Gyere a Ford topicba!
Tudod nekünk nem kell egy külön topic, hogy egymást túllicitálva ajnározzuk az autónkat, mi csak egyszerűen tudjuk, hogy ISTENI!:)))
Ráadásul miután ez egy kiforrott konstrukció - amit a másik kettőről nem lehet elmondani - nincs annyi hibajelenség sem, így nincs mit írnunk. Azt meg nem írhatom le, hogy megint körbeautóztam egy kanyargós úton egy XXX típusú kocsit. Az ember nem akar állandóan dicsekedni.:))))))
Ez sem teljesen így van. Egyrész ez a motor a Fiestában 96 óta 90LE-t teljesít, úgyhogy gondolom nem sokat kell vele bíbelődni egy kis teljesítmény-plusszért, másrészt legjobb tudomásom szerint az óriási német piacon a biztosítás teljsítményfüggő. Asszem tovább nem is kell magyarázni.
Egyébként akinek meg nagyobb kell - mert arra van igénye - vegyen nagyobb motorral szerelt autót. Az Opel is beszüntette az 1.2-as Astra gyártását, mert nem volt rá érdeklődés. Viszont pl. a 4 ajtós Focusból nem volt alap, Ambiente modell, viszont vásárlói noszogatásra való tekintettel bevezették. Ha egyszer az ócsó kell...
Ma mondták, hogy elhagyta az autó a gyárat, de még nincs az országban.:(
Gyerünk, gyerünk Lágermax!!:))
Srácok miért van az, hogy a Focusosok nem élnek (itt a topicon) akkora életett mint a Stilosok, avagy a PUG307-esek? Vagy inkább össz Ford szinten mennek a dolgok? Bár igaz ami igaz én sem tudnék napi pár hozzá szólást írni a kocsimról..:)
Én láttam új gumikkal egyetemben egy boltban (242-3570 v. 06-20-9262-648). Kérdezd meg, hogy eladják gumi nélkül vagy sem. De itt megrendelhetsz újat is. Itt nézz körül előtte és így megtudod a Ford gyári termék kódokat is. Ezáltal pontosabban tudod elmondani mit szeretnél.
http://www.accessories.ford.co.uk/
Az EU-szabvány szerint (nem tudom, nálunk is így van-e) a xenonlámpákhoz kötelező a fényszórómosó, mert a felgyülemlő retek nagyon szórja a fényt, amitől te rosszul látsz, a szembejövő meg sehogy.
Nekem egy Ford Focus Trend 2.0i van. Fekete metál (Phanter Black), 3 ajtós. Én eddig nagyon meg vagyok vele elégedve. A váltóval eddig nem volt gondom, de csak 25 ezer kilcsi van benne. Igaz ebben egy sokkal rövidebb váltó van, de nagyon jól megvezetett, kis erővel kapcsolható. Igazándiból eddig ez a legjobb váltó amit használtam. A motor a gyári adatokat tudja, mind menetteljesítményekben, mind fogyasztásban. A városra megadott értéket, csak nagyon hidegben, max. 5 km-es útakon, reggel járó motornál jeget kaparva lehetett elérni. most a városi is lement 10 alá. A futómű meg egyenesen isteni. Többen ültek már benne, de eddig mindenki meg volt lepődve, pedig még mindeig téli gumi van rajta. Kiváncsi vagyok a 16"-os kerekekkel milyen lesz. A csomagtart=ja viszon pici, itt látszik meg a nagy belső tér hatása. Én (198cm/130kg) simán elférek elől és a hátsó ülésen is lehet még utazni. A végsebességét is kipróbáltam, és úgy néz ki, hogy az óra csalását is beleszámítva a katalógusban megadott adatot át lehet vele lépni. És még ilyen sebességeknél is nagyon stabilnak tünt. Annyi azért van, hogy a magas karosszéria miatt nagyobb benne a szélzaj.
Összegezve jó autózást kívánok vele, nem fogod megbánni.
Üdv.
"Assembly Plant: Valencia"
Ezek szerint Spanyol tűzes paripád van:)))
Segítetek mire vigyázzak autó átvételkor.
Soha nem volt még új autóm...:O
Ja és találtam egy német céget aki méretre készít a hátsó-, és oldalüvegekre árnyékolót Focus-hoz, és BMW-hez. Írtam nekik, de állítólag márkakereskedőknél megrendelhető ez a termék. Erről tudtok vaalmit?
Nem szeretnék erre az autóra mackós, cicás oldal árnyékolót.
Tapasztalatok: én nagyon elégedett vagyok vele, elég sokat használom, (mindennap Tatabánya-Budapest, oda-vissza), autópályán. Valamikor májusban megy 20-ezres szervízre. Rossz tapasztalatom igazából nincs vele, csak egyetlen egy: valamikor, asszem, még tavaly, amikor hirtelen nagy hó esett, akkor Budaörstől a Margit-híd, budai hídfőig kb. 2 óra alatt értem be, és folyamatosan ment mindenféle elektromos cucc (első-hátsó ablakfűtés, klíma, néha ülésfűtés), utána megálltam tankolni, és nem indult az autó, csak valami kattogott (kb. mintha elmenne az áram, és a relék ki-be kapcsolnának). Kihívtam a Ford-segélyszolgálatot, de aztán 2 óra alatt nem értek ki, akkor megpróbáltam, és beindult. Azóta semmi gond.
De bocsi........... nem írtam ?
Nem most olvastam vissza !!
Próbáld ki nem egyszerü amit azok a motorok tudnak!!!
Gyorsulás közben nem nagyon kellett hangosítanom a rádion!!!!!
Nekem volt szerencsém vezetni az 1.8 és 2.0 TD Focust egy álom uraim olyan szinten húznak amit nem tudtam eddig elképzelni dízeles autóról!!!
Bár 10 vezetöböl 8 lefullasztotta (én is)!!!
Ebböl 7-en 1-ben, én pedig 2-ben!!!!!!
Nem hiszitek el nem bírta el 15km/h-nál a 2-t!!!
Annyira felnyomták a turbót hogy az alacsony fordulaton nem megy söt rángat!!
De utánna 200-ig nagyon ment!!! utánna nem mertem nyomni neki!!!
Azért, amiért kötelező a dinamikus szintszabályzás is. A xenonnak iszonyatosan erős a fénye. Ha a fényszóróra homok (kvarc) kristály-réteg rakódik le (pl. esős időben, poros úton) akkor fénytörést okoz és emiatt vakíthatja a szembejövőket.
Na megjöttem. Nekem van egy Focus-om. Fél éves, 1.6 Ghia, 4 ajtós.
Egyébként a xenon-lámpa a 2002-es modellévtől választható, azt meg kb. augusztustól lehet rendelni.
Az enyém még pont a régi. :( Kb. 2 héttel csúsztam le az újról... :(((
Ha nem sikerülne bénaságom miatt akkor itt a hivatkozás:
http://www.hella.com/produktion/HellaPortal/WebSite/InternetSpezial/Special_e/Xenon/content/focus01.jpg
Váltóról nem tudok de talán valaki majd hozzászól érdemben erről. Gondolom sokan városi csoszogónak, hétvégi telek autónak nem vesznek nagyobb motort. Én megtudom érteni őket.
Sajátom már elkészült, de még nem jött be az országba. 1.6-os ghia kombi pacific green színben.
Plusz néhány extra (CD, automata klíma, etc)