Ki milyen autós szaklapokat használ, és melyeket tart hitelesnek?
Nyomtatott és elektronikus is jöhet.
Nekem a nagy kedvencem már 10 éve az Autó- Motor.Az ár-tartalom aránya a legjobb,az általam ismertek közül,de a külföldieket sajna nem nagyon ismerem.
Ez nem reklám,ugye? :)
-> Max Powerben talaltam : ez elektronikus?Vagy alapmű, és én élek a holdon?
Full on
Max Powerben talaltam egy eleg brutal R5 GT turbo tuningot.
1397 ccm maradt.
250le (meg +50le Nitroval) (kb. 370 le/tonna)
1/4 merfold: 12.733 mp
max: 225 korul (gyari valtoval)
2,2 bar alap turbonyomassal a cikk megirasaig 15000 km-t mentek vele. A max. teljesitmenyt 3,2 baron adja le, ezen a nyomason a cikk szerint 150-szer mentek vele negyedmerfoldet.
Es meg ennel is van durvabb persze, kb. 350 le.
De mivel ezeket kifejezetten negyedmerfoldre csinaljak, nem hiszem, hogy nagyon tartosak lennenek. De sokkal olcsobb mint egy Ferrari, es ugyanugy gyorsul.
A 170-180 le koruli R5-ok viszont nagyon gyakoriak az UK-ban.
Kösz ATT.
Vhogy Én is így gondoltam...
De a nitrogénre visszatérve kíváncsi lennék, egy "átlag autó" meddig bírná vele.pl:egy Golf GTI
Nem tom, az ami kocsikkal is mit csinál hosszú távon.(a volt szobatársam állandóan vigyorgott tőle :) )
Valamelyik német autós újságban láttam, hogy N2O befecskendezéssel a Punto GT-ből kihoztak vagy 220 Le-t. Szerintem ez már baromság a nitrogénbefecskendezés nagyon igénybeveszi a motort. Példaként a II. Vh.-ban a német Bf109k-4 vadászgép alapban 2000 Le-s
volt, üzemeideje kb. 60 óra. Ha rányomták a not-teljesitmányt (N2o befecskendezés) a motor kb. 2600 Le-s lett, viszont ha gyakrabban használták, az üzemidő kb. 15-20 órára csökkent. Na most ez egy 20 literes A12 motor volt, el lehet képzelni, hogy a kis 1,4-essel mit csinál.
És az nem durva, hogy Punto GT- ből 176 lovat kihoznak? A Képes Autóban elég sok ilyet látni.
Egyáltalán mekkora élettartama van így egy ilyen kis mocinak?
Ez megin hüje kérdés, de érdemes keréxélesítést felrakni? max. 20 mm - t dobonként?
Divatos szóval élve "kisonkázni"?
Jobban nézhet ki, stabilabb lehet a gép, de a kormányozhatóságát befolyásolja?
Ave, komolyan: Nem adnád el tavasszal a verdát?
Messze sem lax, meg ahogy írogatsz, elég jó karban lehet a kicsike.(leszámítva a turbó olajszivárgását - vagy rosszul emlékszem?)
Szerintem minel ujabbat vegyel. Ezek idovel mind elromlanak. Biztos jobb a PII, kulonben nem valtoztattak volna.
Hatrany talan annyi, hogy a Phase II kicsit nehezebb, es persze nehezebb (dragabb) javitani a fenyezett muanyag karosszeria elemeket. De sokak szerint csak szinrefujt elemekkel szep az R5.
Nekem mindenesetre a piros automon a fekete muanyagok tetszenek. Kinek hogy.
Kösz.
A Phase I, Vagy a Phase II jobb motorikusan?
A léghűtéses turbó élettartama nem kisebb?
Ha talál az Mber egy Phase I-t,cserébe, ha lemond az elektromos ablakról és a centrálról, ugyanazt kapja? - a megbízhatóság érdekel elsősorban.
>twin- es biturbo
Alapvetoen ket modon dolgozhat ket turbo egy motorban.
Egy V6 eseteben pl.
A. 3 hengert tolt egy turbo, e harom henger kipufogogaza hajtja oket kulon kulon
B. Kozos szivocso a hat hengernek, a turbokat tovabbra is harom-harom henger kipufogogaza hajtja.
De szerintem a twin es bi elnevezes ugyanazt jelenti. Lehet A es B is. (az A jobb megoldas)
Kösz.
Meg egy "fél- off" kérdés, ami a közeljövőben nem hiszem, hogy gyakorlatilag érinteni fog, de:
A biturbo és a twinturbo közt mi a különbség?
Tán a twin- ek egymás mellett, a bi-k (nem kell asszociálni)egymás mögött vannak?
Vagy a méretük és a teljesítményük eltérő pl a turbólyuk miatt?
Wazze!
A kocsicsere kb. április elejéig halasztva.
(d789vfnht89ö2bgreghtr!!!)
Spórolási project becsődölt!
Remélem, addig a sajátgép nem kerül a lomtárba :-)
Valaki tudja, honnan lehet a vámtételeknek utánanézni pontosan?- Már ha nem átépítéses bulit akar az alany játszani.
Kösz
Svájcból '88-as üzembehelyezésű autókat is be lehet hozni a Közlekedési Főfelügyelet honlapja (www.kff.hu) szerint, és szerintem ott sem drágábbak ezek a típusok (sőt!).
Svájcban érdemes a www.autoo.ch -n keresni, mert egy keresést 5-6 másik autóhirdetéses oldalon is lefuttat.
Asszem, de ebben nem vagyok teljesen biztos, a 86 utáni modellek katalizátorosak, kivéve a HF Integrale I. sorozatait.Ha jól tudom a kat. nélküli HF Turbo egyébként 140 LE, katalizátorral 132.
De ebben most lehet hogy tévedek.
1500 DM tenyleg jol hangzik. De ezeket mar nem lehet behozni default. Ha teszel ra katalizatort kint, akkor talan at lehet verekedni magad, de szerintem nem eri meg.
Amugy egy HF turbo nem rossz otlet, Integrale iker-lampakat neki, karosszerias nekiesik (szelesit) es voila. Legalabb ugyanolyan jol fog kinezni, es nem is lesz lassu.
Kösz, Joe!
Először egy yo szerelőt kéne összeszednem, akivel lehet ügyezni.
Amúgy potyára kimenni Németbe, láttatlanban egy kocsiért, ahhoz azért kell egy nem mindennapos felkészülség, noés a jogszabályok átlagosnál jobb ismerete.- szerintem.
De ez is egy nyitott kapu....
műláb.
A www.mobile.de oldalról van ez a kép. Hihetetlen adatbázisuk van, több mint 300.000 használt autót hirdetnek.
Megadhatsz e-mail címet, tel számot, ha valamelyik pontosan érdekel.
Engem már fel is hívtak onnan, még aznap amikor megadtam a tel. számomat. Beszélnek angolul is.
Sok sikert.
Joe!
Kösz!
A sárga pont a méretem!
Kb ilyen kaliber, amin gondolkodom, 1,5 mill.-ből asszem egy '92- 93 körüli 155- öst vennék.
Komolyan, nem csak feléd, mint 155 tulaj felé duma!
Ha 1500 DEM, akkor is fél Mill alatt megvan tokkal vonóval, egyéb személyes "testreszabási cuccokkal".
COOL
Hirdetés: VW G40, '91-es, 97 e km-rel, 1.25 Mft ért!!
Ez reális? (kereskedésből, ráadásul eredeti vw lemezfelni volt rajtakívülről úgy nézett ki, mint egy cl-es)
csak képen láttam, de sokallom az árát.
Vagy tényleg ennyiért mennek?
Kösz.
Műláb