Zárd be a távirányítóval az autót, várj pár percet, aztán a távirányítóval nyisd ki. Próbáld így elfordítani a kulcsot.
Ha így sem jó, újra zárd be, majd nyomd folyamatosan a nyitó-záró gombot egyszerre, amíg nem villog a piros led. Ha már abbahagyta a villogást, nyitó gombbal nyisd ki, próbáld indítani.
Sziasztok!! Adott egy 1999 és Mercedes Benz c220 w202 a probléma az,hogy a riasztót Nem bírom kikapcsolni illetve az infrás inditotkulcsot Nem bírom elforditani. Az elektromos kormányzat viszont kulcs behelyezesnél kihúzza. De fordítani Nem lehet. A probléma észlelésénél cseréltünk a kulcsba LM-et de a probléma maradt. A probléma egyik pillanatról a másikra történt. Az autót leállítottam,bementem egy boltba kb3 perc volt. Be sem zártam. Köszönöm a segítségeteket:)
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem skoda Superb utan váltottam egy SW221-gyes Mercire azonban hidegben rangat a motor és a furcsaság hogy csak beindítása utan jelenik meg az előizzító lámpa. Kérdés. Rángatást okozhatja az hogy elvileg az előizzitas(t)nak motor beindítása előtt kéne végbemennie?
Van nekem egy 1997-es W210-es E200 benzinem (manual), és vettem hozzá egy 1998-as E200 benzin (automata) donort (az sem faceliftes, a műszercsoport is azonos), amiben van tempomat, esőérzékelős ablaktörlő is, gyári műszerfalról kapcsolható riasztó.
Tudja valaki, hogyan lehetne ezeket átépíteni az enyémbe?
Esetleg nehezítő tényező, hogy papírok igen, de kulcsok nincsenek hozzá :D Kormányzárat hogyan lehetne oldalni?
Bármi lehet, de most már próbálkozok hozzáférni. A megrendelt újon is van kb. 60 cm kábel, ami vagy forrasztható, vagy csokiba tehető, mert nincs rajta semmiféle csati, mindössze piros-fehér kábel, csak úgy natúrban, csati nélkül.
Szerintem ledes, mert amit most vettem, az is ledes. Mégis tönkrement és csak komplett házzal cserélhető. De még nem jöttem rá, hogyan lehet hozzáférni a kalaptartó kárpit alatt.
CLS Mercimben kiégett a pótféklámpa. Rendeltem újat az Autodoc-tól, tegnap meg is érkezett. Ha valaki cserélt már ilyent, hogyan lehet hozzáférni a kalaptartó alatt? Hogyan lehet megbontani azt a kárpitot?
Közzel 10 éve van meg. Tiltani már tiltott le valamikor, a fordulatot nem engedte 3 e, fölé. Akkor a szívósor ban lévő négy pillangó szelepet vezérlő rudazat húlott szét. Ki kötöttem a vezérlő kismotoron a csatit rajta hagytam h az agya érzékelje h az dolgozik. Igy megoldódott a tiltás. Gondolom h ha lenne benne valami utólagos indítás gátló,ennyi idő alatt már csak tudnánk róla.Meg azt vásárláskor csak mondta volna a volt tulaj.
Ha behalt a vezérlője, letilthat. Tuti van hibakód az "agyában", ki kell olvasni!;-) Addig csak fölösleges találgatás minden, meg esetleg fölöslegesen cserélgeted az alkatrészeket.
Amúgy igen ritkán tilt le ennyire, a Merci hagyja, hogy elvánszorogjon az ember a servicébe.
Nincs benne vm utólagos immo esetleg, aminek van külön akkuja? Az is tud vicceskedni, ha behalt az akkuja.
Azzal kezdtem! Nyomás szabályzó szelep hibát írt ki. Azt ki cseréltem de semmi nem változott. A műszer fal EPC hibát jelez! Tehát üzemanyag ellátás. Már arra gondoltam lehet h valameik porlasztó elektronikája szált el.