Itt ha lehet NE sokat offoljatok. Arra ott az anyatopic! Pont ellentétesek vagytok szándékommal. A sok komázás közepette elvész a valós tartalom. Köszi a megértést!
Csak azért az 5 ajtós, mert nem láttad még az én gyönyörűségesen gyönyörű fekete 3 ajtósomat.:))) Ja persze aki nem jött el arra az Opel talira ahol ott volta. Még vittem is egy két pácienst a géppel.
Ennél olcsóbb árakat nem tudok. A lámpák meg biztos nem használhatók mert tuti, hogy nincs benne az EU jel. Le sem vizsgáztathatod aszem a jelzés nélkül.
Hello Skacok
Látom itt vannak nagy focus bűvészek. Két dolog érdekelne hátha tudtok segíteni. Észrevette valaki, hogy a US focusok hátsó lámpája piros/fehér nem pedig piros/sárga. Na ilyenre vevő lennék. A másik, hogy Fordba való audio cuccokat lehet beszerezni valahol olcsóbban mint a gyári 150-200 eFt -s ár? Konkrétan a 6000N RDS érdekelne. Előre is kösz a segítséget...
Feltehetően benézek majd néha-néha a Ford topicba.
Az én gondolatom, célom csupán csak annyi volt, hogy a Focus-os dolgokat egy helyen összefogva jelenítsük meg. Baromi fárasztó lett volna a teljes Ford topicot átbogarászni ebből a szemszögből.
Gyere a Ford topicba!
Tudod nekünk nem kell egy külön topic, hogy egymást túllicitálva ajnározzuk az autónkat, mi csak egyszerűen tudjuk, hogy ISTENI!:)))
Ráadásul miután ez egy kiforrott konstrukció - amit a másik kettőről nem lehet elmondani - nincs annyi hibajelenség sem, így nincs mit írnunk. Azt meg nem írhatom le, hogy megint körbeautóztam egy kanyargós úton egy XXX típusú kocsit. Az ember nem akar állandóan dicsekedni.:))))))
Ez sem teljesen így van. Egyrész ez a motor a Fiestában 96 óta 90LE-t teljesít, úgyhogy gondolom nem sokat kell vele bíbelődni egy kis teljesítmény-plusszért, másrészt legjobb tudomásom szerint az óriási német piacon a biztosítás teljsítményfüggő. Asszem tovább nem is kell magyarázni.
Egyébként akinek meg nagyobb kell - mert arra van igénye - vegyen nagyobb motorral szerelt autót. Az Opel is beszüntette az 1.2-as Astra gyártását, mert nem volt rá érdeklődés. Viszont pl. a 4 ajtós Focusból nem volt alap, Ambiente modell, viszont vásárlói noszogatásra való tekintettel bevezették. Ha egyszer az ócsó kell...
Ma mondták, hogy elhagyta az autó a gyárat, de még nincs az országban.:(
Gyerünk, gyerünk Lágermax!!:))
Srácok miért van az, hogy a Focusosok nem élnek (itt a topicon) akkora életett mint a Stilosok, avagy a PUG307-esek? Vagy inkább össz Ford szinten mennek a dolgok? Bár igaz ami igaz én sem tudnék napi pár hozzá szólást írni a kocsimról..:)
Én láttam új gumikkal egyetemben egy boltban (242-3570 v. 06-20-9262-648). Kérdezd meg, hogy eladják gumi nélkül vagy sem. De itt megrendelhetsz újat is. Itt nézz körül előtte és így megtudod a Ford gyári termék kódokat is. Ezáltal pontosabban tudod elmondani mit szeretnél.
http://www.accessories.ford.co.uk/
Az EU-szabvány szerint (nem tudom, nálunk is így van-e) a xenonlámpákhoz kötelező a fényszórómosó, mert a felgyülemlő retek nagyon szórja a fényt, amitől te rosszul látsz, a szembejövő meg sehogy.
Nekem egy Ford Focus Trend 2.0i van. Fekete metál (Phanter Black), 3 ajtós. Én eddig nagyon meg vagyok vele elégedve. A váltóval eddig nem volt gondom, de csak 25 ezer kilcsi van benne. Igaz ebben egy sokkal rövidebb váltó van, de nagyon jól megvezetett, kis erővel kapcsolható. Igazándiból eddig ez a legjobb váltó amit használtam. A motor a gyári adatokat tudja, mind menetteljesítményekben, mind fogyasztásban. A városra megadott értéket, csak nagyon hidegben, max. 5 km-es útakon, reggel járó motornál jeget kaparva lehetett elérni. most a városi is lement 10 alá. A futómű meg egyenesen isteni. Többen ültek már benne, de eddig mindenki meg volt lepődve, pedig még mindeig téli gumi van rajta. Kiváncsi vagyok a 16"-os kerekekkel milyen lesz. A csomagtart=ja viszon pici, itt látszik meg a nagy belső tér hatása. Én (198cm/130kg) simán elférek elől és a hátsó ülésen is lehet még utazni. A végsebességét is kipróbáltam, és úgy néz ki, hogy az óra csalását is beleszámítva a katalógusban megadott adatot át lehet vele lépni. És még ilyen sebességeknél is nagyon stabilnak tünt. Annyi azért van, hogy a magas karosszéria miatt nagyobb benne a szélzaj.
Összegezve jó autózást kívánok vele, nem fogod megbánni.
Üdv.
"Assembly Plant: Valencia"
Ezek szerint Spanyol tűzes paripád van:)))
Segítetek mire vigyázzak autó átvételkor.
Soha nem volt még új autóm...:O
Ja és találtam egy német céget aki méretre készít a hátsó-, és oldalüvegekre árnyékolót Focus-hoz, és BMW-hez. Írtam nekik, de állítólag márkakereskedőknél megrendelhető ez a termék. Erről tudtok vaalmit?
Nem szeretnék erre az autóra mackós, cicás oldal árnyékolót.
Tapasztalatok: én nagyon elégedett vagyok vele, elég sokat használom, (mindennap Tatabánya-Budapest, oda-vissza), autópályán. Valamikor májusban megy 20-ezres szervízre. Rossz tapasztalatom igazából nincs vele, csak egyetlen egy: valamikor, asszem, még tavaly, amikor hirtelen nagy hó esett, akkor Budaörstől a Margit-híd, budai hídfőig kb. 2 óra alatt értem be, és folyamatosan ment mindenféle elektromos cucc (első-hátsó ablakfűtés, klíma, néha ülésfűtés), utána megálltam tankolni, és nem indult az autó, csak valami kattogott (kb. mintha elmenne az áram, és a relék ki-be kapcsolnának). Kihívtam a Ford-segélyszolgálatot, de aztán 2 óra alatt nem értek ki, akkor megpróbáltam, és beindult. Azóta semmi gond.
De bocsi........... nem írtam ?
Nem most olvastam vissza !!
Próbáld ki nem egyszerü amit azok a motorok tudnak!!!
Gyorsulás közben nem nagyon kellett hangosítanom a rádion!!!!!