Sziasztok. Érdemes megvenni egy 2016.02 havi 1.2 es benzines nissan qashqait 133.400 km van benne. Az autó gyönyörű tele wxtrákkal. Csak félek az 1,2 motortol. Meg 4 millio 400 ezer ekkora beruházásnál van félelem vagy inkább egy uj suzuki vitara. Az zj qashqai evvel a felszereltséggel 7 millio tetszene is de nincs ennyim
Novemberben nem indult először. Feltöltöttem. Utána voltam szervizben, rámértek az akura, 75 %-os. Azt mondták töltögessem. No komment.
Azóta 2 szer csinálta a nem indulást. Kicsit bosszantó. Általában a városi kis utak után jön elő, gondolom nem tölt eleget a fűtés elviszi az energiát.
A kesztyűtartó alatt van a központi panel oldalán. Eléggé nagy csatlakozó. A burkolat alatt van felül de egy pici része kilátszik. Könnyű hozzáférni. Elég ha csak simán szétcsatlakoztatod. De ennek csak kizárólag +8 fok alatt van értelme. Felette már nem használja a kocsi, szóval most már nincs értelme azzal próbálkozni. Szerintem töltsd fel az aksit ahogy szoktad, húzd le a negatív sarun lévő csatlakozót, és próbáld meg hogy visszajon-e a hiba, ha nem akkor a töltés rendszerrel van a baj. De gondolom nem új kora óta ilyen, szóval lehet hogy az aksid haldoklik. Vagy valami meríti. Azt is jó lenne megmérned. Ezek az aksik elvileg a lemerules határán is jól kell hogy indítsanak.
Ja, majdnem elfelejtettem még egyszer leírni az aksi sarun lévő csatlakozó, és a motorháztető nyitását érzékelő kapcsoló babrálása is GARANCIA VESZTÉSSEL jár!!!
Éppen most olvastam, hogy ha ki van iktatva a motorháztető nyitott állapotát jelző kapcsoló, akkor kikapcsolódik a S/S (ezt tudtam eddig is) és az intelligens töltés is... Ez kell nekünk...
Ha hidegben elindítod a kocsit (8 fok alatt) akkor villognak a fényszóróid (csak halogén izzóval), úgy értem erősödik majd csökken a fényereje? Mert ha igen, akkor segíthet a fűtés lekötés, ha viszont nem, akkor más hiba van. Akkor az intelligens töltésrendszert lenne érdemes egy időre kiiktatni. Akkor rendesen töltene a generátor, mint a régi szép időkben... Ehhez csak a negatív aksi sarun lévő csatlakozót kell lehúzni. Ahogy lehúzod, a töltés beáll állandó 14,4V-ra. Viszont ennek az a hátránya, hogy a Start/Stop nem fog működni, a hibát fel is dobja, hogy nem működik, és gondolom a hibatárolóban is lesz egy hibaüzenet. Bár ha nincs garancia, akkor nem sokat számít... Az angol, és cseh fórumokon többen írták, hogy télen lehúzzák, tavasszal pedig visszadugják a csatlakozót, és soha nincs sem fűtés, sem villogás, sem aksi merülés gondjuk..
Felelősséget nem vállalok...
Viszont állítólag már a nissan szervizekben van megoldás a fűtés problémára, szóval ha az meríti az aksit, akkor érdemes lenne először oda menned...
Ide is megírom, hátha valaki szintén szépíteni akar a J10-es QQ belterén egy kicsit. (enyémek karcosak voltak, meg hámlottak..)
Rendeltem új, belső ajtófogantyúkat (fekete műanyag), de a derék kínaiak 2 db jobbost küldtek.. Kell valakinek? Pesten személyesen oda tudom adni a Keleti környékén, vagy Zuglóban az esti órákban.
Szia. Nekem is hasonló problémám van. Rövid utak után nem indul az autóm. Fél órás töltés után minden rendben. 2015-ös 1,5 dízel. Ez a fűtés miatt lehet? Engemet is érdekelne ez a lekötéses megoldás.
J 10 QQ 2000 dci 2008-as évjárat. Mostanában 90 körül beráz a kocsi eleje 100-110 fölött megszünik. A kerék ki van centrirozva. Van valakinek tippje mi okozhatja.
Köszönöm szépen. Mikori a Tied és Start-stoppos? Közben sikerült nekem is utána járni és a következőt találtam:
Qashqai (J10E) START STOP RENDSZERREL ELLÁTOTT AKKUMULÁTOR 80 AH 780 AH 244101VA0AIS 88 976 Ft 66 690 Ft
Qashqai (J11E) START STOP RENDSZERREL ELLÁTOTT AKKUMULÁTOR 70 AH 720 AH KE24170E00EF 43 637 Ft 32 690 Ft
Miután a 80 AH több mint 2 x-es áron van ezért rákérdeztem a szervízre, hogy a start-stop kevés használat mellett alkalmas-e a 70 AH-s. Elmondása szerint ezen autók elektronikája és a töltés milyensége miatt nem cserélhetők és csak kimondottan a hozzá való start-stoppos akkuvak lehet használni.
Sziasztok! Segítség kellene: milyen teljesítményű akkumulátor van gyárilag az 1.6 dci start-stop-os kocsiba. Esetleg ha van gyártó vagy más információ. A szervizkönyv nem ad infót. Köszönöm.
Üdvözlöm a Márkatársakat. Meg tudná nekem valaki mondani, hogyan tudom megállapítani azt, hogy a legújabb navigáció van az autóban. Nekem már kétszer cserélték a kártyát. -2018-as az autó- de még így sem vagyok biztos benne, hogy a legújabbat kaptam meg.
Középső visszapillantó tükör elsötétedés probléma.
Van rajta egy gomb középen, amivel ki és be lehet kapcsolni a tükör elsötétedését. A gomb és a zöld visszajelző lámpa jó, de a tükör nem sötétedik el. Semmi változás nincs, ha benyomom. Ugyanúgy vakítanak a mögöttem jövők. Ez minden QQ-nál ilyen, vagy csak az enyém döglött? Ez 2018-as.
Sziasztok, nem ismerős valakinek a probléma, hogy a media "monitor", kijelzőn erősen piros a megjelenés. Főleg, ha magas a hőmérséklet. Ez már lassan kuka, vagy csak alkalmi probléma?
2018 év végi autókra azt mondta a szerviz, hogy hűtőventillátor csere kell mert ennél a modellnél szoktak cserélni. Elvileg az fogja megszüntetni a motor hiba kigyulladàsát, rendszer hiba üzenet stb.
Esetleg nem csatlakoztattad szét a középkonzol paneljét, amin a biztonsági öv visszajelzője is van? Ha közben gyújtást is adtál rá, az hibát regisztrál, amit házilag is ki lehet törölni.