Keresés

Részletes keresés

kovács2jenő Creative Commons License 2023.10.28 0 0 19621

Új bid 600 km felett. 0.6x fogyasztás, akár 500+ akksi

Komplett akkucsomag az alvazban.

Az új Solaris is többet tud már.

Meg kell nézni a brüsszeli tudósításokat,  valahol biztos írják 

Előzmény: Dante001 (19619)
trizs77 Creative Commons License 2023.10.28 -1 0 19620

Van már helyközi, sőt távolsági elektromos busz is.

De azok egyelőre nem a fő piac.

 

A "teknyika" mai fejlettségi szintjén az a fontos, hogy a kiajánlott E busz meg tudjon tenni naponta annyi km-t mint

    - amennyit egy városi busz megy naponta,

    - elővárosi busz megy naponta,

    - és az újra töltéséhez elég legyen kb 4=négy óra

ami az üzemzárás és a következő üzemkezdet között eltelik.

Előzmény: 7-es troli (19618)
Dante001 Creative Commons License 2023.10.28 0 0 19619

A saját weboldalak elég ködösen fogalmaznak, mindenhol oda van biggyesztve hogy "up to x km..." Nyilván akkupakktól függ.

 

Rövid guglizással ezeket találtam: szóló/csuklós

 

BYD: 450/420 km

Mercedes: 200/180 km (NMC), 320/220 km (szilárdtest)

Solaris: 300/300 km

MAN: 350 km (de mentek 1 feltöltéssel 550-et is szólóval TÜV teszten)

IVeco: hivatalosat nem találtam, még 2 éve ők is mentek a szólóval akkori rekord 543 km-t egy feltöltéssel

Ebusco: 2.2 verzió: 550 a max. akkuval, kisebbel 350, 3.0 verzióval up to...700 km

Előzmény: 7-es troli (19618)
7-es troli Creative Commons License 2023.10.28 0 0 19618

A most kapható típusokről volt már esetleg itt vagy máshol lista, melyik mekkora hatótávot ígér/ill tud a valóságban? 

Előzmény: Dante001 (19617)
Dante001 Creative Commons License 2023.10.28 0 0 19617

Érdekes, erről is csupa hiperszuper dolgot írnak, meg világrekordot.

 

Mondjuk nem tették magasra a lécet a 300 km hatótávval, azt már kb mindenki megugorja mindenhogy.

Előzmény: 7-es troli (19615)
7-es troli Creative Commons License 2023.10.27 0 0 19616
7-es troli Creative Commons License 2023.10.27 0 0 19615
kristoof Creative Commons License 2023.10.27 0 0 19614

No igen. 

Előzmény: kovács2jenő (19610)
torqmatic Creative Commons License 2023.10.27 0 1 19613

Ja, bocsánat, a csuklóson átugrottam, olyanból kiskerekűt még dízelben se gyártottak tudtommal.

Előzmény: 7-es troli (19612)
7-es troli Creative Commons License 2023.10.27 0 0 19612

Csuklósról nem tudok, nem is találtam róla infót.

Szólót régóta gyárt kiskerekűt.

 

https://www.vdlbuscoach.com/en/products/citea/citea-lle-electric

Előzmény: torqmatic (19611)
torqmatic Creative Commons License 2023.10.27 0 0 19611

A VDL-nek is van/volt.

Előzmény: MCA-001 (19606)
kovács2jenő Creative Commons License 2023.10.27 0 0 19610

294kWh-ból 300km hatótávot kicsiholni?

érdekes pilot lesz...

Előzmény: Ikarus 120e (19605)
Dante001 Creative Commons License 2023.10.27 0 3 19609

Ez a név kicsit komolytalannak hat, az Econell Next Electric valahogy jobban állt volna neki.

Előzmény: Ikarus 120e (19605)
Zahnrad Creative Commons License 2023.10.26 0 2 19608

Korrekt cuccnak tűnik, a segédüzemeken még sok múlhat mennyire lesz jól használható villanybusz.

Előzmény: Ikarus 120e (19605)
kristoof Creative Commons License 2023.10.26 -3 2 19607

A VillaNyéll jobb lett volna. :D

Előzmény: Ikarus 120e (19605)
MCA-001 Creative Commons License 2023.10.26 0 1 19606

Akkor ez lesz a világ első kiskerekű elektromos csuklós busza?

Előzmény: Ikarus 120e (19605)
Ikarus 120e Creative Commons License 2023.10.26 -1 4 19605
Előzmény: 7-es troli (19604)
7-es troli Creative Commons License 2023.10.24 -1 0 19604

Az alábbi konferencián szó lesz az elektromos Econell Next buszokról. Jó lenne, ha már fotókát is látnánk a készülő szóló buszról, ill több műszaki adatot meg tudnánk.

 

https://events.gteportal.eu/wp-content/uploads/2023/10/53-Busztanacskozas-program.pdf

kristoof Creative Commons License 2023.10.17 0 0 19603
7-es troli Creative Commons License 2023.10.12 0 0 19602
7-es troli Creative Commons License 2023.10.12 0 0 19601

Valami ilyesmi jól mutatna a buszon. De biztosan kitalálnak valami kreatív dolgot a Kravtex háza tájãn :)

 

LSU 106 Creative Commons License 2023.10.11 0 0 19600

Nem tudom, szerintem azért, mert könnyű volt őket letépni.

Előzmény: vt976 (19599)
vt976 Creative Commons License 2023.10.11 0 0 19599

Köszönöm! Miért kellett leszerelni, ha már föl voltak szerelve?

Előzmény: LSU 106 (19598)
LSU 106 Creative Commons License 2023.10.10 0 0 19598

Utólag leszerelt telefontartók helye.

Előzmény: vt976 (19597)
vt976 Creative Commons License 2023.10.10 0 0 19597

A Volánbusz sárga Inovelljeinek a "folyosó" felőli üléseinek hátán négy csavar van az USB-töltők mellett.

Ezek miért vannak ott?

Dante001 Creative Commons License 2023.10.08 0 0 19596

Ahh látom, az orosz oldalra már elkezdték töltögetni őket.

Előzmény: Irisbus (19595)
Irisbus Creative Commons License 2023.10.08 0 0 19595

AA JB-901 től fölfelé egy darabig.

Előzmény: Dante001 (19592)
D-Robee Creative Commons License 2023.10.06 0 0 19594

Lehet tudni az elosztásokat? Leginkább Veszprém megye érdekelne.

Előzmény: Ikarus 120e (19593)
Ikarus 120e Creative Commons License 2023.10.06 -1 2 19593
Előzmény: Dante001 (19592)
Dante001 Creative Commons License 2023.10.04 0 0 19592

Hm, akkor lehet el kell kezdeni megint vadászni a rendszámokat, mert a 200 db-os tenderből eddig csak 27 db-ot hívtak le.

Korábbról idén pedig nem rémlik hogy lett volna Econell, legutóbb tavaly ősszel mentek az Inovellek a VB-hez.

Előzmény: Ingenieur_2 (19591)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!