Arra a 1,5 DIN-es helyre nem létezik komolyabb gyártótól megfelelően gömbölyített CD-s rádió?
Esetleg valamilyen kultúrált közdarabbal, beépítő kerettel nem lehet kiváltani a gyári CD-t, ha valaki jobbra vágyna?
Ja, és megtaláltam: elvileg van benne pirotechnikai övfeszítő (gondolom csak elöl).
(a media.ford-on a régi focus adatai vannak, az 1.6-os ghia-hoz még 14" felnikkel. Gondolom az új 15-ös nem tesz jót a rugózási kényelemnek, de csendes beltérnek azért örülök. Nincs jobb, mint út közben csendesen Vivaldit hallgatni, miközben a gyerkőcök hátul szunyálnak.) (Ha felébrednek persze jöhet egy kis propellerheads, zenei alapozásnak, ugye)
Visszatérve a riasztóra, komoly darab, vagy felejthető?
Aewyn
Tegnap felhívott a kereskedő Úr, mivel az átadás napján szabin volt. Elnézést kért az ott nem léte miatt!!! Kérdezte benyomásaimat.
Az elsők között említettem, hogy szerintem ez a kocsi sokkal halkabb mint a teszt példány. Az egy Trend volt...De ez lehet érzéki csalódás is. Az biztos, hogy régen ültem ilyan kellemes, halk szekérbe. Az is igaz, hogy nem pörgetem agyon...
Pedro_Amigo
Szerintem vegyél egy 5000-est+Sony CD-váltó.
Nem hiszem, hogy sokkal drágább lenne....
Sonyt, meg Kenwood 2DIN-est azért nem vennék, mert azok valószínű nem veszik fel a konzol görbületét...
Azt hittem, csak én molyolok ennyit egy autóvásárlással :)
de a link sajnos nekem nem jön be, gondolom már túl késő van...
+valami, bár nem tudom, hogy a focus klímája mennyire hajlamos rá, de jellemző, hogy a hűtőn kicsapadó vízben szeretnek bacik és gombák megtelepedni és ettől igen dohos szaga bír lenni.
Ezért érdemes a klíma kikapcsolás után egy kicsit járatni a ventillátort, hogy leszáradjon.
(A pirotechnikai övfeszítőről lehet tudni valamit?)
az országúti túrák során a zaj szempontjából hálásabb lehet egy hosszabb átt. váltó, amit ugye a nagyobb motorokhoz szoktak adni. Nem komálom amikor turmixgép pörög a motortérben.
De olyan információt, mint váltóáttételek, kihúzni a kereskedőkből, az szép feladat.
Jó esetben annyit talán tudnak az autóról, hogy 4 kereke van. De, hogy a pirotechnikai övfeszítő mi lehet?
Igen garagéban van. Az elöző lakója meg kint áll most. Kispiros Eszkortom.
Én azt hallottam, hogy az 1.8 egy kicsit hangosabb, morgosabb mint az 1.6. De totál igazad van, és egy kicsit meglepett engem is annak idején. Nem könnyű a döntés!!!
Persze hogy vigyél:-))) Csak nem tudom mikor, holnap zsúfolt napom lesz, szerdán reggel valszeg befexem egy térdműtétre, remélem aztán tudok még annyira járni.
Ha igaz, légvonalban hatvan méteren belül lakunk. Mindig nézelődöm a sarkon, de sose látom a pacific greent. Garázsban tartod, vagy állandóan örömvezetsz valahol? :-)))
Beszabadultam a Pilisbe tegnap....
Hát én nem gondoltam volna ezt!!
Mit kell tenni azért, hogy legalább megszólaljon a gumi??
Pedig ez csak egy "szutyok" Ghia!!
Cimborám (magánban új 2.0-es dízel Astra, cégesen Golf IV.) megállapította a Dózsa György úton, hogy:
1. Milyen halk a macskaköveken a szekér
2. "Nekem egy kicsit kemény a rúgozása.." :)))
Come esztasz Pedro_Amigo?
Csak nem Hifit akarsz cserélni???
PS: A Merdzsón is volt felni, de azért arra sem írtam rá, hogy 600 SEL V12 Brabus 7.2:-)))
Sőt a 280-as feliratot is leszedtem:-)
Mondjuk a focuskám külsőre akármi lehet 1.4 - 2.0 között:-)
Persze - Amikor 200 lóerős Mercedesem volt, akkor én is lazán a könyöklőt támasztva mosolyogtam a duhaj hülyegyerekeken. De azért szeretem, ha az autó külseje nem mutat sokkal többet a valós teljesítményénél:-)
Szóval csicsázás OK, de azért egy Focus RS-t nem akarok csinálni külsőre az 1.4-ből:-)
én nem tudtam vele mit kezdeni,
mondjuk nekem olyan 70 ezernél kezdte, aztán elmúlt, aztán megint visszajött...
egyébként meg hol van az előírva, h. egy optikiai tuningolt autóval versenyezned kellene minden hülyegyerek Golf II-ével???
szerintem semmi sem elegánsabb, mint kultúrűltan és lazán autózni a városban??
erre akkor jöttem rá, mikor néhány nagy(obb)teljesítményű autós nem vette föl az általam odadobott kesztyűt, és méltóságteljesen elindult a lámpánál...
"Tegnap esőben felfedeztem egy egész jópofa dolgot: Ha megy az első ablaktörlő, és rükibe kapcsolsz, akkor automatikusan bekapcsol a hátsó:-)
Meg ha mosod az ablakot (ablakmosó folyadék spriccel szélvédőre), akkor pár másodperc után még1x rátöröl, és letörli a végigfolyó maradék ablakmosóvizet:-)"
Ilyet a régebbi focus nem tudott (1999. évi 1.4. Amb.) ez valami új, de nagyon okos dolog.
"Viszont kicsit nyöszörög hátul valami." - a kalaptartó