokker van 1.5 dci szervízben, visszakaptam de hiányzik a motorháztető szigetelés.
A szervíz szerint nem is volt, én sem tudnám bizonyítani meglétét, de látszik a körvonala élesen.Alatta pormentes mellette sáros. A szervizes rendes, nem hiszem hogy kell neki, de világosan látszik hogy hiányzik. Van olyan akinek nincs az autóján gyárilag?
Ha nincs, akkor is adnak, nagyon szivesen csak meg kell adni a pontos tipust.
Egyébként meg ha nézegetted a hírdetéseket, akkor pontosan tudod, hogy vannak hírdetések alvázszámmal és tudsz egyet szerezni. Én is így tettem, amikor a szakértő úr feszengett itt az olaj miatt.
2019-es 1,6-os lodgym van , a motorunk egyforma sce 102 lóerő. Jelenleg Norvégiába vagyok és 17-től leszek otthon. Ha addig nem oldódik meg akkor írj rám.
Ja érdekes ez a 2 év, ráadásul nekem nincs napi használatban az autó, bár lassan 3 éves létére 35.000 km-t elhagytam.
Ami még érdekes, hogy állítólag (órás mestertől tudom) ezeket a gombelemeket is elérte a "zöldítés" így a korábbi hosszabb élettartamú elemeket kivonták a forgalomból valamilyen káros összetevője miatt, így még rövidebb lett az élettartamuk.....
Átlag.... Én megeszek 2 adag marhapörköltöt 2 sörrel, Te nézed éhesen...... Átlagosan 2 ember megvacsorázott!! Nálunk a 3.5 éves napi állandó használatban lévő Lodgy kulcsa tökéletesen működik.
Azért az nagyon nem mindegy, hogy mennyit használjuk a távirányítót. Ha valaki hetente egyszer megy valahova, annak biztos tovább tart, mint aki naponta többször megy sok megállással. Ezért nehezen tudom értelmezni a 2 éves élettartamot. Az max valami átlagérték lehet.
A mienk mostanában 3 éves, és egy ideje valóban figyelni kell, bizonyos esetekben közvetlenül a kocsi mellett sem érzékeli, máskor viszont 20 méterről simán rá tudok nyomni, ha nem vagyok biztos benne, hogy bezártam.
Csak egy kérdés. Az enyém most lesz júniusban 3 éves, de ki kellett cserélnem a távirányítóban az elemet, mert már elég rapszodikusan nyitott és zárt.
Ennél nagyobb baj ne legyen persze, csak érdekelne, hogy kinek mi a tapasztalata az elem élettartamára vonatkozóan.
Egyik cimborám aki "rönós" szerelő, felvilágosított, hogy már 3V körül problémás lehet, az enyém is 3.06 V körül járt. Egyébként CR2032-s való bele, ha valakinek érdekes.