Keresés

Részletes keresés

totti86 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 80
hát igen, könnyen előállhat mint ami bb ás a hév felújítás idején, hogy a villamospótló- buszok elmennek hévet pótolni, őket meg villamossal pótolják és lesz belőlük villamospótló-busz-pótló-villamos :)
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (78)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.27 0 0 79
Meg buszpótló-busz. :-)
Előzmény: totti86 (77)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.01.27 0 0 78
Azt' honnan lesz ehhez elég busz? Meg buszvezető? Jön az összes Volán, az összes lerobbant túristabusz az utazási irodáktól, meg a leselejtezett szlovák Skodák a határon túlról? Jó összkép lesz választás előtt. :) /a/
Előzmény: totti86 (77)
totti86 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 77
Persze!

villamospótló-busz, HÉV-pótló-busz, metrópótló-busz
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (76)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.01.27 0 0 76
Most elgondolkodtam, nyáron egyátalán fog közlekedni valami?... /a/
Előzmény: Uezbeck (69)
csuklo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 75

Sziasztok

 

Ha jók az infórmációim akkor 2006.03.20.-án jön az első Combíno villamos!

És szerintem az 1-es villamos vonalán fogják próbázni a kocsikat.

Törölt nick Creative Commons License 2006.01.26 0 0 74
A 3-on fog próbázni.
Előzmény: Nores (73)
Nores Creative Commons License 2006.01.25 0 0 73
~60 nap, és megérkezik az első Combino villamos.
viszont a körútat csak a nyár elejére alakítják át. addig hol futja a köröket?
mondjuk utasokat úgysem szállít eleinte, tehát a peronok átépítése nem sűrgős kérdés. annál inkább az áramellátás, és a Margit híd. persze nem muszáj átmennie eleinte a Moszkvásra, visszafoghat az Oktogonnál is. érdekes lesz mindesetre :)
oldtram Creative Commons License 2005.12.08 0 0 72
Lehet hogy alacsonyabb, de nem elég alacsony egy idős embernek.

Ahol már a TW6000-es átvette az uralmat ott visszaesés lenne az ICS forgalomba állítása pláne ha némelyik kocsit a jelenlegi állapotában (ajtóról hiányzik a festés, nincs fűtés, a régi típusú ablakok nem mindig működnek) adnák a külkerületekbe.
Csmg Creative Commons License 2005.12.08 0 0 71
"Mert a körúti ICS-ket kiteszik a külkerületekbe közlekedni amik néha szintén megmászhatatlan hegyet jelentenek az időseknek. "

Az ICS szinte alacsonypadlós a Hannoverihez képest.
Előzmény: oldtram (70)
oldtram Creative Commons License 2005.12.01 0 0 70
Azzal hogy a BKV Siemenseket vásárol a Körúti forgalom lebonyolításához azzal még az időseknek nem sokban fog változni a közlekedés a külvárosban. Mert a körúti ICS-ket kiteszik a külkerületekbe közlekedni amik néha szintén megmászhatatlan hegyet jelentenek az időseknek. Mire városban legalább 50%-ban az alacsonypadlós villamosok átveszik az uralmat szerintem legalább 20 év kell ha nem több.
Uezbeck Creative Commons License 2005.12.01 0 0 69
http://www.online.rtlklub.hu/hirek/hazank/?id=0511212684 itt olvasható, hogy nyárra várják az új sín-döcögényeket, s ezért le is zárják a Nagykörútat 2 hónapra, mert átépítik a járdákat, s kicserélik a felsővezetékeket.
Uezbeck Creative Commons License 2005.11.27 0 0 68

Persze, én is szeretem az UV-kat, de sajnos jónéhánynak igen leromlott az állapota, s nem is túl gazdaságos, mert sokat fogyaszt - valahol azt olvastam, hogy aránytalanul sok áramot vesznek fel.

De szerintem a legszebb ma is futó villamosok az UV-k.

A Combinok-nak meg már most tudni, hogy 12 hibályuk lesz legalább (BKV-s embertől halottam még a héten). Mégis, szükség van rájuk. Frissíteni kell a járműparkot, mert ha elavul, akkor a sokszorosa is lehet az esetleges szervizelésük.

Az alacsony padlóra is szükség volna, tekintve az időseket és a mozgás korlátozottakra. Szegény nagymamám néha nagyon nehezen tud felszállni az 50-es villamosra (TW6000-közel 1 méter magasan van az utastér a megálló szintjétől), amikor jön hozzánk, van, hogy csak az én segítségemmel.

Arra is kiváncsi vagyok, hogy normálisan oldják e meg az alacsony padlós megoldást, de remélem, hogy nem selejtet kapunk, mint mondjuk buszok esetében az Ikarus 412-vel...

Előzmény: Nores (67)
Nores Creative Commons License 2005.11.27 0 0 67
pedig az UV fan-ek ürülnének neki.
Előzmény: Uezbeck (66)
Uezbeck Creative Commons License 2005.11.25 0 0 66
Bebaszna!
Előzmény: Menroting (65)
Menroting Creative Commons License 2005.11.25 0 0 65
Azt csiripelik a verebek hogy nem lesz combino villamos,ugyanis a BKV felmondta a szerződést .... Csak a verebek csiripelik úgyhogy nem illik komolyan venni.Majd meglátjuk....
andiku Creative Commons License 2005.11.13 0 0 64
Egy valamit elfelejtettetek: ezt a BKV rendelte meg. A sok szép háttér szöveg ellenére várjuk ki, milyen lesz.
Uezbeck Creative Commons License 2005.11.13 0 0 63
Sziasztok! Azt nem tudjátok, hogy mikor érkeznek meg Pestre az első teszt Combino kocsik?
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.06 0 0 62
Alkaa Creative Commons License 2005.08.18 0 0 61
És ez mit akar jelenteni itt? :-O Nem értem.
Előzmény: Dozsag (60)
Dozsag Creative Commons License 2005.08.12 0 0 60
.......A villamos is aluszik, máma már nem hasad tovább,
Aludj el szépen kis Balázs!.......
Off
DG
g86 Creative Commons License 2005.08.10 0 0 59

Naja, csak nem akartam hosszan offolni, és nem csípem a szájbarágós stílust.

És megint OFF, de abban a másik fórumban az is elhangzott, hogy a kényszerszellőzés is megoldható halkan.

Előzmény: kibic2005 (58)
kibic2005 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 58

Bocs, de az összefüggések a mondatrészeid között erősen tartanak a nullához.

Minden járműnek van hőleadása. Ha van légkondi, az ablakok zártak, az üzem halkabb, mármint az utasnak és a járművezetőnek (ezt egy másik fórumon többen sérelmezik most, mármint a zajt).

 

Előzmény: g86 (57)
g86 Creative Commons License 2005.08.04 0 0 57

Ez itt OFF, de metróba szerintem is tökfölösleges a légkondi. Ha nem lenne az algútban metró+egyéb kiszolgáló berendezések, akkor 10-15 oC lenne. Önmagában a felszínről beáramló meleg sem hozna létre trópusi állapotokat odalenn egy forró nyári napon. Itt kerül a képbe a jó öreg szovjet technika, ami már nemkívánatos hőmérsékletre fűti a metrót. Szvsz ez a probléma az új vonatok érkezésével, a mozgólépcsők cseréjével fokozatosan megszűnik, a jővőben épülő vonalakon pedig már fel sem merül.

Előzmény: kibic2005 (48)
morczogó Creative Commons License 2005.08.04 0 0 56
Akkor viszont az általad mondott tény okán, nem is kell csodálkozni a tipikus magyar hozzáálláson.
Előzmény: xlass (55)
xlass Creative Commons License 2005.08.03 0 0 55
Tipikus magyar hozzáállás, ha jön az sem jo, ha nem az sem, keresni a kifogásokat, az viszont tény hogy ha ide jön vmi jó cucc akkor az vagy használt v selejt v ha uj akkor is "csökkentett modban",  légkondi és egyéb hasznos újítások  nélkül, minél olcsobb kivitelben.
Hamster Creative Commons License 2005.08.03 0 0 54

"persze ha bevezeted a vegyes üzemet, egy hónap alatt megszokják."

Már épp írtam volna valami cifrát, de szerencsére ezt a végére odatetted. Be kell vezetni, és megszokják. Nem a "Taigetosz-pozitívakhoz" kell hangolni a köz dolgait :)

Előzmény: Törölt nick (52)
Hamster Creative Commons License 2005.08.03 0 0 53

"Egyébként meg osztom Hamster sirámait. Hétvégén ott fognak penészedni a Combinók a remízben, miközben tőle néhányszáz méterre 50 éves UV-k szaggatják a síneket."

Álljon meg a fáklyásmenet, szerintem én nem sirámoltam semmi ilyet :)

 

Ráadásul ugye az UV nem szaggatja a síneket - az nem ICS, hanem még villamos ;)

Előzmény: kibic2005 (48)
Alkaa Creative Commons License 2005.08.03 0 0 51

"Ez a hülyeség, hogy egy vonalon csak egyfajta típus járhat, ez valami budapesti betegség."

 

Én nem értem, hogy ez vidéken tud másképp is műkődni, bezzeg Pesten. Van ebben a pesti gyakorlatban bármilyen logika vagy előny jelen korunkban? Csak kérdezem.

Előzmény: Hamster (47)
Alkaa Creative Commons License 2005.08.03 0 0 50

Most akkor mi várható?

A Combinók megérkeztével és az ICS-k áthelyezésével selejtezésre kerül:

 

- az UV-k jó része?

- az összes UV?

- az összes UV és a fel nem újított 1300-as ICS-k?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!