Lenne egy műszaki kérdésem. Egyik éles fülű haverom vette észre, hogy a gyorsítófokozatok kapcsolása során a motor fordulatszáma kétféleképpen fut fel. Az egyik -és talán eredeti mód-, amikor a kapcsolást követően szép folytonosan veszi fel a motor az új fordulatszámot, míg a másiknál hirtelen váltással. Lentebb belinkeltem két példát. A 3038-as szép finoman pörgeti fel a motort az új fordulatra, míg a 3025-ösnek amolyan harapósabb a hangja a fokozatok közötti hirtelen váltásnál. Kérdésem nyilván a különbség okára irányulna. A 3038-asban még az eredeti gyári, míg a 3025-ösben már H82-es hajtómű volt. Lehetséges hogy ez okozta az eltérést? A H82-es beépítéséhez a motorvezérlésen kellett változtatni? Köszönöm előre is a válaszokat! :)
Ahogy C50 topiktárs is írja, jóval zajosabb, ezért "hallgattam zenét" menet közben. Azzal a fülessel jobban hallom az esetleges rendellenes zajokat is.
Ha a kérdés arra vonatkozik, hogy miért dobtuk ki, akkor a választ már leírtam:
"többet nem volt gond az átkapcsolással"
Ha pedig arra hogy miért nem volt vele több gond, akkor a válasz az, hogy egy kopó, bizonytalan mechanikus alkatrés helyett az átkapcsolást az elektronika vezérelte. (MD 3023)
Nem csak a fiatalság érzékenyebb, magamat már nem sorolnám a fiatalok közé, de mégis jól esett volna egy fülvédő, pedig csak vendégként voltam ott egy ideig... Biztos vagyok benne, hogy aki huzamosabb ideig vezetett ilyet akkoriban mindenféle védőfelszerelés nélkül, az nem úszta meg a dolgot halláskárosodás nélkül hosszabb távon.