Ezennel véget ért annak a 40 párosnak a felújítási programja, melyek a lassan 20 éve képviselik Szépilona állományát, így visszatért a VJSZ-ből az utolsó páros is: 4064-4333 -> Szépilona
A többiben is cserélik folyamatosan ahogy látom, ugye 10db. ilyen kiskijelzős volt, a 4311-ben még tegnap a kicsit láttam, a többiben cserélték, nem tudom honnan kukázhatták őket, de nem most gyártott kijelzők, itt-ott látszik rajtuk hogy ütöttek-kopottak, de legalább így teljesen egységesek lesznek.
(4046,4220,4288,4291,4292,4295,4299,4306,4311,4315 az érintettek)
A 4084 ma már forgalomban is van a 4092-vel párban a 41-esen.
A képeken is látszik, hogy ő volt leghátul, így olcsón megúszta; első gyors blikkre kívülről nem is tűnt úgy, hogy hozzá kellett volna nyúlni a "B" vége tájékán (persze lehet, hogy tévedek), de ha volt is valami, nem különösebben látványos.
Vàgànyzàr van Kispest, Határ útnál az 52es vonalán, Száva el van vágva a külvilágtól. Emiatt a 3-ast mindenhonnan IS adni kell, többek között Hungáriàból CAFfal (Szávàssal és Budafokival vegyesen) illetve adni kell lapost a 14-esre és a 69-esre is. Hogy ehhez legyen Hungáriàban hely, az összes hosszú CAF most Budafokon van, de ott most ugye nincs annyi rövid. Ezért van a héten 4 Barossi Tátra a 17esen és több Tátra beugró a 19esen.
Igazából csak a normál méretűt kapta meg, csak ebben a kocsiban kis kijelző volt, mint a 4046, 4220, 4291 és még pár darabban. Ezek 96 pixel , a normál 120 pixel széles.
Gondolom a balesetes kocsik pótlására. Ilyenkor a futás teljesítmény alapján döntenek, vagy szabadulnak a rosszabb kocsiktól? Ha lassan minden kocsi korszerűsített lesz, nincs törekvés, az egymás melletti pályaszámok parba csatolására és a régi egységes rend visszaállítására, hogy pl. 40xx Szépilona, 42xx sorozat mind Angyalföldön legyen?
Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz velük, a képek alaján úgy tűnt, hogy nem sérült a főkerete egyiknek sem. Persze nem látok bele a részletekbe, de valószínű, hogy ha úgy összetörtek volna mint 4086 a kukásautós baleseténél, már nem raknák őket össze.