Jaja, sokkal rövidebb lejáratúak ezek a gyorsbeváltású kuponok, plusz nekem valami párszáz forintos lett mind, így egy örökkévalóságnak tűnik mindet beváltani egy fizetés során, úgyhogy 1x kipróbáltam, de ezzel részemről maradok a kivárásnál. Ezen túlmenően, a júniusi MCC kód változások postai/icsekk fronton megtették "jótékony" hatásukat.
Köszi, most rá is néztem, nem kapkodták el. Viszont pár napja próbaképpen éltem a lehetőséggel, amit nem olyan túl rég vezettem be, hogy nem kell megvárni a negyedév végét, hanem közben is lehet pontokat utalványra váltani. 2022. október 31-i érvényességű utalvány lett belőle, szemben a korábbiakkal, amelyek 2023. 06. 30-ig érvényesek.
Tájékoztatjuk, hogy a Tesco Vásárlókártya, Instant Tesco Vásárlókártya állandó kedvezmény Tesco áruházakon belüli vásárlásokra vonatkozó feltételei 2022.07.01.-ei hatálybalépéssel módosulnak:
- 20.000 Ft feletti havi vásárlás esetén az elköltött összeg 2% egészértékének megfelelő,
- 20.000 Ft alatti havi vásárlás esetén az elköltött összeg 1% egészértékének megfelelő Tesco Clubcard-pont jár.
A részleteket a Hitelkártya Kedvezményszabályzat tartalmazza. Üdvözlettel MKB Bank Nyrt.
" Értesítjük Önöket, hogy technikai probléma miatt az MKB Internetbank (korábban BB) belépéshez, illetve ezen belüli jóváhagyásokhoz szükséges megerősítő SMS kódok, továbbá az internetes kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése jelentős késéssel történik meg. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!"
,,Köszönjük, hogy Mobil App-al kapcsolatban bizalommal fordult bankunkhoz.
Fontos tudnia, hogy az applikációban felmerült kártyakezelői problémát egy technikai hiba okozza, amely ismert bankunk számára. Biztosítjuk arról, hogy illetékes munkatársaink folyamatosan dolgoznak az említett hiba mielőbbi megoldásán. Őszintén sajnáljuk az okozott kellemetlenségeket, amelyek miatt ezúton szeretnénk elnézését kérni. A probléma javítása előre láthatóan hosszabb időt vesz igénybe, ezen időtartam alatt kérjük, használja a plasztik kártyáját vagy ha a készülék beállításaiban elérhető másik mobilfizetési szolgáltatás is (pl: Google Pay) az MKB Mobil Appon (korábban BB) kívül, akkor az alapvető fizetést állítsa át egy másik lehetőségre utána zárja be a készülék beállításait, azután pedig nyissa meg újra a készülék beállításait és állítsa be az MKB Mobil Appot alapértelmezett fizetési szolgáltatásnak. Az érintés nélküli fizetések beállítása a készülék beállításain belül a Kapcsolatok/NFC és érintés nélküli fizetések/Érintés nélküli fizetések oldalon érthető el"
Tehát ha átállítom GPay-re, majd vissza, akkor jó lesz? Kipróbálom, de kétségeim vannak...
Fontos tudnia, hogy az applikációban felmerült kártyakezelői problémát egy technikai hiba okozza, amely ismert bankunk számára. Biztosítjuk arról, hogy illetékes munkatársaink folyamatosan dolgoznak az említett hiba mielőbbi megoldásán. Őszintén sajnáljuk az okozott kellemetlenségeket, amelyek miatt ezúton szeretnénk elnézését kérni. A probléma javítása előre láthatóan néhány hetet vesz igénybe, ezen időtartam alatt kérjük, használja a plasztik kártyáját.
Ha csak egy alkalommal nem működött a Paypass funkció a kártyájánál , az lehetett terminál hiba is. Amennyiben ez rendszeresen előfordul, különböző terminálokon történő fizetéskor, akkor díjmentes újra gyártást kérhet."
Sajnos hasonló a tapaszalatom. Amíg BB volt, ment szépen a mobilfizetès. A váltás óta egy darabig megy, aztán bejáratott helyeken egyszer csak nem működik. Ilyenkor a digitalizált kártya törlése és az app újratelepítése segít csak. Mivel teljesen random, hogy mikor jön elő, így a dolog értelme (nem kell pénztárca a sarki boltba leugráshoz) elvesz.
Új vagyok náluk, 10 napja kezdtem használni, de nekem tökéletesen megy az app (új igénylésű hitelkártya, de a volt Budapest bankos vonalra kerültem vele, annak netbankját és app-ját kel használjam), minden funkciója, mobilfizetés is totál gyors. Meg is lepődtem, bár most betettem Curve alá a kártyát és Google pay-jel folytatom.
A volt BB-s MKB. Ma a bauhausban többszöri próba után sem sikerült. azt is próbáltam, hogy megnyitottam az app-ot és úgy sem ment. Kénytelen voltam az órámmal fizetni a CIB-ről.
Még mindig használhatatlan. A saját app-juk ,ami eddig jól működött, már nem megy . Google Pay-t pedig - mint nemrég közölték - rövid távon nem terveznek. Lassan felejthető...