Megkérdeztem a fehér búrát foglalat nélkül. Így 2650Ft/db az ára (Tel.:2423570). Miként lesz sárga a fénye azt nem tom. Gondolom sárga izzó kell bele. A 6200Ft-os árban benne van a foglalat és a gyári izzó is. Erre semilyen szükség nincs mert már úgy is be van építve a kocsiba:))
Állítólag holnap megkapom a kocsimat. Szarakodik az okmány iroda:((
Hülyeséget beszélnek. Az egy szett (az általam megadott számon). Szóval 2 búra, 2 izzó és 2 foglalat. Nekem a Petrányi a teljes cuccot számolta el ennyiért.
Nekem gyárilag van benne a lábvilágítás. 1x próbáltam még de úgy tünt, hogy addig világit míg az egyik pedált le nem nyomod...
Remélem hamarossan részletesen beszámolhatok róla. Egyébként a gyári leírásban nem vettem észre említését.
Jobb oldal (a borításba bele van perforálva a lámpa helye, csak ki kell törni).
A lámpa ugyanaz, mint a csomagtartó megvilágításé (6136623, de bontóban is csomószor van ilyen -rengeteg régi ford/opel/VW csomagtér meg kesztyűtartóvilágítása ez a sablonlámpa).
Bal oldal (itt meg megvan a foglalat helye a műanyagban):
A két lámpa fillérekbe kerül. Még a kábelkötegben kell megtalálnom a csatlakozó helyét. A lámpák helye egyébként megvan a műszerfal alatt, szóval csak a helyére kell pattintani őket (+bekábelezni).
Oksa köszi, majd begyakorlom a céges focusunkon az indextörést.
225/40/R18-ra a 112eFt kicsit soknak tűnik. Én a 235/40/R17-es Goodyear Eagle F1 újmintásat vettem 88.000,- ért. Ha komoly a dolog szólj és tudok jó áron állat gumit.
Sportivo! A Ghia-s lábvili projectről bővebbet plíz!
Ki tudod ügyeskedni az indexeket. Ha oldalról nézve lefelé tolod (alsó részénél van a "rugós" része, felül a fix fülek), akkor a fölső részét ki lehet billenteni. Csak óvatosan!
Nézzük csak a kerekeket:
18" OZ Racing alufelni: 90.000 Ft- tól kezdődnek /db
225/40 R18 P. Sport gumi : 111.804 Ft /db (bruttó)
Már majdnem itt egy millánál tartunk :o))
És akkor még sehol egy spoiler meg a gyönyörű racing blue fényezés, stb!
Szóval vehetnél az árából egy új Focát :o))
Többiek, Ti mivel javítanátok fel a gyári gépet? Ködlámpa, fehét index, minidisc, 15" felni után? pl. mennyi lehet egy RS body kit? (De ne áruljátok el az asszonynak, hogy megkérdeztem:-))
De nem kell az indexcseréhez lebontani a sérvédőburkolatot? Vagy az nem nehéz? Kössz a gyáriszámot!!! Pénteken úgyis viszem vissza mert szétjött a műszerfal meg a kardánbox között eehh - akkor majd meg is rendelem.
Ködlámpát belealkuttam 49eFt-ért úgy hogy bele is tették.
Neked hány órát számláztak ki a ködlámpa beszerelésre? Én asszem ki fogom verni a balhét a 3 óra miatt, csak kéne bizonyiték, hogy más márkaszerviznél mennyi.
Én is csak az optika miatt vettem:-)
Fehér index gyári ford. Úgysem találja meg az alkatrész értékesítő (nekem első körben rendeltek két sárgát, arra vártam egy hétig...), szóval inkább mondom a számát:
1148794
Aránylag drága - valami btto. 6.500,- körül van a két lámpa foglalattal. Cseréld ki inkább te, nem nehéz...
Már bánom, hogy nem szereltem be én otthon a cuccokat (csak be voltam indulva, és már "szépen" akartam átvenni a járgányt).
Sportivo vazze én is mekködlámpáztam, bár a drága biztos annyit fogja használni hogy előbb reped el a háza mint ég ki az izzó - de legalább szép.
Ja tudom eszt az Ebay-eset már mondtad, de én nemtom hogy kell olyant jáccani. Index: fehérindexek oldalt? Áz júú, én is kérek. Honnan lehet szerválni?
Én még átvétel elött eladtam a négy virsligumit!:-)
Márkaszervizt pedig ne kérdezzél semmiről, mert úgysem értenek hozzá. A gyári kábelkötegben benne van a távirányitó csatlakozója. (3 csatlakozó van a rádiónál, két hosszú /hangszórók és áram, megvilágítás/ és egy rövidebb /távirányitó/) Persze neked biztos kiszámláznák a műszerfal ki-be 40 munkaóráját:-)
Nekem a gyárilag bekábelezett ködlámpa szerelésére (15 perc) 3 órát számolt el a Petrányi. Ott is kétszer volt az autó...
Továbbá úgy "szerelték" ki az oldalindexeket, hogy darabokra törték mindkettőt.
Viszont negyvonalúak voltak (ha már vettem ott egy új autót), mert a négy komplett odavitt könnyüfém kerék átszerelését is kiszámlázták.
Mennyi baromságot ösze tudnak beszélni ezek a hozzánemértő munkafelvevők...
Sportivo ha így lehet szerezni kormánytávbökőt le a kalappal. Egyébként meg nem az van vele hogy jó-jó de még be is kell kábelezni, mert én kérdeztem a FORT-ot (a pénteken átvett focusban csak egy 4000-es van) hogy ha szerzek bele 6006-ost akkor megtávbökőzik e, de nagyon fáztak tőle mert szét kell bontani hozzá a teljes műszerfalat. Lassan kezdek letenni róla. Szóval ha tucc jó fordos távbökő lelőhelyet szójj! Apropó valakinek krómcsík hátra olcsón 3ajtós csomagtérfedélre van?
Ja és az milyen már hogy még pénteken eladtam a 4 gumit ami nem kellett a 15"-os felnik miatt höhö!
Gyári ford focus rádió kormánytávirányítót keresek (ami vezérli a CD 5000/6000 gyári rádiót). Nekem kéne a kormánytávirányító, meg a kifúrt alsó kormányoszlop borítás. Adok helyette egy lyukak nélküli borítást + valamennyi pénzt:-)
Ha esetleg valaki kidobta a gyári rádiót, ás a Sony cuccot úgysem vezérli a kormánytávirányítója...
Fogyasztás (adatok klíma nélkül):
városban: 7.5 - 9 l/100km;
országút (90-120 km/h között tartósan): 8 l/100km;
autópálya: 8-13 l/100 km;
nekem városban fogyasztott kevesebbet...
egyébként óra szerint 140-160 között lehetett vele kényelmesen utazni autópályán;
országúton nagy előnye volt a futómű - az Alfüldön nem nagyon volt olyan kanyar, ami 120-szal ne ment volna..
.. elég magas átlagsebességeket lehetett vele autózni az 1.4 motor ellenére is,
ami nagyon tetszett az autótól: Firenze-Bp. kb 1000 km, szinte pontosan 8 óra alatt;
Kényelmes autó volt, csak nagyon meleg - ohne klima.
Focus biztonság: egyszer belém jött hátulról egy alfa 145-ös, vadonat új. annak a fél orra eltűnt, én meg egy ronggyal(!!!) letakarítottam a piszkot a lökhárítóról + kicsit karcos maradt a lakkozás, de akinek nem mondtam, h. sérült, az nem vette észre... az alfás gyerek őrjöngött és meg akart verni ezért :))
90 Ekm alatt a következő problémák voltak vele:
> 15Ekm: első stabilizátorpár csere - garanciális;
> motorvezérlő elektronika újratelepítés (vagymi) 2x - garanciális;
> 72EKm: első stabilizátorpár csere - 23KHUF anyag + 3,5KHUF munka (nem márkaszervíz);
> 88EKm: immobiliserhez vmilyen relé csere - (3,5 KHUF alaktarész + 11KHUF munka);
********
Focus 1.6 Ghia 4a. tapasztalatok
az 1.4 5 ajtóshoz képest
- lényegesen halkabb utastér;
- lényegesen könnyebb kormány, sebességváltó;
- 1 klasszissal jobb fék (noha tárcsa-dob ez is, az is, + 1.6 nehezebb - ki érti ezt??);
- szürke kárpit sokkal jobban koszolódik, mint a fekete!!
- a futóműve sokkal inkább kényelemre van hangolva (gondolom én, egyébként mi a fene miatt viselkedik ugyanúgy 20EKm után az úthibákon/kanyarban, mint az Amb. 90EKm után??!!)
általános tapasztalatok
- üzemanyag komputer extrém helyzeteknél kicsit csal - 9 km-t mutatott padlógáznál, mikor kifogyott a benzin az autópályán... - no comment; (egyébként normál használatnál megbízható;
- a klíma minimálisan fogja vissza az autót - szinte alig érezni;
- motoros tükör parkoásnál nagyon jó - lebillentve ép marad a dísztárcsa / alufelni;
- füthető szélvédőt még nem teszteltem;
- csomagtartó fedelet belülről lehetetlen lezárni - esőben / sárban óriási hiba!!!;
- riasztó gyári távvezérlő csak közelről működik, csomagtartó nyitás meg még onnan se megy mindig elsőre :(
Fogyasztás:
város: 8-9 l/100km;
országút (90-120 között): 7-8 l/100 km;
autópálya: (160-180 között): 10 l/100 km (computer szerint, ami kb. 9 l/100km átlag)
180 fölött: 11-12 l/100 km átlag
Hát tényleg érdemes, csak éppen az alku realitása nulla (ennyi engedmény után hova engednének már az árból, illetve miért hatná meg a márkakereskedőket az azonnali fizetés). Van viszont más kedvezmény is: mindenféle extragaranciák is 40-50%-kal olcsóbbak.