Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ÖGÖDEJ Creative Commons License 2004.06.24 0 0 370
A rendes motor hogy néz ki az engedélyek tükrében? Erről is elég ellentmondóakat olvastam. Bármit bele lehet rakni? Hogy néz ki (és főleg mennyibe kerül) egy ilyen dolog? Mármint az engedélyezés, motort már láttam:)
Ö
Előzmény: leto- (369)
leto- Creative Commons License 2004.06.24 0 0 369
Szerintem tegyel bele valami rendes motort, tobbit ujitsd fol, es elleszel vele.
leto- Creative Commons License 2004.06.24 0 0 368
Kihagytad a 13as kulcsot, az ablak lehuzasahoz :)
Oldaliranyba, aztan ablak eltesz csomagtarto.. :)
Előzmény: ÖGÖDEJ (366)
ÖGÖDEJ Creative Commons License 2004.06.24 0 0 367
Átolvasva, kissé értelmetlen az egyik mondat, de azért remélem kivehető a lényeg:)
Előzmény: ÖGÖDEJ (366)
ÖGÖDEJ Creative Commons License 2004.06.24 0 0 366
Hello richie35!

Akkor - anélkül, hogy lemondanék az igényességről - ebből azt veszem ki, hogy egy normális (rendberakott) állapotú UAZ-zal ha az ember elindul valahová, akkor - egy csavarhúzóval, 10eskulccsal és a fontosabb alkatrészekkel felszerelkezve - el lehet indulni messzire is, nem hagy ott, haza fog hozni, legfeljebb kicsit bütykölni kell rajta (a minimális affinitás azért megvan, de annál nem sokkal több:). Ha igen, akkor ez kell nekem!
Nem mondom, hogy nem tartanám karban, sőt! De attól azért ne parázzak, hogy a senki földjén lerohad, és kaput.
Én ezt értem megbízhatóság alatt: induljon el, hozzon haza mindenhonnan, ne álljon le úgy hogy nem tudom elindítani. Az, hogy ezt milyen zajjal csinálja néha, az nem igazán számít.
Erre jó ezekszerint. Javíts(atok) ki ha rosszul értelmezem!
Ö

Előzmény: Törölt nick (365)
ÖGÖDEJ Creative Commons License 2004.06.23 0 0 364
No, megint itt van, amit nem értek! Persze valószínű, hogy bennem van a hiba. Ugye, eddig azt írtátok, hogy az autót gyakran kell javítgatni, cserélgetni az alkatrészeket, stb...

Ehhez képest nálam ellentmond:
"De az UAZ-okra sajnos nem jellemző , hogy nagyon karbantartottak lennének.Minimális karbantartással vagy anélkül is is sokáig huzzák az igát." (richie35)

Hogy lehet az, hogy valamit karban kell tartani, hogy menjen, de karbantartás nélkül is megy???

Nem értem, HELP!

Ö

Előzmény: Törölt nick (361)
tomi2_hu Creative Commons License 2004.06.23 0 0 363
Köszönöm SchWimmer, felhívom őket!
Üdv:Tomi
Előzmény: SchWimmer (359)
SchWimmer Creative Commons License 2004.06.22 0 0 360
Távol álljon tőlem, hogy bárkinek a "fejlövését" hülyeségnek nevezzem, hiszen nekem is van néhány.
Egyik az Uaz. Az én esetemben hobbyautóként szerepel, amit jókedvemben használok a horgászhely megközelítésére, valamint az alant leírt élvezetekre. Mindennapi használatra nálam nics esélye, hiszen a majd kétméteres termetemmel hosszabb úton az állíthatatlan üléseivel, a kormány-ülés-pedál elrendezéssel hihetetlenül kényelmetlen. Az úttartása hatvanas tempó felett csapnivaló, ezenkívül zajos, ráz, és sokat fogyaszt. Ezenkívül eléggé megbízhatatlan. Hol ez, hol az javításra szorul. Az olajfolyás gyári, szinte megszüntethetetlen. 6000 Huf egy komplett motortömítés garnitúra, de a rendszeres cserével is csak csökkenteni lehet.
Mentségemre legyen mondva, hogy egyébként van mivel járnom. Tapasztalatból tudom, hogy ahol az Uaz elmegy, ott a range-val is boldogulok, de a range faágakkal összekarcolt oldalának javítása többe volna, mint az Uaz.

Nagyon jó érzés a klimatizált autóban, a bőrfotalban ülve, szervókormánnyal terelgetni a 170 lovas 2,5 tonnás vasat, miközben az automata váltó teszi a dolgát, külön hegymenet, lejtmenet vezérléssel, felezővel, és három diffizárral, azzal a biztos tudattal, hogy ahol elférsz, ott el is mész.

De amikor előveszed az Uazt, lecsapod a szélvédőt. és izomból nyomod a vádligépnek beillő kuplungot, izomból kapcsolod a váltót, és a klíma helyett a menetszél süvid a füledbe, na akkor érzed azt a bizonyos, semmihez sem hasonló Uaz érzést.

talán ennyi

Előzmény: ÖGÖDEJ (351)
SchWimmer Creative Commons License 2004.06.22 0 0 359
Bocsi, hogy elaludtam.
A bolt a Gömb, és a Csata utca sarkán van, a XIII. ker-ben Budapesten.
a tel 06-1-33-99-716
a mob 06-30-9317-079
én eddig mindent kaptam ott.
Az összes orosz gyártmányhoz van cucca, még az Ural motorhoz is volt új gázkar.
Előzmény: tomi2_hu (356)
tomi2_hu Creative Commons License 2004.06.22 0 0 358
Köszönöm szépen!!!
Előzmény: Riff-Raff (357)
Riff-Raff Creative Commons License 2004.06.22 0 0 357
Például Advesz KFT., a Róbert Károly körút külső oldalán, az Árpád-híd közelében. Kapásból nem tudok róla többet, meg kell nézni a telefonkönyvben.
Előzmény: tomi2_hu (356)
tomi2_hu Creative Commons License 2004.06.22 0 0 356
Szia Schwimmer, szia Mindenki!

Légyszíves, írd (írjátok) meg UAZ-szélvédővel kapcsolatban a címet, ahol meg tudom venni!
Kérdezném még, hogy ablaktömítő formagumit (nem tudom jól írtam-e le) hol lehet venni? Egy kissé elöregedett néhol, és félek, hogy nagyobb esőben befolyik a víz.
Köszönöm!!!

poén Creative Commons License 2004.06.22 0 0 355
"De (és javítsatok ki ha rosszul látom) még mindig olcsóbb UAZ-t venni, és fenntartani (gondolok itt arra is, ha pl. megtörik rajta vmi, és ki kell cserélni) mint egy hasonló méretű nyugati-távolkeleti terepjárót."

Ez így van. És tényleg szép :-))
poén

Előzmény: ÖGÖDEJ (354)
ÖGÖDEJ Creative Commons License 2004.06.22 0 0 354
Gondoltam, hogy nem 100ezer környékén leledzik az én álomautóm... A polszkis árakat csak arányként írtam, kis autó=kis pénz, nagy autó=... De (és javítsatok ki ha rosszul látom) még mindig olcsóbb UAZ-t venni, és fenntartani (gondolok itt arra is, ha pl. megtörik rajta vmi, és ki kell cserélni) mint egy hasonló méretű nyugati-távolkeleti terepjárót. Ha jól tudom ezek újonnan horror árakon vannak, a régiekhez meg qrva drága minden.
Nem is beszéltem még arról, hogy ez egy SZÉP autó! És szép marad horpadtan is, ha valaki fölkeni rá magát:)
Ö
Előzmény: poén (352)
poén Creative Commons License 2004.06.22 0 0 353
"Azt veszem ki szavaidból, hogy nem gondolkodom teljes hülyeségben, csak meg kell fizetni az árát"

Igen, kb. erre gondoltam.

"Sokat számít az az érzés, hogy nem szól bele semmi hülye elektronika a vezetésbe, hanem az ember maga terelgeti a vasat. Ez kicsiben a kispók, gondolom nagyban még elementárisabb élmény egy UAZ"

Ahogy írtam, én eddig csak egyszer vezettem 452-es UAZ-t, ill. parancsnokiban ültem kb. négyszer, sajna akkor is csak aszfalt, és földúton, de tényleg más világ, mint akármi más. Az úttartás, az ezernyi zörgés (a platósból legalábbis jöttek a zajok mindenhonnan mindenhonnan, a ponyvás relatíve csendben volt), a szélzaj, a gumik hangja, no és a hangszigetelés nélkül élvezhető, mély hangú Volga-motor orgánuma. Jó dolog ez, csak hoszútávon fárasztó.
poén

Előzmény: ÖGÖDEJ (351)
poén Creative Commons License 2004.06.22 0 0 352
"mindíg tecccik , ha valaki úgy osztja az észt , hogy maga se tudja miről is dumál."

Ehhez képest alapvető dolgokban nem mondtál ellent. Egyébként meg írtam is, hogy tessék kijavítani nyugodtan.

"Maróthy könyvker"

Csak egy forrást adtam meg, ahonnan gyorsan, és biztosan be lehet szerezni a javítási utasítást. Ennyi. Egyébként szvsz tényleg nem olcsó, de leírtam az árat is: akit érnint majd eldönti, hogy kell-e neki ennyiért.

Az alkatrészeket valóban meg lehet szerezni olcsón (utaltam is olyan forrásra amit Te is említettél, meg lehet venni alkatrészdonort, stb.), de egy 100-150 ezerért megevett (és annak megfelelő állapotú) autót úgy rendberakni, ahogy azt emberünk elképzeli nem igen lehet pár tízezer forintból. Ha pl. csak bolti forráshoz jut hozzá cuccokhoz, vagy nem ért annyira a kocsihoz, hogy maga csinálja meg, akkor símán ott lehet fél millió környékén, főleg ha a kaszni is odavan.

"Asszem szovjet, vagy amerikai autóval autózni , főleg ha öreg vasról van szó hatalmas fíling,igazán kemény-férfias autók"

Ezt nem is vontam kétsége. Olyannyira nem, hogy írtam is arról, hogy az ótvar, hatvan fölé nem gyorsuló, tíz métert egyenesen futni nem képes, gyakorlatilag fék nélküli platós UAZ sem ölte ki belőlem a szimpátiát. Egy jó állapotú UAZ meg biztos, hogy még jobban tetszett volna.
Viszont pl. Németországig, vagy még messzebb én nem szívesen mennék el vele, és szerintem sokakon bemenne az UAZ-láz 5-600 kilóméter után.
Hobbiautónak szerintem remek kocsi, de napi használatra, hosszú távokra...

"A 100eFtért vásárolt GAZ69 pedig még mindíg hazahozott"

Elhiszem, de Ögödej olyan autót akar ami naponta használatban van, és adott esetben külföldre is elmegy: 100 ezer körül nem túl sok ilyen kocsi akad sem GAZ-ban, sem UAZ-ban, ebben azért azt hiszem, egyetérthetünk. Persze ki lehet fogni egy olcsó, és jó példányt, de nem ez az általános.

"X milliós 300GD Mercivel voltam terepen klassz volt , meg jó , meg ment a 3 difizár, meg ment a klíma, de attól kellett félni , ha most ráborul a kocsi a domboldalra, azt 100 alatt nem úszom meg , meg ha lefelé megcsuszik...."

Ez így van. Nem sok olyan kocsi készül manapság ami valóban alkalmas terepezésre (Porsche terepjáró: höhö). Terepre pl. megfelel az UAZ, mivel ez tényleg terepjáró, de Ögödej nem elsősorban ennek szánná, ezért próbáltam olyan szempontok szerint írni, amelyek őt érdekelhetik. Itt lehet a félreértés.

"A benzin motor nyomatékgörbéjéből adódóan sokkal alkalmasabb egy terepes gk-ba, mint egy öngyujtós."

Azért a dízelek alacsony fordulaton leadott nagy nyomatéka elég jelentős előny szvsz. Viszont a Volgamotor pont hozza ezt a karakterisztikát, de sok benzinmotor csak pörgetve képes erre a mutatványra. Az, hogy mennyire pörög a motor az persze elsősorban sofőr, és terepfüggő dolog. De azért hegyen-völgyön csak jobban ki van ennek téve a motor, mint közúton, hetvennel ballagva.

"Egyébént szerintem UAZ-ba sem érdemes 120 Le-nél nagyobb endzsinben gondolkozni"

Gondolom itt már váltó, és hátsóhíd-csere is játszana. Amúgy ültem már jó kondiban lévő UAZ-ban, és valóban nem tűnt kevésnek a 78 (?) lóerő kontra 16 (?) mázsa.

"A 2410-es Volgák 3 szelepes motorjával"

A 2410 motorja kétszelepes, és kb. 3-4 lóval tud többet, mint a 24-es 98 lovasa; majdhogynem megegyezik a kettő.
poén, aki nem sértődött meg

Előzmény: Törölt nick (347)
ÖGÖDEJ Creative Commons License 2004.06.22 0 0 351
Köszi a válaszokat!

poén:
Azt veszem ki szavaidból, hogy nem gondolkodom teljes hülyeségben, csak meg kell fizetni az árát. A kényelem szerintem relatív: sokan hülyének néznek amikor azt állítom, hogy pl. a kispók kényelmesebb egy fiat puntónál, de szerintem tényleg! Sokat számít az az érzés, hogy nem szól bele semmi hülye elektronika a vezetésbe, hanem az ember maga terelgeti a vasat. Ez kicsiben a kispók, gondolom nagyban még elementárisabb élmény egy UAZ :)

richie35:
Elég megnyugtatóak az árak! Kérdés, hogy milyen gyakran kell az alkatrészeket cserélni? Szerinted, ha egyszer nagyon alaposan, pénztárcát nem kímélve rendberakja az ember, akkor utána lehet akár napi szinten használni? Egész konkrétan eltaláltad, erdélyi és felvidéki tuúrázásra szeretném a járgányt! Az oké, hogy pár dolgot megigazítok rajta, miközben a franciakulccsal hessegetem el a farkasokat, de mondjuk egy komolyabb javítást nem szivesen vállalnék be egy macival a nyomomban... Szóval szerinted alapos felkészítés mellett bevállalható ilyesmi?
A képeket szivesen nézegettem vona, de nem tudtam megnyitni...

SchWimmer:
Miért nem mennél 50 km-nél messzebbre? Ha előtte rendberaknád, mennél? Vagy szerinted, ezzel a tipussal ez kockázatos/hülyeség? A muslincás életérzést mindenképp kipróbálnám!!!

Ö

Előzmény: SchWimmer (348)
SchWimmer Creative Commons License 2004.06.21 0 0 348
Azt gondolom richie35-nek majdnem igaza van. Az Uaz teljesen más mint bármi, ami ezen a pályán játszik. Ponyva, és oldalablak nélkül, esetleg előreborított szélvédővel robogni a mezőn, miközben a muslincák pöttyözik az állandó vigyor miatt a fogaidat, hát az nem semmi.
megér egy kis pénzt, és fáradtságot.
Bár nem régóta tartozom az Uaz-osok közé, van mihez hasonlítanom. Az Uaz mellett 10.4-es Aro áll, azelőtt Lada Nyihával robogtam, az állandó mindennepos járgány pedig egy Range Rover.
Szerény számításaim alapján használható Uazt sem venni, sem osszetákolni nem lehet 500k alatt.
Az enyém úgy tünik, hogy működik de nem mennék vele 50 km.-nél messzebbre.
poén Creative Commons License 2004.06.21 0 0 346
Hello Nagykán!

"Ha veszek egy műszaki-, forgalmi nélkülit"

Ne vegyél ilyet, mert őrült macera, és sokba is kerül a legalizálás.

Az UAZ-nak nagyok a fenntartási költségei, ezzel mindenképp számolnod kell: a kötelező 80k fölött van / év (ha csak nem 25 évnél öregebb vasat veszel amire lehet kedvezményes biztit kötni), sok a súlyadó, rengeteget eszik.
Én speciel nem szimpatizálok az lpg-vel, igaz nem értek hozzá. Az Off Road topikban volt mostanában szó a dologról, és úgytűnt elf olvtárs. vágja a témát Trebitsch-csel együtt. Kérdezzél rá ott!
Egy biztos: ha jól csinálják meg nem rossz dolog, de egy komoly gázosítás egyfelöl drága, másfelöl kevés az igazán jó szakember. Gondold meg, mert ha ezen is spórolni akarsz könnyen ráfaraghatsz.

Ami az üzembiztonságot illeti: 300 alatt nem igen van olyan UAZ aminek vannak papírjai, nincs nagyon széthajtva, és nem kell rajta ezer dolgot felújítani. Az igazán jók fél misi körül vannak, meg afölött. Ezeket a kocsikat nem kímélték, és sokat házilag tákoltak, ezért nem egyszerű jót találni.
Innentől kezdve meg hiába vetted olcsón a kocsit, hiába lehet alkatrészt kapni hozzá nyugati autókhoz képest nevetséges összegekért (főleg ha nem boltban veszed őket) akkor is egy rahedli zsé rá fog menni egy romos példány talpraállításásra.
Megaztán pl. egy 150-ért megvett kocsira ha rádobsz mondjuk 400-at (és rádobsz, elhiheted, ha egy hadrafogható autót akarsz) még akkor sem lesz olyan jó, mint egy fél milkáért megvett autó. Nem olyan olcsó dolog az uazozás, mint sokan hiszik.

Ami az üzembiztonságot illeti: egy hosszabb külföldi út necces ilyen szempontból, bár ha jól bespájzolsz az útra szerszámból, alkatrészből, és értesz is a kocsihoz akkor elvileg lehetséges. Az a nem mindegy, hogy mennyit adsz ki egy olyan kocsira ami erre a mutatványra képes.
Azonban nem tudom ültél-e már UAZ-ban: k*rva kényelmetlen, és lassú autó. Én elfogult vagyok vele szemben, de egyhuzamban nem szívesen vezetnék le 300k-t, azt hétszentség.

Fogyasztás: gázzal nem tudom, hogy mennyi, de benzinnel jól beállítva (szelephézag, karbi, gyújtás) sem lehet 13-14 alatt kijönni közúton. Ez az érték egyenletes 60-70 mellett, terheletlenül kocsinál játszik, a gyakorlati fogyasztás magasabb.

Summa summarum: ha nincs keret, nem érdemes beszállni egy UAZ-projektbe, mert egy olyan kocsi amit Te akarsz sem olyan állapottban megvéve, sem ilyenre felhozva nem olcsó, a fenntartási költsége meg többszöröse a kispókénak.

Javítson ki bárki, ha hülyeséget írtam volna.
poén

Előzmény: ÖGÖDEJ (345)
ÖGÖDEJ Creative Commons License 2004.06.21 0 0 345
Elég barátságos sofőr vagyok, nem hajtanám széjjel. Terepre csak néha-néha, hobbiszinten mennék. Inkább napi használat lenne. Tudom, kicsit perverz, de főleg városban, néha (pl. nyaraláskor) országúton. Olyan szintre kéne összerakni a járgányt, hogy el merjek vele menni akár külföldre is. Költségtakarékosságból gondolkozom a gáz beéépítésében is, állítólag az kíméli a mocit is.
Ha veszek egy műszaki-, forgalmi nélkülit, és azt rendberakom + gázt rakok bele, akkor:
- kb. mennyi a forgalombahelyezés?
- kb. mennyi a műszaki?
- ilyenkor kell-e regisztrációs adót fizetni (nem örülnék)?
Ögödej
Előzmény: poén (344)
poén Creative Commons License 2004.06.18 0 0 344
A kérdés az, hogy mire akarod használni. Ha terepen fogod gyilkolni, akkor készülj az állandó szerelésre, ha viszont rendes közlekedési eszköznek szánod (vagy pláne hobbiautónak), és nem taposod ki a lelkét, akkor azért nem vészes, de kisebb-nagyobb gixerek akkor is adódhatnak.
Sok múlik azon, hogy milyen állapotú kocsit találsz, de ettől függetlenül szvsz érdemes á-tól z-ig átnézni mindent az autón.
Ehhez jó segítség a Marótiéktól megrendelhető javítási utasítás; itt érdeklődhetsz: Maróti Autóműszaki Könyvkereskedés
1205 Bp. Nagykőrösi út 91
Tel. /fax: 285-6608, 285-0116
emil: maroti.konyvker@axelero.hu
(Semmi közöm hozzájuk, nem azért adom meg az adataikat, mert reklámot akarok csapni nekik, csak gondoltam érdekelhet másokat is, mivel nem sok helyen lehet UAZ-szakirodalomhoz jutni. Amúgy az ára 4000 HUF + 12% áfa + pkg.)

Az igazi gond az erőforrás: az ugyanezen motorral szerelt Volgák ugyan elég sok kilóméterre voltak hitelesítve, de ez a 2,4-es szvsz nem terepjáróba való, mivel a "rendeltetészerű használathoz" (vagyis a terepezéshez) hozzá tartozó magas fordulatokat nem szereti.
A részletek megtalálhatók ebben a topikban, én túl sokat nem tennék hozzá, mivel eddig csak egyszer vezettem kb. 200 kilóméteren egy platós UAZ-t, és ez alapján azért messzemenő következtetéseket nem vonnék le azon túlmenően, hogy tetszett.
poén

Előzmény: ÖGÖDEJ (342)
leto- Creative Commons License 2004.06.18 0 0 343
Alkatresz hasonloan humoros aron van, de sosem lesz megbizhato!
Előzmény: ÖGÖDEJ (342)
ÖGÖDEJ Creative Commons License 2004.06.18 0 0 342
Sziasztok!

Nagyon tetszik a 469-es UAZ, ha lehetőségem lesz, szeretnék venni egyet. Kicsit ellentmondásosnak tűnik azonban amiket olvasok róla (pl. a Totalcar szerint: mindennapos, hogy nem indul el; ami baja lehet, az van, meg se lehet normálisan javítani; ugyanakkor olyat is olvastam, hogy a karbantartás kimerül a benzin utántöltésében, stb...)
Szóval, mennyire elnyűhetetlen és/vagy megbízható ez a szovjet csoda? Egy lestrapált darab felújítható-e normálisan, úgy hogy utánna tényleg megbízható legyen?
Jelenleg egy kispolszkit strapálok, elég lepukkantan vettem, de pár tízezerből, összesen kb 30-40 alkatrészt kicserélve-felújítva, már egy teljesen megbízható járgánaom van. Megcsinálható ugyanez au UAZ-nál? Gondolom, azért az alkatrészek picit drágábbak...

Légyszi írjatok, messéljetek!

Köszi, Ögödej

Előzmény: tomi2_hu (341)
tomi2_hu Creative Commons License 2004.06.09 0 0 341
Nagyon köszönöm a gyors válaszodat! Kérek szépen címet, hátha nem tudok szerezni!
Üdvözlettel: Tomi
Előzmény: SchWimmer (340)
SchWimmer Creative Commons License 2004.06.08 0 0 340
hali

szélvédőt lehet kapni, az ára kb 4000 k darabonként. 2 db. kell. ha kell adok címet.

Előzmény: tomi2_hu (339)
tomi2_hu Creative Commons License 2004.06.07 0 0 339
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne! Köszönettel veszek minden segítséget!
1. Mennyibe kerül a parancsnoki UAZ-ba a szélvédő üveg, és egyáltalán lehet-e ilyet venni?
2. Bukócső-ügyben nem értem, hogy lehet az, hogy off-road versenyeken kötelező, aztán mégsem lehet leműszakiztatni! Én láttam egy kocsit bukócsővel, és a tulajdonosa állította, hogy le van műszakiztatva! Lehet, hogy a műszaki vizsga idejére kiszerelik belőle?
3. Gázosra átalakított UAZ469b kb. mennyit eszik? Hány forintba jön ki. mondjuk 100km aszfalton?

Üdvözlettel egy remélhetőleg hamarosan UAZ tulajdonos lelekes amatőr: Tomi

SchWimmer Creative Commons License 2004.06.04 0 0 338
Szerintem is. Lefújom zöldre, és dobok rá egy álcahálót.
Előzmény: schlesser (337)
schlesser Creative Commons License 2004.06.04 0 0 337
Hali
kicsit irigyellek...
Szerintem ha a színéről van szó, akkor csak az eredeti zöld jöhet szóba...
de te tudod.
Szerintem az gyönyörű, amikor az eredeti állapotába vissza van állítva, zsír új fényezés, az a legjobb!

üdv

SchWimmer Creative Commons License 2004.06.04 0 0 336
Ha engem kérdeztél.....

Kicsit ütött-kopott, itt-ott horpadt, a belseje hiányos, a kereke szakadt. Motor, váltó, hajtáslánc müxik. A műszakija még majd két évig jó. Jelenleg a beszerzés folyik. Kiváló forrásra leltem, kivétel nélkül minden beszerezhető, számomra elfogadható áron. Némi lakatosmunka, majd fényezés, összeszerelés,átvizsgálás, a motorban tömítések, egyebek cseréje, és irány a határ. Tuning nem lesz, csak eredeti alkatrészek kerülnek bele. Remélem, olyan lesz, mint 28 évvel ezelőtt, amikor gyártották, bár a fiaim azt szeretnék, ha foltos, terepszínű lenne, és egy apa mit meg nem tesz a gyerekeinek.

Előzmény: schlesser (335)
schlesser Creative Commons License 2004.06.03 0 0 335
az már valami!!
Mesélj egy kicsit róla(uaz).., hogy néz ki, tunningoltál rajta valamit?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!