Keresés

Részletes keresés

xlass Creative Commons License 2005.08.01 0 0 10

Ez a villamos nagyon jol néz ki , de az a düsseldorfi forma és szin sokkal jobb lenne!

és ha ez meglesz akkor még hány villamos várna cserére?

nyugatabbra már minden villamos modern?

 

Hamster Creative Commons License 2005.08.01 0 0 9
Előzmény: jóképességű (8)
jóképességű Creative Commons License 2005.08.01 0 0 8
Köszi! Azt az egész rovatot nem én írtam, én itt csak fényképezet... majd utána nézünk:) hol is van pontosan NZA ezzel foglalkozó oldala?
Előzmény: Hamster (7)
Hamster Creative Commons License 2005.07.31 0 0 7
Van benne pár kisebb tévedés, szerintem olvass utána NZA rövidcsuklós/Combino oldalain a villamos.budapest.veke.hu-n :) Amúgy nem világos, hogy az alacsonypadlós miatt miért le lenne alkalmas hegyvidéki szolgálatra? Én már többször utaztam Kombinéval 80-100 ezrelék közti emelkedőkön (Gmundenban és Nordhausenben), és nagyon jól bírták. Sőt, úgy általában a Combinók eléggé dögösen motorizáltnak tűntek számomra (Augsburg, Amszterdam, Erfurt, Postdam is), szerintem elektronikus visszafogás nélkül 100 fölött is mennének...
Előzmény: jóképességű (3)
jóképességű Creative Commons License 2005.07.31 0 0 5
Állítólag a mienknek az orra egy kicsit más. Az ábrán nekem is jobban tetszik mint az eredeti, a lámpája is jobb, szerintem.
Előzmény: morczogó (4)
morczogó Creative Commons License 2005.07.31 0 0 4
Ezek szerint Budapestre nem teljesen újszerű, máshol ebben a formában nem üzemeltetett típus kerül?

Nem, mostanában nem fogok sem ilyen, sem más ügyben külföldre menni. Talán jövő ilyenkorra. De akkor meg már állítólag itt lesznek.
Előzmény: Törölt nick (1)
jóképességű Creative Commons License 2005.07.31 0 0 3
Előzmény: jóképességű (2)
jóképességű Creative Commons License 2005.07.31 0 0 2
Az oldalunkon van róla egy rövid műszaki leírás ha esetleg érdekel valakit...
toto92 Creative Commons License 2005.07.31 0 0 0
Remélem 0 hibájuk lesz.
morczogó Creative Commons License 2005.07.31 0 0 topiknyitó
Például azt már tudjuk róla, hogy néhány helyen már futnak ilyenek.

Például

Augsburgban

Hozzánk az első típusok híresztelések szerint 2006 tavaszán érkeznek meg.
Azt is tudjuk, hogy alacsonypadlós döcögény lesz. Állítólag klíma is lesz benne.

Amire szerfelett kíváncsi vagyok - kivált, mint jvezető -, hogy hogyan fognak záródni az ajtói? Egyáltalán el tud-e majd indulni egy tömöttebb megállóból a Körúton?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!