Keresés

Részletes keresés

akóR Creative Commons License 2023.07.22 -4 3 16523

" Kedves Levente. "
Ilyen hivatalos levelet Neked legföljebb a haverikör kreál :-)

Előzmény: MCA-001 (16521)
király2644 Creative Commons License 2023.07.22 -1 3 16522

MCA-001 Creative Commons License 2023.07.19 -1 2 16521
Előzmény: bzmot281 (16518)
Lukács90 Creative Commons License 2023.07.19 -2 2 16520

Hivatalos forrást kérnénk ide először is.

Előzmény: M41 2180 (16517)
Gale Jose Creative Commons License 2023.07.19 0 0 16519

Újabb forráselvonás a vasúti személyszállítástól.. magyar közlöny

Előzmény: bzmot281 (16518)
bzmot281 Creative Commons License 2023.07.19 0 0 16518

Hogy micsoda? 😕

Hol jelent meg ez a hír?

Előzmény: M41 2180 (16517)
M41 2180 Creative Commons License 2023.07.19 -1 0 16517

Közben találják ki mégis mit akarnak kezdeni hosszú távon a mellékvonalakkal

 

-----

 

A ma megjelent hírek szerint hamarosan búcsúzunk néhány mellékvonaltól már akár augusztus 1-től. "Módváltás" címén.

Előzmény: MCA-001 (16510)
r1232 Creative Commons License 2023.07.19 0 0 16516

Igen, úgy jött le.

Előzmény: MDmot-3026 (16515)
MDmot-3026 Creative Commons License 2023.07.19 0 0 16515

Egy szóval sem mondtam, hogy jó ötlet a cseheket megvenni (lehet úgy jött le), csupán a módszert írtam le. 

Előzmény: r1232 (16513)
rm40 Creative Commons License 2023.07.19 -1 0 16514
r1232 Creative Commons License 2023.07.19 -1 5 16513

40+ Bézénk áll alkatrészre várva. Értelmesebb lenne azokra költeni, ahelyett, hogy egy ugyanolyan vagy rosszabb paraméterekkel rendelkező, itthon gyakorlatilag új típusnak tekinthető járműre, amihez szintén kell alkatrész, ami nem egyezik a meglévő gépekével.

Igen, ez egy logikus döntés lenne. Vagy talán mégsem.

Előzmény: MDmot-3026 (16512)
MDmot-3026 Creative Commons License 2023.07.19 -1 0 16512

Túl van misztifikálva. A maszekvasutak évek óta használnak mindenféle csehszlovák lomot bármilyen speciális honosítás nélkül. A rádió tud GSM-R üzemet, a Mirelbe lehet integrálni EVM üzemmódot, a DAKO fék meg nagyjából ugyanúgy működik mint a Knorr. Aprópénzból honosíthatóak lennének. Akaraton és a kellő rugalmasságon múlik csupán az egész. 

Előzmény: rm40 (16511)
rm40 Creative Commons License 2023.07.19 -1 0 16511

Gondolom, a rádió és vonatbefolyásoló fontos lehet.

 

Ezen felül sok minden eltér rajtuk, pl. DAKO-rendszerű a fék, más típusú dízelmotor, a hajtóművet nem tudom, milyen van most bennük (lehet, hogy azonos), más lehet a vezérlés, más az utastér (3+2 elrendezésű, kartám nélküli ülések).

Előzmény: MCA-001 (16510)
MCA-001 Creative Commons License 2023.07.18 -1 3 16510

Pontosan mi az, amit át kell alakítani rajtuk, hogy közlekedhessenek a MÁV hálózatán?

Szerintem nem azért kellene megvenni őket, hogy évtizedekig velünk maradjanak.

SOS jöjjön legalább 20 darab, hogy legyen valamennyi tartalék jármű a rendszerben.
Ezután a MÁV álljon neki az elhasználódott motorvonatok rendbeszedésének (Bz, Usgyi, Desiro).

Közben találják ki mégis mit akarnak kezdeni hosszú távon a mellékvonalakkal.
Mellékvonali pálya rekonstrukciós terv kell (SOS stabil 60-as pálya mindenhol).
Jármű koncepció - mennyi és milyen jármű kell, ezeket milyen ütemezéssel tudják teljesíteni a gyártók

Szerintem ehhez legalább 5év kell.

Előzmény: r1232 (16507)
Törölt nick Creative Commons License 2023.07.18 0 0 16509

Kétmillió forint/db, ezt írták valamelyik oldalon, nem tudom mennyire lehet valós.

Előzmény: r1232 (16507)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.07.18 0 0 16508

117.194

Előzmény: M41 2180 (16506)
r1232 Creative Commons License 2023.07.18 -1 2 16507

Nagyon, nagyon olcsónak kell lenniük ahhoz, hogy egyáltalán megérje megvenni ezeket, sok átalakítandó dolog van rajtuk. De azt a pénzt sokkal hatékonyabb lenne az alkatrészre váró járművekre költeni..

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (16505)
M41 2180 Creative Commons License 2023.07.18 0 0 16506

Melyik motor forrázott? 

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (16505)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2023.07.18 0 2 16505

Talán most nem fog, ha elég gyorsan kitalálják az utasfőzés olcsó ellenszerének.

Előzmény: 1347. (16504)
1347. Creative Commons License 2023.07.18 -2 0 16504

Lézer Janó ennek is keresztbe tesz??

Előzmény: Törölt nick (16503)
Törölt nick Creative Commons License 2023.07.16 -1 2 16503

Puhatolózás már megy állítólag.

https://iho.hu/hirek/studenka-kene

Előzmény: MCA-001 (16494)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2023.07.14 0 1 16502

Köszönöm szépen! 

Előzmény: bzmot281 (16500)
HBweb hu Creative Commons License 2023.07.14 -1 0 16501
bzmot281 Creative Commons License 2023.07.14 0 0 16500

Csak ez az egy. 

Előzmény: SanyiM41 2187 (16499)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2023.07.14 0 1 16499

Köszönöm szépen! Rajta kívül, érkezett még másik gép is? 

Előzmény: bzmot281 (16498)
bzmot281 Creative Commons License 2023.07.14 0 0 16498

Kölcsönben van Celldömölkön. 

Előzmény: SanyiM41 2187 (16497)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2023.07.14 0 1 16497

Sziasztok! A 200-as Bz-t láttam Sv-n. Celldömölki állomásítás, vagy csak ideiglenes kihelyezés? 

András Kun Creative Commons License 2023.07.10 0 1 16496

Meg a 412, 803 is Sl-en.

Előzmény: dieter (16493)
M41 2180 Creative Commons License 2023.07.08 -2 2 16495

Nekünk nem kell mi a XXII század vasútját építjük a postaBhv kocsikkal. :-)))

Előzmény: MCA-001 (16494)
MCA-001 Creative Commons License 2023.07.07 -2 3 16494

BZ kiárusítás van a cseheknél.
Vajon a MÁV-nál bárkinek is eszébe jut, hogy vegyenek belőlük?
https://iho.hu/hirek/studenkat-vegyenek-olcso-a-studenka

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!