Látom sikerült megint ezt a visszataszító nőszemélyt kihozni győztesnek. És megint egy középszerű dallal. Persze mondanom se kell, a zsűri teljesen koordináltan szavazott, mint mindig.
Nem olyan nagy veszteseg, csupa generic electro-pop, mint mindig, discount billboard chart minoseg. A nemetek legalabb kuldtek valami nem kommerszt. tobb metal hangszereles kellene, espedig teljes elo zenevel, nem pedig egy-ket vocalist only hatterzene playback-rol.
Azert cselesek ezek a britek, mutatnak brit helyszint, majd az eloado origin helyszint, ez utobbi eddig a leheto legkevesbe jol kinezo az adott orszagbol tobbnyire. Most Norvegiatol sikerult olyan szogbol mutatni Oslo-t, hogy veletlenul se mutasson sokkal jobban, mint London atlagosan lepukkant surun beepitett kaosza. Azert Norvegianak vannak jol kikenezo reszei is.
A meleg propaganda nem fér össze a szittya mentalitással bíró közszolgálati médiával. Nem véletlenül bojkottáljuk hosszú ideje az Eurovíziónak csúfolt lmbtq propagandát.
A norvég Queen of the Kings stúdiófelvételen egész jópofa rágógumi dal, de élőben a csaj nem tud énekelni. A Melodi Grand Prix mezőnyéből amúgy ez volt a kedvencem. Ez is rágógumi kicsit, de jobb, mint a győztes, legalábbis élőben jobban adta elő. Emellett hallgattam még ezt a Loreen borzalmat a svédektől, remélem nem nyer.
Az elsőt megnéztem, ebből annyit tudtam leszűrni, hogy az izraelieknek Netta óta sokat javult az esztétikai minősége. Bár nem pont a zene esztétikai minősége, de legalább látható a javulás.
Még ilyet! Legnagyobb meglepetésemre a Bartókon a muzsikáló délelőttben Dorozsmai Péterrel a Korál és az East zenekar egykori dobosával volt riport, és kiderült, hogy ő a Dal művészeti vezetője. Az egykori zenekaraira visszagondolva, valamivel magasabb zenei színvonalat vártam volna tőle.