Csak arra próbáltam utalni, hogy kifogytam az érvekből. Tényleg szebb is, jobb is a KF, de nekem sajnos nem lesz. (errefelé még a szebb dísztárcsákat is lekapkodják, ha éppen olyan kell, meg a díszlécet a kocsi oldaláról, meg a mozdítható indexeket, stb.)
Mintha a kasznira rákoppantanál...
Azt mondta a szervizvezető bácsi, hogy átadás után előfordulnak az ilyesmik. Szerinte a helyi Merci szerviz előtt is ott állnak az utókezelésre váró gépjárművek. Ki tudja...a lényeg, hogy csend van a járgányban
Ha mar a fedelzeti szamitogep diagnosztikai menujenel tartunk. Nekem ugyan nem fokuszom, hanem egy Cougar-om van (ami = Mondeo Coupe), de a tesztmenu hasonlo felepitesu itt is. Van is errol egy kis angol irasom, ami egy ket pontot megvilagit a meg nem ismert funkciok kozul, ime:
N 32 -- THIS IS THE AIRBAG REDINESS ALERT IF IT SAYS 55, THE LIGHT BULB IS DEAD, IF IT SAYS 22, THE AIRBAG IS NON-FUNCTIONAL IF IT SAYS 32, ALL SYSTEMS CHECK OK.
E06A OR E069 -- DONT KNOW THESE, LET ME KNOW IF ANY OF YOU DO.
A = AMPS OF THE BATTERY, YOU CAN TELL YOUR ALTERNATOR IS OVER/UNDERCHARGING.
DIGITAL READOUT OF THE ENGINE SPEED (TACHOMETER) THIS IS AN ADJUSTMENT TOOL, THIS READS OFF OF THE IGNITION SYSTEM AND IS USED TO SEE IF THEE ANALOG GUAGE IS CORRECT.
DIGITAL READOUT OF THE CAR SPEED (SPEEDOMETER) THIS IS AN ADJUSTMENT TOOL, THIS READS OFF OF THE TRANSMISSION AND IS USED TO SEE IF THEE ANALOG GUAGE IS CORRECT. THIS WILL BE CORRECT WITH ANY TIRE/WHEEL COMBO, USEFUL IF YOU WANNA SEE HOW MUCH YOUR SPEEDO IS OFF BY CHANGING TIRES, ETC.
190 F -- THIS IS A DIGITAL READOUT OF THE COOLANT TEMP, THE CORRECT SHOULD BE 192-194 DEGREES F.
FL00 -- THIS NUMBERS TELLS YOU IF ANY CYLINDERS ARE NOT FIRINGS. ON THE ODOMETER UNDER THIS selectION WILL READ NUMBERS THAT ALTERNATE FROM 9AT/9BT/9CT/9DT/9ET/9FT THESE ARE YOUR CYLINDERS FIRING IN ORDER. THE CORRECT FIRING ORDER IS 1,4,2,5,3,6 SO THE PANEL WILL READ IN ALPHABETICAL ORDER OF 9AT/9DT/9BT/9ET/9CT/9FT. KINDA COOL HUH !!
DTC -- DIAGNOSTIC TROUBLE CODES, IT WILL FLASH DTC AND A NUMBER OR NONE, IF IT FLASHES NONE, EVERYTHING OK, IF IT FLASHES A NUMBER IT IS A DTC CODE OF SOMETHING WRONG. I HAVE 4 PAGES OF DTC CODES ON MY WEBPAGE.
R13 -- DON'T KNOW THIS ONE EITHER. I BELIEVE IT HAS TO DO WITH IGNITION TIMING IS MILLISECONDS, GOTTA CHECK MY FORD FRIEND WHO GAVE ME THESE CODES.
a DTC kodok pedig egy igen terjedelmes lista (2 es 3 jegyu kodok), ha igenylitek fel tudom ide tenni, de az interneten konnyu megtalalni oket...
Elvégezték az 1500-as szervizt. Tapasztlatok:
Olajcsere: sima 13csillaggal nyilik a leeresztő,
olaj ki, szűrő csere. Pity-puty 2 perc.
Az olaj 2858Ft/liter áron. Ha tudtam volna megvettem volna ue. (05-30W szintetikus)a Ford alkatrészesemnél 1800-ért. Na most ez 4 liternél már 4000HUF difi. Sok kicsi sokra megy. Az olajszűrő 1600-1800 beszerezhető. A különbség minimális. Mindegy hol veszem meg.
A koppanó hangot megszüntették. Igaz, hogy kiszerelték a "gólyalábat" (lengéscsillapítót, a rugóval), és szétszedték vagy mi, és átzsírozgatták. Most OK!
Rájöttem, hogy utálom a halk kocsikat. Most az ajtó felől érzek vmi neszezést....Az asszony ilyenkor azt szokta mondani:
- Mi van...? Te beteg vagy apukám - hát ilyenek a nők.
Megkérdeztem a diagnosztikás kollégát, hol találok (azt nem mondhattam, hogy ad má' ide vazze...) információt a teszt menü adatairól.
Nem tudott segíteni....:o
Ennyi
a) Winkler Úrnak Golf II GTI a privát autója:-)
b) A Focusból eddig 2 mio épült, az elmúlt évben tudtommal a legnagyobb darabszámban gyártott személyautó volt. Szóval annyira azért nem osztja meg a vásárlókat.:-)
"Amúgy amikor megjelent a Foca nekem se tetszett nagyon :o))."
Sajnos ebbe halt bele a Scorpio is. Annyira nem arra a a designra voltak beállva a potenciális vaásárlók, hogy be is szüntették a gyártását.
Viszont mostanában szerintem menne, A6-os Audi és tsai után.
Szerintem a középcsúnyával arra akart célozni, hogy most már azért nagyon sok új autót hasonló formai elemekkel hoznak ki. De az tény, hogy a Focus volt az úttörő.
A rúd szalámi egy picit túlzás, de szerintem is baromi nagy hely van a hátsó kerék, és a sárvédőív között.
Ettől függetlenül nekem nagyon tetszik.
A cikk "aláírása" egyébként a bevezető alatt van közvetlenül:
"Winkler Róbert
2002. június 5., szerda 10:11 "
És az, hogy a külsejét kritizálta, szerintem semmit nem ront a cikken. A külső teljesen szubjektív. A többiben meg nagyon dícsérte. :)
Az autó: 1.8 Endura DE 90Le, Kombi, '99.10-havi, pont 2 évesen vettük az Auto Fort-nál (Nagyon korrektek voltak) 30e km-el. Az előző tulaj is ott vette. Elvileg Ambiente de: metálzöld, alufelnivel, tetősín, gyári belső térérzékelős riasztó, távirányítós kp. zár, klíma, ködfényszóró, fűtött elektromos külső tükrök, fűtött első szélvédő, első elektromos ablakok, ABS, 2 légzsák, ajtózárak kettős reteszeléssel, plüss üléshuzat, kipörgésgátló, 5000-es rádió távirányítással. Az autó teljesen OK. volt egyedül a kisebb szépséghibák voltak rajta kívülről.
Eddig egy hibája volt, a központi zár egyik csatlakozása rossz érintkezés miatt elégett, helyi szerelő 2e Ft-ért újrakötötte :)
150-nél tényleg 3000-t forog, és a németeknél 6-ot evett így. Igazi országúti utazóautó ezzel a motorral. Városba nem ajánlom ezt a dieselt. Kicsit morgós hangja van ha 1-2-3-ban forgatod, 1800 alatt viszont nem szereti a terhelést, és 5.-et 95 alatt fölösleges váltani, 100-nál viszont nagyon csöndes.
A koppanás nálunk is megvan, azt hittem futómű, de örülök neki hogy nem. A kopott 195/60 R 15 kerekeket és a szép gyári alufelnit lecseréltem 185/65 R 14 Firestone új gumikra és lemezfelnire 40e Ft-ért. Asszem ezt a lépést sokan nem értik :)))) de több oka is volt. Az egyik az hogy ha 5.-et akarok használni, akkor máris 100-al megyek :), vagyis nem akartam még hosszabban áttételezni az autót.
Amúgy amikor megjelent a Foca nekem se tetszett nagyon :o)).
De változnak az idők! :o))
Szvsz az végülis nem lehet alapja semminek, hogy milyen otót vezet privátban mert ha sz@rabbat akkor azért fikázza mert neki nics ilyen jó? ha meg 600 sec-el jár akkor azért mert neki jobb van?
Szóval azért fikázza mert ez a véleménye attól függetlenül, hogy mivel jár.
Szerintem a focus designja meglehetősen megosztotta a vásárló(!)közönség véleményét, amikor kijött 1998-ban, és ma is.
Van, aki rajong érte, van aki bele nem ülne..
de olyat, akinek ne lenne véleménye róla, én még nem láttam...
szvsz ezért meglehetősen rossz jelző rá a "középcsúnya"..
mondjuk a totalcaron meglehetősen divatos kissé fikázni mindent, mondjuk ilyenkor nálam az az 1. kérdés, hogy ki is írta azt a cikket, és ő milyen autót vezet???
A gyerek majd leveszi a cipőjét. Ez valóban gond, ezért is érdekelne hogy van e valakinek ilyen kárpitja. Szerintem a fekete jól megy a bézshez, aműszerfal felső része is fekete. Ez eléggé meghatározó. A szürke oszlopok valóban nem a legtökéletesebbek.-pech Kívül viszont szürke a gép. Az autót láttam eredetiben, igaz az kék volt, de nem volt rossz az öszhatás. Sajna nem tudtam fekete üléseket intézni bele.
ZZ
Te igen! Kérdés, hogy a kis rossz csont mit csinál a cipőjével utazás közben:)
A két színű pedig nem kétszínű. Beugrik még egy harmadik + 1 !!!.
Tudniillik az első oszlopok borítása szürke. Namost ez baromira nem harmonizál egy bézs belsővel.
A +1 pedig fekete, mivel a rádió a kormány, meg a többi vicek-vacak fekete.
Nekem sok volt....
Bal 1 Én és csakis én.
Jobb 1 jelenleg üres.
Bal 2 9 éves forma rossz csont fiu.
Az autót 90%-ban egyedül használnám.Jelenleg úgy gondolom tudnék rá vigyázni.
Igazából a kétszínű műszerfal tetszik, de nagyon.
ZZ