Időközben eljutottam egy szervizbe, ahol kulcsokat is javítanak. Ott megmérték, nem jött a kulcsból jel, a műszerész talált egy forrasztási hibát. Kimentem, kocsi nyílik, záródik, boldogság. Hazajöttem, záródik. Este kimentem, mert valamit kint felejtettem, NEM nyílik. Bejöttem, átforrasztgattam ugyan azt, az egyik IC lábait. 10 méterről nyit zár. Folyamatosan. Reggelre megint nem. Tehát - valami melegedés kell neki, akkor indul. Lehül - nem indul. Sajnos ez valami ronda hiba. A munkahelyemen megnéztem, mikroszkóp alatt, hátha valami hajszálrepedés a fólián, vagy rossz forrasztás, sehol semmi. Kezdek arra tippelni, hogy valamelyik IC szórakozik, és kell neki egy kis hő ahhoz hogy működjön... :( Valaha ezt volt a szakmám, tudom hogy ez szívatós. Még lehet egy rossz furatgalván is, van rajta egy csomó, de sajnos elég sok IC alatt van, nem látszik hová megy... Gondolom, Citroenék 40 körül meg is oldanák a kulcs gondomat...
Sziasztok! A Citroen Berlingomba (Nagy lámpás) vettem egy vizes állófűtèst az lenne a kérdésem , hogy elől a lökhárítóban elférne ez a szerkezet? A ködlámpa mögött és ott lenne hely a rögzítésre? Még sose bontottam lenne azért kérdezem. Köszönöm!
Renault Kango I. hatso nagy felfele nyilo ajtojaval kinlodok
Ha lecsukom az ajtot, de nem akarom erövel lecsapni, leejteni, es emiatt megfogom a nyito fogantyut, ez kattanik, kis tavolsagrol aztan becsukom--de ujra nem lehet fel-nyitni, csak a taviranyitojaval. . . ezutan is csak 1x, majd kezdödik a cirkusz
Még egy kérdés: a hátsó helyzetjelző égőt cserélnék. Csak a képen nyíllal jelölt csavart kell kitekernem, vagy van még vmi egyéb trükk, hogy kijöjjön a búra/panel?
A csavart kicsavarva próbáltam, de nem jött ki nekem (a másik odalon mintha vmi még fogta volna), nagyon erősen feszegetni pedig nem akartam. Persze az is lehet csak jól oda van gyógyulva, 9 éve van nálam az autó, még nem cseréltem.
....a belső fogantyú burkolatát le pattintod, az alatt találsz két torx csavart , kiveszed aztán már csak a "bolhák " tartják, ajánlatos beszerezni belőle mert könnyen törnek...
..ezután már hozzá férsz a motorhoz , ha szét is szedted lehet ez a kép fogad majd , takarítás újra zsírzás után valószínű újra életképes lesz ...
sziasztok, 2001-es Partner (gyak. = Berlingo 1) hátsó ablaktörlője vacakol: hol el sem indul (csak miután megmozgatom), hol pedig megáll a szélvédő közepénél. Lehetséges, hogy házilag tudok vele vmit kezdeni?
Felfelé nyíló, teli hátsó ajtós változat. A műanyag ajtóborítást egyébként hogyan lehet leszedni, hogy hozzáférjek a motorhoz?
Én Budafokon a Campona közelében dolgozom. Ha arra jársz napközben, megnézhetjük. (mondjuk előző este tudnom kellene, hogy érkezel, hogy nálam legyen a műszer)
Érdekes a jelenség. nehezen nyitott, azt hittem elem. De új elemmel is ez volt, sőt, már egyáltalán nem reagál. Másik furcsa mutatványa, hogy néha elfelejtem és rányitok. Semmi. Eltelik 5-6 másodperc, és kinyílik... :) De vissza már nem csuk. Azért tippelek vevőre. A távszabályzó kapcsolóit kimértem, jók, gombnyomáskor vesz fel áramot. Sajnos mérni nem tudtam, hogy RF jön-e ki belőle. A frekimérőm 500MHz-es, az nem méri...
...találtam itthon sima hatlapfejű csavarokat, amire 10-es kulcs jó, és a hossza is jó volt. Pont akkorák, hogy az anyán keresztül ér, de nem lóg ki belőle. Ezekkel rögzítettem ezt a három gumibakot. Hibátlan... ;)
Köszönöm, megnézem! :) Még egy "komoly" szerkezettani problémám van, nem akarom szétgányolni. A Berlingo hátsó ablaktörlő motort hogy kell kivenni? Három gumibakon ül, de nincs csavar. Elég stabilan áll. Van valami trükk? Vagy csak valahogy ki kell fordítani a gumikat?
A nyikorgás pár nap múlva visszajött és már csak időlegesen lehetett kenőanyaggal elcsendesíteni.Hosszbordás szíj csere nálam megoldotta a hibát.Sanya.
Sziasztok! Fel kellene ragasztanom a műanyag feliratokat a kocsi hátsó ajtajára, néztem hogy eredetileg valami gumi-szerű anyaggal teszik fel, olyasmi mint szilo, csak erősebb. Lehet ilyet kapni? Másik kérdés: van valakinek tapasztalata a horpadás-javító készletekkel? Arra gondolok, amiben van egy ragasztó pisztoly, ragasztó anyaggal, meg egy húzó szerkezet és leválasztó anyag. Szerintetek ezt ki lehetne húzni vele?
.... a saját generátora lett felújítva jóval a a probléma megjelenése után és azt külön szíj hajtja , tehát ez sem a probléma forrása
...de hogy most mondod a szervó pumpa lett cserélve , de ott is sok idő eltelt mire elkezdte... és igen arra én is gondoltam hogy esetleg valamiért nem futnak síkban a tárcsák , de nem lehetett lényeges eltérést mérni ...
Mind ezt csak azért meséltem el hogy vannak a szokásostól eltérő esetek , amire a jól bevált módszerek nem nyújtanak megoldást és pár hónapja új tulajdonosa van a szekérnek , most már "borzolja az ő idegeit "..... :-))
Illetve még egy kérdés, a szíjtárcsák vonalban vannak egymással?
Gondolom, hogy nem raktad szándékosan arrébb, de azt nem tudhatom, hogy nem-e cseréltél rajta pld generátort, aminek a szíjtárcsája pár mm-el arrébb esik,mert nem pont ilyen motoron volt?
Ezt könnyen ellenőrizheted egy egyenes valamivel, ami átér egyik tárcsától a másikig!
Ez nem kerül semmibe, de érdemes megnézni, láttam már 'elrakott" generátort személyautónál, nagyon bír nyikorogni!
ÜDv segitségeteket kérném Peugeot Partner 1.9 sima szivodizel 2004 évj 12l fogyasztást produkál nem füstöl ,jol indul hibajelzö nem ég . Levegöszürö gázolajszürö cserélve ,Mi lehet a baj köszönöm elöre is válaszokat új vagyok az oldalon üdv FIDA
Mint már említettem az eredménytelen spray használat után szíjat cseréltem ...4 azaz NÉGY különböző márkás szíjat kapott de csak 3 napig volt csend ... és igen a szíjfeszessége rendben volt és mint azt is említettem kipróbáltam különböző szíjfeszességgel , hasztalan .... sőt mostam , réz kefével pucoltam a tárcsa bordáit... 2-3 napnál tovább semmi nem tartott ...