Keresés

Részletes keresés

HG0 MDa Creative Commons License 2018.12.05 0 0 16556

Sziasztok!

 

 Lenne egy műszaki kérdésem. Egyik éles fülű haverom vette észre, hogy a gyorsítófokozatok kapcsolása során a motor fordulatszáma kétféleképpen fut fel. Az egyik -és talán eredeti mód-, amikor a kapcsolást követően szép folytonosan veszi fel a motor az új fordulatszámot, míg a másiknál hirtelen váltással. Lentebb belinkeltem két példát. A 3038-as szép finoman pörgeti fel a motort az új fordulatra, míg a 3025-ösnek amolyan harapósabb a hangja a fokozatok közötti hirtelen váltásnál. Kérdésem nyilván a különbség okára irányulna. A 3038-asban még az eredeti gyári, míg a 3025-ösben már H82-es hajtómű volt. Lehetséges hogy ez okozta az eltérést? A H82-es beépítéséhez a motorvezérlésen kellett változtatni? Köszönöm előre is a válaszokat! :)

 

3038

https://www.youtube.com/watch?v=9HOObgqf7Jo

 

3025

https://www.youtube.com/watch?v=5MVxGzFkWzc

1047 005-2 Creative Commons License 2018.12.04 -1 0 16555
alkotasu Creative Commons License 2018.11.24 0 0 16554

KI

 

Akkor, ha C50 kolléga mellé egyszer beülök a mozdonyra, vigyek füldugót?  :-)

 

BE

Előzmény: _nyunyuka (16553)
_nyunyuka Creative Commons License 2018.11.24 -1 0 16553

OFF

 

Ahogy C50 topiktárs is írja, jóval zajosabb, ezért "hallgattam zenét" menet közben. Azzal a fülessel jobban hallom az esetleges rendellenes zajokat is.

 

ON

Előzmény: alkotasu (16534)
mdbz Creative Commons License 2018.11.24 0 1 16552

 

"Miért is?"

 

Ha a kérdés arra vonatkozik, hogy miért dobtuk ki, akkor a választ már leírtam:

 

 

"többet nem volt gond az átkapcsolással"

 

Ha pedig arra hogy miért nem volt vele több gond, akkor a válasz az, hogy egy kopó, bizonytalan mechanikus alkatrés helyett az átkapcsolást az elektronika vezérelte. (MD 3023)

Előzmény: m-412198 (16551)
m-412198 Creative Commons License 2018.11.24 -1 0 16551

Miért is? 

Előzmény: mdbz (16550)
mdbz Creative Commons License 2018.11.23 0 0 16550

"Javítják csak ehez a részéhez segítséget kértek"

 

Mi kidobtuk a röpsúlyokat, többet nem volt gond az átkapcsolással:

 

 

Előzmény: m-412198 (16548)
didyman Creative Commons License 2018.11.22 0 0 16549

Pálinkásat! Ezer éve nem beszéltünk, hogy megy sorod? 

Előzmény: m-412198 (16548)
m-412198 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 16548

Javítják csak ehez a részéhez segítséget kértek 

Előzmény: HG0 MDa (16547)
HG0 MDa Creative Commons License 2018.11.21 0 0 16547

Meghibásodott a gép? Le kellett állítani?

Előzmény: m-412198 (16546)
m-412198 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 16546

Talált. 3017 - ből való. 

Előzmény: tom sawyer (16545)
tom sawyer Creative Commons License 2018.11.19 0 0 16545

Kapcsoló regulátorra hajaz eléggé. 

Előzmény: m-412198 (16544)
m-412198 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 16544

ez mi ez ? 

zsiráftotya Creative Commons License 2018.10.31 0 1 16543

igen :)

Előzmény: C50 (16542)
C50 Creative Commons License 2018.10.31 0 0 16542

Azzal is jártál?

Előzmény: zsiráftotya (16541)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.10.31 0 0 16541

Olyanhoz nem volt"szerencsém"de el tudom képzelni,mert a Belfegor hasonló 8 hengeres Pielstick volt..

Előzmény: C50 (16540)
C50 Creative Commons License 2018.10.31 0 0 16540

A pielstickes még brutálisabb a gyárinál. Legalábbis kívülről.

Előzmény: zsiráftotya (16539)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.10.31 0 0 16539

Edződtem A2000es Dácsiákon is...

Előzmény: 1047 005-2 (16538)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.10.30 0 2 16538

"30 egynehány év után a hallásommal semmi gond"

 

 

És ez csak az egyéni szerencséd,nem a születési dátumod eredménye.

Előzmény: zsiráftotya (16535)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.10.30 0 1 16537

Így van,csak a fiatalság utáni vágy sok mindent megszépít,elferdít.

 

 

A zaj,a huzat,a vibráció nem tűrőképesség kérdése,az bizony rombol.

Előzmény: alkotasu (16533)
C50 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 16536

Fordítva. A miénkben a hajtómű és a lehajtóláncok, továbbá a rezonáló fülke zajától nem is hallani a motort szinte. 

Előzmény: alkotasu (16534)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.10.30 0 0 16535

Egy zajos Szili,vagy épp a Leó rosszabb volt. 30 egynehány év után a hallásommal semmi gond

Előzmény: alkotasu (16533)
alkotasu Creative Commons License 2018.10.30 0 0 16534

Ugye ezzel nem azt akarod mondani, hogy a Böbe még ennél is zajosabb?  :-) Azért az a 4 henger csak nem csinál akkora ricsajt, mint a XII.

Előzmény: C50 (16531)
alkotasu Creative Commons License 2018.10.30 0 1 16533

Nem csak a fiatalság érzékenyebb, magamat már nem sorolnám a fiatalok közé, de mégis jól esett volna egy fülvédő, pedig csak vendégként voltam ott egy ideig... Biztos vagyok benne, hogy aki huzamosabb ideig vezetett ilyet akkoriban mindenféle védőfelszerelés nélkül, az nem úszta meg a dolgot halláskárosodás nélkül hosszabb távon.

Előzmény: zsiráftotya (16530)
C50 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 16532

Így van!

Előzmény: manhattani (16527)
C50 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16531

Ha legközelebb hozzánk jössz majd a mozdonyban fogsz utazni és meghallod, a Böbe milyen csendes:-)

Előzmény: alkotasu (16525)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16530

Én soha nem használtam füldugót,csak némi vattát a Szilin a huzat miatt...A fiatalság már érzékenyebb....

Előzmény: alkotasu (16525)
C50 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16529

Az egy vasútbarát út volt, a kocsi a Cakmü lett volna de az már akkor sem jöhetett szóba, ezért ment a kívülről hasonló WR 252.

Előzmény: smnks (16528)
smnks Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16528

Na ja, én is inkább abba a topicba tettem volna.

 

Egyszer volt egy olyan út, hogy Bbmot + WR252. Ott is 1 db kocsma jutott 1 db ülőkocsira. :-)

...Talán "turnusváltásokkal" cserélődtek az utasok az ülőkocsi és a kocsma között..?

Előzmény: alkotasu (16526)
manhattani Creative Commons License 2018.10.29 0 0 16527

Kösz, és tán még a Nyugati Retro felvétel is érdekes, a sok régi járművel.

Előzmény: C50 (16524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!