Ok, azóta szétszedtem a motort, 2 mm a gyűrűhézag ( 0.25 mm- nek kéne lenni ) és a hajtókaron kilátszik az alapfém a sárga. Már ledőlt fel lesz ujjíva a motor.
Nem csak az volt a probléma , hogy befért a dugattyú mellé a 0.5-ös hézagmérő hanem 50 fokos motornál már csak 0.5 bar olajnyomás volt, nem volt benne termosztát, tehát ha 80-ra melegedett volna a motor már semmi nyomás nem lett volna.
Nem vagyok nagy motorszakértő, de annyi hézag nekem nem tűnik soknak, ezt csak a hőtágulás miatt gondolom. Van itt a fórumon olyan aki, jobban ért hozzá nyilván. De a végsürítési érték azonnal megmutatja, hogy mi a helyzet a motorban.
Hello mindenki.Nyakig benne vagyok a platosba ...rozsdatlanitas tömitések cseréje folyadékok cseréje és a végén majd az elektromos rendszer ujjàvaràzslàsa -ahogy bontok mindig talàlok vmit ...legùjjabb esemény elsõ kardàn lòg -túl nagy kotyogas a hatsòhoz képest,vàlto mellett bal alvàz belsõ lemez korrodàlt hiànyos
Kardànt csereljem egybe v lehet kapni külön a hüvelyes részt?lökjön màr fel vki képet h mennyi hely kell a kuplungharang es a kardan vékonyitott rész között mert nem vagyok nyugodt -köszi
-irtàtok h ez az alvaznal a dupla lemez miatt elöfordul megoldas lehet meglapolni?
Helló. Nekem az egyik barátom jár ki oroszba. Nekik itthon van boltjuk, Ural,zil,kraz...stb alkatrészek forgalmazásával foglalkozik. Ami nagyon fontos és megfizethetetlen,hogy eredeti alkatrészeket árul!!
UAZ gyújtáselosztóban kell rugókat cserélnem, szétszedtem egy tartalékot rugóméretek miatt, de a rugók abban is ki vannak nyúlva.
Úgy gondolom, hogy mikor felrakom az új rugókat, akkor azoknak már feszesen kellene állni a csapokon, mivel ekkor dolgoznának megfelelően. Mert ha ez így van akkor megmérem a csapok közti távolságot, aztán veszek megfelelő méretű darabokat.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tegnap fejeztem be az összerakását egy 452-nek. Új ac, gyújtástorony, kábelek, gyertyák, karburátor, hűtő, termosztát, vízpumpa és olajcsere.
Most vette egy barátom és gatyába kellett rázni. Víz le volt eresztve belőle eddig, de a motor indult nem járt szépen, de működött.
Miután összeraktam, feltöltöttem vízzel, olajjal, azóta nem indul. Gyújtás oldal rendben, hézagok beállítva, gyújtás a nagykönyv szerint beállítva. Üzemanyagot kap. A karburátor új,
nem állítottam rajta semmit.
Indításnál forog-forog, néha mintha megfogná valami, majd visszadurran és füstöt nyom a karbiból.
Van valami ötletetek, mert ilyen problémám még nem volt, pedig kb 15 éve uazozok.
a József Attillán tudok egyet asszem a 37 szám alatt. Ács Árpád cégtábla van kitéve, ott van uaz részlege Fészki Sándornak. Nekem lehetettlen alkatrészeket is be tudott szerezni a portálhídba. Volt még egy emberke miskolcon aki foglalkozott uaz alkatrészekkel de elvesztettem a számát.
Üdv mindenkinek talán tudtok segíteni , az lenne a kérdésem, hogy ez az új uaz "profi" platós autó ez milyen lehet terepen? van valakinek tapasztalata?
Üdv mindenkinek !! Van eladó új még nem használt 15" 4db uaz felnim 40000 ft és 4db nysa-zukk 16" felnim aminek a közepe kiesztrgálva igy uazra aróra is jó 30000 ft.
Van itt valakinek eladó platós uaza? A lényeg hogy papíros, gyári motoros és mindenféle himi-humi mentes gépet keresek. Nem felújítottat,de nem is a legrohadtabbat. Ezzel egy régi vágyamat szeretném teljesíteni. Nem erdőn szeretném használni, meg nem is ott szétterhelt példányt szeretnék venni. Családi gazdaságunkban terményt szeretnék hordani vele ,mint pl. Megy,szilva illetve borsó és babfajtákat. Ezek elég homokos területen vannak termesztve ahol az uaz kaliber tud elmenni. Ha tudtok ilyen kocsit eladót szóljatok! Köszönöm ha elolvastad!
Köszönöm, de megvagyok a felnikkel! Találtam még 2 db. jó állapotú ARO felnit, meg pótkeréknek is egyet. Különben Sármellék nem lett volna rossz, mert egyik barátom kanizsai.
Most ülésekre vadászok. Vagy minta után legyártatom, vagy bele próbálok egy gyári UAZ-t. Szóval, ha lenne valakinek egy garnitúra jó állapotban, azon elgondolkoznék!
Szevasz !! Nekem van 4 db zuk-nisa felnim a közepük már kiesztergálva homokolva voltak feketére festve 244 arón voltak ami nem platós és igy nem voltak túl terhelve stomil 6.50x16 os medve talpas gumival téli kerékként, a gumikat eladtam róluk ,gazellára vitték hogy magasabb legyen mint az eredetivel , szépen futnak a lyukak nincsenek kinyúlva. Aró felnim is van de azok közül keresni kéne jót és és gumisak. A 4 db 32000 ft Sármelléken vannak ha érdekel teszek ide holnap képeket róluk 06306620081 elérhető vagyok.
Köszönöm a választ. A Zsuk és az ARO, ha jól tudom 3,5 coll széles. A Zsuk azért problémás, mert ki kell esztergálni a közepét, hogy rámenjen az agyra. Pont a merevítő perem tűnik el. Az UAZ felni milyen széles? Egyébként a 3,5 coll nekem megfelel, mert M38A1 replikát építek CJ5-ből.