Keresés

Részletes keresés

zebulon88 Creative Commons License 2023.06.27 0 0 12432

Én nem tudom, hogy mi ez a licit, viszont minket az eredetileg 10. emeleti szobából upgradeltek a Yach Clubba két héttel ezelőtt... Nem tudjuk, hogy miért pont minket (négyen mentünk), és miért pont oda, de nem reklamáltunk :-)

Ez volt az első hajóútunk (MSC Grandiosa), de azt biztos, hogy jövőre (mert megyünk mindenképpen, annyira tetszett), kizárólag Yacht Clubba fogunk kabint foglalni, annyira óriási nagy a különbség.

Előzmény: nuspl (12431)
nuspl Creative Commons License 2023.06.19 0 0 12431

sziasztok

MSC hogy mukodik az upgrade? ha nyersz licitet pènz levonás után mikor jelenik meg az uj kabinszám az appban? :) köszi

SCHF Creative Commons License 2023.06.12 0 0 12430

Szia!

Teljesen egyetértek Veled!

Szerintem is első hajóútnak teljesen jó az MSC. Ki kell próbálni, ár-érték arányban teljesen jó!

Mi nagyon kedveljük, annak ellenére, hogy tényleg a covid óta romlott egy kicsit a színvonal, de szinte az összes hajótársaságra ez elmondható, de ettől még az egyik legjobb utazási forma.

7 év távlatából elég nehéz véleményt alkotni. Mi hajóztunk a vírus alatt is az MSC-vel és teljesen jó volt. Nem szabad hasonlítani, hogy régen mi volt, az régen volt, de attól még jó. Tisztaság teljesen rendben van, néha előfordult nálunk is, hogy a kabin takarító nem takarított, de szóltunk neki, hogy pótolja. Nagyon le vannak terhelve szegények, de igyekeznek.

Covid alatt egy csomó szabályt be kellett tartani, de mi ennek ellenére is hajóztunk. Most volt először idén márciusban, hogy végre nem kellett maszk, teszt és oltás, szabadon ki lehetett szállni minden kikötőben.

MSC World Európa hajóval voltunk most legutoljára. Ha érdekli a fórumot, akkor írok róla majd részletes beszámolót.

Tényleg régebben minden hajóutamról tettem fel, most egy kicsit hanyagoltam én is, ahogy látom a többiek sem aktivizálják már magukat.

Szilveszterkor az Aida Nova hajóval hajókáztunk a kanári szigetek körül. Az tény, hogy az Aidán nagyon jó a kaja, talán jobb, mint az MSC-n, de nekünk a szórakoztatás egy kicsit gyenge, németes. A színház sem nagy szám, inkább csak zenés produkciók vannak. Ezzel szemben az MSC World Europa hajón, minden nap nagyon színvonalas műsorok, egyszerre több helyen is.

Imádunk táncolni, szórakozni és az MSC hajókon erre mindig nagy hangsúlyt fordítanak.

Ezért is térünk mindig vissza hozzájuk.

Tavaly sok év után újra kipróbáltuk a Costa Veneziát, hát nem lett a kedvencünk a Costa sem, pont a szórakoztatás hiánya miatt. Az tény, hogy az ételek talán jobbak, mint az MSC-n, de csak kis mértékben a büfében. Viszont az ültetéses étterem mindegyik  társaságnál, nagyon szuper! Színvonalas, finom ételeket lehet kóstolgatni. És most a World Europa hajón már a büfé is sokkal jobb volt, mint a vírus alatt, de tavaly ősszel az MSC Bellissimán is már sokkal jobb volt a színvonal mint a büfében, mint a szórakoztatásban, mint egy évvel előtte egy másik hajón.

Tehát nem lehet beskatulyázni a társaságokat, hajókat, mert mindegyik más és más. És van akinek ez jön be, van akinek meg az.

Próbáltuk 2019-ben a Tui-t is, tényleg az ételek pazarok, de a szórakoztatásban a leggyengébb volt talán az eddigi útjaink során. Egész héten csak két színház volt és kétszer volt buli a medencénél. Napközben nagy a csend. Mi azt is szeretjük, hogy szól a zene a hajón és vannak programok.

Az NCL is jó volt, azt is még a vírus előtt próbáltuk, hasonlított kicsit az Aidához, az is szabad stílus, nem kell kiöltözni, nincsenek dress kódok, több étterem közül lehet választani, de ott is a szórakoztatás egész jó volt, mert sok helyen volt élő zene, több bárban játszott különféle zenekar. A színház viszont annyira nem jött ott be.

Royal Caribbian-nel is van tapasztalatom, igaz ázsiai vizeken hajóztam velük és egy régebbi hajójukkal még 2018-ban. Az útvonal csodálatos volt, Szingapúrból indultunk, Kuala Lumpur, Phuket, Penang, Langkawi, de a hajótól nem voltunk elájulva. Akkor már sokadik hajóúton voltunk túl és mindenkitől azt hallottuk, hogy a Royal az a csúcs, de nekünk nem volt az. Vártuk az MSC-n megszokott jó kis programokat, táncos bulikat, szuper jó színházakat, de nem jött át.

Lehet, hogy másik hajón, másik útvonalon sokkal jobb lett volna, nem tudom, még egy esélyt szeretnék adni nekik, hogy kipróbáljam.

Valamint utaztam még Carnival Glory hajóval is a karib tengeren, ott is a kaja szuper volt, de a szórakoztatás nem nagy szám.

Mindig oda kanyarodunk vissza, hogy nekünk teljesen bejön az MSC. Ott minden megvan, ami nekünk kell. Mi az ételekkel is elégedettek vagyunk, nem vagyunk nagy étkűek. A párom glutén érzékeny és mostanában már tudnak neki készíteni gluténmentes pizzát az ültetésesben, neki teljesen megfelel ez vacsorára, akár minden nap megeszi.

Én meg imádom a halat és ki tudom élni a hal evő szenvedélyem az ültetéses étteremben. Nekünk ennyi elég és a jobbnál, jobb színházi előadások és az esti táncos programok elvarázsolnak, úgyhogy mi nagyon élvezzük a hajózást az MSC-vel!

Legközelebbi utunk az MSC Euribia hajóval lesz idén októberben. Már nem is számolom, hogy hányadik. Egy új útvonal, ahol még soha nem jártunk. (Hamburg, tengeren, Rostock, Southampton, Falmouth, St. Peter Port, tengeren-Hamburg) 9 éjszakás hajóút, amit már nagyon várok.

Előzmény: svrcsekgyozo (12423)
van ilyen Creative Commons License 2023.06.03 0 0 12429

Mi Jeddáhban szállunk fel a hajóra ,a Wizzair -rel megyünk január 23-30ig úgy volt,hogy 20-án megyünk 30-án jövünk.Megvettük a repülőjegyet lefoglaltam a szállást Jeddáhban szerencsére visszamondhatót.Most úgy néz ki,hogy 22-én van járat oda ,visszafelé még nem döntöttük el ,hogy 31-én ,vagy 2-án jövünk.Egyelőre nem is foglalok az új időpontra szállást ,mert kitudja mi lesz még .                                                                                              Megmondom őszintén kicsit bosszús vagyok,mert abban reménykedtem,hogy a novemberi  dubaji járatunkat módosítják ,és átfoglalnám úgy a repülőjegyet, hogy egy hajóút beleférjen de még hátha összejön.

Előzmény: svrcsekgyozo (12428)
svrcsekgyozo Creative Commons License 2023.06.03 0 0 12428

Mi úgy szerveztük:

1. Március 01-n indulunk, Sharm el Sheikből. Azért március, mert Aqababan, Sharmban, főleg a tengeren januárban,február közepéig kicsi hűvösebb az idő, február végén jobb eséllyel nem futsz bele egy hidegebb időbe. Mi idén februárban, Dubaiban fáztunk, egy héttel később tuti volt az idő.
  2. A Wizzair novemberben indít közvetlen járatot Sharm el Sheikbe. Azzal 26.-n elmegyünk és kicsi tengerpartozunk 4 napot egy szállodában, irány a hajó, márc. 8-n kikötés után, pedig egyenesen vissza Pestre. A repjegy max. szolgáltatással 2 före 290 000 Ft.
Előzmény: van ilyen (12426)
svrcsekgyozo Creative Commons License 2023.06.03 0 1 12427

Bocs, kicsit paranoiás vagy, nem kóstolok bele. Igazad van, neked az a jobb. Csak én nem tapasztaltam olyanokat amit leírsz és nem sommás véleményt adok, csak mert nekem az jobb volt. Képzeld, ha én azt mondanám, sehol sincs a TUI, a Royal Caribbien vagy a Norvegian  az az ász. Csak annyit akartam mondani, hogy a véleményedet maximálisan tiszteletben tartva, lehet hogy  másnak mások a preferenciái.Én nem szóltam le a TUI-t, AIDÁt, csak azért mert nekem nem kell saját sörcsap, és gyenge minőségű bor, a spirit választékról nem is beszélve, meg hogy túl németes, kicsit merev. Azért még a kiváló társaság, csak aki latinot szeret, és a vacsorához meginna egy jó Chiantit, koktél helyett egy kis jó minőségű pezsgőt, annak talán hiányérzete lenne a TUI-n. (pontosabban gatyáját költené el.)

És még valami, a 21 hajóút. Attól, hogy van 8 gyereked, nem biztos, hogy Te vagy az ász a gyereknevelésben. Én 77 ország, 34 légitársaság, 8 hajótársaság után sem merem osztani a tutit. De szeretnék továbbra is vitatkozgatni a tapasztalatokról, segíteni a most indulókat. A világot  meglátni csodás, ezt senki nem veheti el tőled soha.

Előzmény: kirsan (12425)
van ilyen Creative Commons License 2023.06.02 0 0 12426

Honnan indultok?Nekünk most kell átmatekozni az odajutáshoz a szállást,mert változott a repülő menetrendje.

Előzmény: svrcsekgyozo (12424)
kirsan Creative Commons License 2023.06.02 0 0 12425

Pontosan ezért írtam a hszben a következőket. "Ha én leírom a saját kedvenceimet, akkor valaki úgyis bekóstol, még 21 év hajózás után is, hogy de van jobb, mert neki az tetszik jobban." Azt írtad, hogy nyugodtan írjam le a véleményem. Nem azt írják ilyenkor, hogy nekem ez a véleményem, ezért tetszik a másik, hanem pontonként beléd kötnek, bekóstolnak.  Ezért lett megszüntetve a fórum, mert ott is ez ment.

Előzmény: Amerigo61 (12421)
svrcsekgyozo Creative Commons License 2023.06.02 0 0 12424

Mi február végén megyünk.

Előzmény: van ilyen (12417)
svrcsekgyozo Creative Commons License 2023.06.02 0 0 12423

Kicsit csúnya dolog megvezetni egy most induló hajóutast, ahogy Amerigo61 tette a sok csúsztatással. Vegyük sorba:

1. Hét év távlatából hasonlítani az egyik hajótársaságot a mai másikhoz....hát, hmmm
  2. Ad hoc árakkal dobálódzni, anélkül, hogy a paraméterek (időpont, úthossz, destination, honnan indul, kabin hajó felszereltsége, stb, stb) hasonlóak legyenek, az egyén igényei (gyerekbarát, csak felnőtt, inyenc, igényesebb, igénytelenebb, iszik, antialkoholista,társaságkedvelő, inkább pihenni akar, stb, stb) hasonlóak legyenek ... hát, hmmmm. Csak egy nagyon rövid példa. MSC vs. TUI, Földközi tenger, 2023 szeptember, balkonos kabin, 7 éjszaka, Barcelona kikötőből, hasonló (de nem teljesen azonos) útvonal, 2 fő TUI= 3600 EUR (alapital benne az árban) MSC= EASY italcsomaggal 3500 EUR.  Az EASY italcsomag igényesebb mint a TUI árban lévő italok.(Nem sokkal). Ha nem iszol, akkor meg minek fizetnéd ki az alapárban a piát. Ha igényesebb vagy és a sörön, rissz-rossz boron, kommersz röviden kivül szeretnél jobbat, akkor magasabb, drágább csomag kell az MSC-nél, fizetsz külön árat TUI-nál. De az igényeknek mindkettőnél, csak a pénztárcád szab határt.
  3. Tisztaság: Mi olyat, nem tapasztaltunk, amit leírtak. Még közel hasonlót sem.
  4. Beszállás: Ja olyan mint a repülő, ellenőriznek, átvilágítanak, sorba állítanak, COVD alatt tesztet csináltak, várni kell. Ha elsőbbségi beszállást akarsz vegyél magasabb osztályú kabint, úgy szállsz be mint a repülő bussiness osztályára. Ja a boarding pass-n van egy időpont, a beszállás időpontja NEKED, amit azért irnak oda, hogy akkorra kell odamenni és nem kell órákat várni.
  5. Kiszállás: ha valamiért sietve kell kiszállni a recepción el lehet intézni. ha meg nem sietsz, mit nyersz, ha tulkoskodsz a tömegben.
  6. Kirándulás: lehet, hogy magyar aggyal nehéz megérteni, de a csoportokat össze kell gyűjteni, és lehetőleg egyben kivinni a adott buszhoz. Ez nem jenti azt, hogy a csoport végére bállva ne mehess ki, vagy a csoport kiszállása előtt. Ráadásul, sokszor a kiszállás több kijáraton szokott történni, ahol külön megjelölik az egyéni kiszállási szintet.
  7. Egyéni kiszállásról vissza: Mi még soha nem álltunk jelentősen sorba, vissza a hajóra. Esetleg néhány fő, de csak beolvassák a kártyádat és mehetsz,15 másodperc/ fő.
  8. Kaja: Ízlés dolga, ki mit szeret. Olaszos, amerikais, németes, arabos, mexikois,. Én az amerikai kivételével, mindegyiket elfogadom. A büfééttermek mindenhol elég gyengék, ráadásul a COVID visszadobta a színvonalat. Akinek a Mein Shiff (TUI) kajája jobban bejött, igaza van, mint annak is, akinek a COSTA olaszos ételei a jobbak. Ha jobbat, és kulturáltabban akarsz enni, menj le az ültetett étterembe, és a "lovardát" csak kiegészítésnek használd.

Szóval én azt tudom tanácsolni Neked, ne azzal kezd melyik a jobb hajótársaság, arra ráérsz ha a tervezett utadra, több cég is índít hajót. Hiába a Royal Caribbien a legjobb a világon, ha nem megy az arab öbölbe, pedig Te Dubaiba mennél, hiába lehet, hogy jobb a TUI, ha olyan kikötőből indul, ahova a repülő 150 000/fő, a rosszabb (?) MSC meg Velencéből, ahová 50 000 ért eljutsz.

A hajó olyan, mint az autó. Megvennéd a legjobbat, de lehet, hogy nem is olyat akarnál, és kompromisszumot kötsz, és ki fog derülni, hogy jól döntöttél. Jó gondolkodást.

Előzmény: Amerigo61 (12421)
kirsan Creative Commons License 2023.05.19 0 0 12422

Aida és Tui. A Tui-n még a koktélok is ingyen vannak bárhol, bármikor egész nap. Az Aidán "saját" sörcsapod, és borcsapod van.  És tényleg, csak egy példa a sok közül. Reggeli: egész sonkából vágják le előtted a serranót, a prosuttót, de a fekete erdei vagy a prágai sonkát előre leszeletelik. Ez csak a sonka választék. Az MSC uzsonna sonka minőség a reggeli, csak a vacsorához kapsz jobbat, azt is kimérve. (Ha az MSC-n változott a minőség, elnézést, 7 éve nem utaztam velük.) Csak kiemeltem 1 dolgot, hogy éreztessem a külömbséget.  Az árak, most néztem június 30-tól MSC Grandiosa 2778 euro/ balkonos kabin ital nélkül, Aida Cosma ugyanakkor szintén június 30. 2358 euro balkonos kabin all inklúzív.

Amerigo61 Creative Commons License 2023.05.18 -1 0 12421

Köszönöm az infot. Nyugodtan írd le a kedvenceidet, és mások is megtehetik :-)

Előzmény: kirsan (12420)
kirsan Creative Commons License 2023.05.18 0 0 12420

Ha első utatok lesz, nem lesz összehasonlítási alapod, ezért nem lesz akkora csalódás. De minden rossz igaz. Mi hagytuk bukni az aranykártyánkat, mert sajnos későn jöttünk rá, hogy az MSC a legrosszabb. A kaja minden más hajón jobb! A szervezettség kritikán aluli. Mivel nagyobb távolságokat tesz meg (általában) egyszerre akar mindenki kiszállni, meg vissza a hajóra. Pl pont Barcelonában álltunk már másfél órát, hogy visszaszálljunk a hajóra. Induláskor a beszállás Genovában volt 3 óra is. Persze előfordult, hogy csak fél óra. A kosz hajó függő, de volt, hogy egész úton nem takarították fel a szőnyegről az étteremben a kiöntött levest. Vagy a Fantasián pl. az összes mellettünk lévő kabinban dohányoztak, és láthatóan jött át a füst a kabinba, a személyzetet mégsem érdekelte. Több mint 20 út után betelt a pohár.  Costán a kaja sokkal finomabb, de pl volt olyan hajó, hogy egy literes befőttes üveget teleraktam az előző vendégek hajcsomóival a kabinban, és elvittem a takarítók főnökéhez, aki azt mondta, hogy nincs elég ember, nem tehet semmit. (Costa Favolosa) Náluk is betelt a pohár. A szervezettségről annyit, hogy volt olyan kikötó, hogy majdnem nem tudtunk kiszállni, mert azok mentek előre, akik befizettek kirándulásra, és csak úgy tudtunk kiszállni, hogy beugrottunk közéjük, amikor senki nem figyelt oda. Mi megnéztük a várost, és egy óra múlva indult tovább a hajó, és még akkor engedték ki azokat, akiknek ugyanaz volt a sorszáma a kiszállásra, mint nekünk. Ezeknél a társaságoknál abban az időben külön kellett fizetni a hajóút árát, kikötői illték, borravaló, italok, vagy becsempészed, és még így is várták több helyen a jattot, ha nem adtunk, akkor pedig elvesztek a bőröndjeink. Szándékosan eldugták, mesélhetnék, hogy hányszor rontottam be a biztonsági főnökökhöz. Egyszer egy hajón dolgozó nő mesélte, hogy fluoreszkáló tollal jelölték meg azok bőröndjét, akik nem adtak jattot a személyzetnek! A kiszállás az út végén katasztrófális. Persze rájöttem, hogy a cimkézés azért van, hogy ne rohanjuk meg egyszerre a kijáratot, és nem kell vele foglalkozni, azzal a csoporttal szálsz ki amelyikkel akarsz, nem fognak szólni, örülnek, ha elhagyod a hajót, de akkor lennt várhatod a bőröndjeid. Amikor először mentünk normális társasággal, nem értették, hogy miért kérdezem, hogy mikor kell kiszállnom. Azt mondták, hogy 5-kor hajnalban kiköt a hajó, és délig bármikor elhagyhatom a hajót, addig azt csinálsz, amit akarsz. Nincs az, hogy reggel 7-kor el kell hegyni a kabint, és órákat vársz az egyik termben, hogy kiszállj. És az utazás ára: ami ki van írva a honlapokon, annyiba kerül. Sőt ajándék költőpénzt kapsz a hajón. Persze többnek tűnik, de ha kiszámolod, hogy mennyi plusszt fizetsz, akkor az MSC jóval drágább mint egy normális all inclusiv társaság. És mindegy melyik, mert mindegyik jobb. Ha én leírom a saját kedvenceimet, akkor valaki úgyis bekóstol, még 21 év hajózás után is, hogy de van jobb, mert neki az tetszik jobban. (pár évig csináltam a hajós fórumot )

Előzmény: Amerigo61 (12418)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2023.05.17 0 0 12419

Ez ugyan promó, de egy új és hatalmas hajóról van szó: https://www.hajosutak.com/msc-world-europa-az-msc-legnagyobb-hajoja/

Amerigo61 Creative Commons License 2023.05.17 0 0 12418

Sziasztok, még nem voltam tengeri hajóúton, de az asszonnyal elhatároztuk, hogy benevezünk egy mediterrán útra. A Földközi tenger nyugati medencéjét célozzuk meg. Genova – Nápoly - Messina - La Valletta - tengeren - Barcelona - Marseille - Genova lenne az útvonal, MSC World Europa hajót néztük ki. Viszont teljesen zöldfülűek vagyunk a témában, ezért kutakodtam a neten és erről a hajóról és általában az MSC-ről elég sok rossz véleményt olvastam (pocsék kaja, hatalmas zsúfoltság, nemtörődöm személyzet, ócska kabinok). Ez kissé visszariasztott ...

Szerintetek melyik társaságot célszerű választani, ha nem az MSC? Nincsenek extra igényeink, de nem szeretnénk nagyon pofára esni egy rosszul sikerült úttal. (Sok milliós luxusutak kizárva)

Köszönöm előre is!

van ilyen Creative Commons License 2023.05.17 0 0 12417

Sziasztok!Valaki nem készül a Vörös tengerre az MSC-vel január végén?

moonwalkr Creative Commons License 2023.05.16 0 0 12416

MSC-nél járt már úgy más is, hogy a foglalási kódjával nem tudott felmenni a honlapjukra, hogy mondjuk Shore Excursiont foglaljon?

Előzmény: Fantasia17 (12415)
Fantasia17 Creative Commons License 2023.04.29 0 0 12415

Sziasztok!

Keresek Grandiosan, 09.03-án utazókat az egyéni kiutazással kapcsolatban!

moonwalkr Creative Commons License 2023.04.11 0 0 12414

Hát mindenre van kereslet, annyi szent. Nyilván erre is lesz.

De pl. egyszer a Vészhelyzetben volt egy rész, amikor azt taglalták, hogy Benton doki mondjuk évente 28000 dolcsit keres. Azaz egy amerikai átlagorvos átlagfizetésénél drágább a jegy. Meg mondjuk az sem mellékes, hogy mondjuk erre maximum a gyermektelen emberek esélyesek, mert mondjuk fel nem szállnék egy hajóra, hogy három évig csak Viberen/Skype-on/Messengeren/Mittudomménmin lássam a gyerekemet, unokámat.

Meg van az a mondás, hogy jóból is megárt a sok. Klasszikusan ezt érzem erre is.

Előzmény: Villanások (12413)
Villanások Creative Commons License 2023.04.11 -1 0 12413

Sziasztok, találtam egy érdekes cikket. Luxus távmunka hajó indul.

Doma1114 Creative Commons License 2023.04.09 0 0 12412

Doma1114 Creative Commons License 2023.04.09 0 0 12411

Van MSC kártyád. Azzal tudsz fel- és leszállni a hajóról. Azt adod oda a pincérnek, amikor italt rendelsz. Ha már tudod, hogy a csomagod mely italokat foglalja magában (pincértől megkérdezheted) onnantól azokat fogod kérni, a rendszer tudni fogja. Ha olyat kérsz, mely számodra fizetős lenne, akkor a kártyán lévő összegből levonódik. Nincs kp a hajón a casinót kivéve. A kabinban lévő monitoron is nyomon tudod követni a kártyádon lévő összeget, a rendeléseidet. Sőt a kint lévő automatáknál is le tudod kérdezni.

Előzmény: moonwalkr (12410)
moonwalkr Creative Commons License 2023.04.07 0 0 12410

Végül kértünk előre csomagot. Csak nem tudom a technikáját, hogyan fogunk innivalóhoz jutni. Mindenhol számláznak, csak a végén nullás lesz a számla?

Mert mintha úgy láttam volna a képekről, hogy simán, normál pohárban kirendeled az italt, de gondolom nincs karszalag, hogy tudják, Te éppen mire vagy befizetve.

Előzmény: Doma1114 (12409)
Doma1114 Creative Commons License 2023.04.07 0 0 12409

Ha nincs csomagod:

Egész nap van víz, tea, kávé.

Reggelinél ez kiegészül automatából tölthető gyümölcslevekkel. Az utazás elején a gyerekek töltöttek saját (hozott) kulacsba, de mivel szinte minden nap kiszálltunk és ott vásároltunk amúgy is innivalót, abbahagyták. A parton vásárolt üdítőt pedig simán fel lehet vinni a hajóra.

Előzmény: moonwalkr (12407)
alfoldiakacc Creative Commons License 2023.03.23 0 0 12408

Valaki mostanában megy az MSC Vituosával?

moonwalkr Creative Commons License 2023.03.23 0 0 12407

Sziasztok!

Eddig csak Royal Caribbean-nel voltunk hajózni, most kipróbálnánk az MSC-t is. A kérdés az lenne, hogy az italok (alkoholmentes) hogy műkszik az MSC-nél?

A RC-nél kaptunk egy dízses kublit és automatából lehetett csapolni az innivalót.

Az MSC-nél ez hogy működik?

kirsan Creative Commons License 2023.03.17 0 0 12406

Látom lassan egy éve elül a topic. Ébresztő. Vége a kovidnak, jön a nyár. Senki nem megy hajózni? Kinek mi a terve?

gerrri Creative Commons License 2022.07.26 -3 0 12405

Milyen volt az út? -aug. 28-án megyünk ugyanerre; jótanács így utólag?

ha nem vagyok tolakodó esetleg privátba tudunk beszélni? komigeri gémél

Előzmény: 66661 (12396)
Róbert333 Creative Commons License 2022.07.26 -2 0 12404

Hú basszus jogos a felvetés! Még jó hogy nem találtad meg a kontextust mert én sem.

Hogy miért kell sörözés közben ilyenekkel foglalkoznom?

Most tehetem be a Bibione fórumba ugyanezt most meg már nem tudom törölni ugye?

moonwalkr Creative Commons License 2022.07.26 -3 1 12403

Valahogy nem találtam meg a kontextust a hajó utak és a bibionei lepra szállások között:)

Előzmény: Róbert333 (12401)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!