Keresés

Részletes keresés

Csmg Creative Commons License 2006.03.13 0 0 357
Én is kb. 3-ra megyek ki.
kozlekedokozeg Creative Commons License 2006.03.13 0 0 356

Na most akkor mi van a fél négy körüllel? Én mindenesetre asszem már 3 tájt érkezek oda ( éjszakai busszal...)

csuklo Creative Commons License 2006.03.13 0 0 355
Én 3:30 at tudok!
És inkább elöbb megyek mint hogy lekéssem.
Előzmény: adam_89 (354)
adam_89 Creative Commons License 2006.03.13 0 0 354
Én 4 óra huszonX perc érkezésről tudtam. De megyek. Legfeljebb kések... :-D

Adam89
Előzmény: csuklo (353)
csuklo Creative Commons License 2006.03.13 0 0 353
Rajtam kívül ki jön ki és mikorra Fradiba fotózni?
mk4047 Creative Commons License 2006.03.13 0 0 352
A Fradi mögötti PFT telephez van vágánykapcsolata a MÁV-nak.
Előzmény: Törölt nick (350)
kopaszkapitany Creative Commons License 2006.03.13 0 0 351
RTL Klub híradó mutatta hogy Siemens villamost felrakták a vagonra,és elindult.
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.13 0 0 350
...hajnalra van itt... És több órára megfogják Ferencen a bejárati jelző előtt? :)) Egyébként hol van arrafelé vágánykapcsolat a Beszkárthoz?
Előzmény: mk4047 (347)
vaskerék Creative Commons License 2006.03.13 0 0 349
rutthin válasz | megnéz | könyvjelző 2006.03.13 17:29:21 (220838)
titan_m Creative Commons License 2006.03.13 0 0 348
Na az utóbbiban baromira egyetértek, az a bűz vagy fél évig volt érezhető a Volvókon, és nem csak idegesített, hanem rendesen tüsszöghetnékem lett tőle egy idő után.
Előzmény: boembike13 (329)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.12 0 0 347
Holnap fogják felrakodni, valamikor késő este elindul, hajnalra itt van...
Előzmény: Fricy (346)
Fricy Creative Commons License 2006.03.12 0 0 346
Szerinted milyen messze van Bécs? Nem hinném, hogy több napos út lenne!
Előzmény: vaskerék (345)
vaskerék Creative Commons License 2006.03.12 0 0 345

Nincs valakinek fotója, a Ro-La kocsikra pakolt Combinóról?

Ha hétfőn, vagy kedden érkezik, már kocsin kellene lennie, sőt, már utaznia Magyarország felé! Hol tarthat most?

 

Senki nem járt a kocsikra emeléskor a Siemens gyárban?

Uezbeck Creative Commons License 2006.03.12 0 0 344
Köszi!
Előzmény: Törölt nick (343)
Csmg Creative Commons License 2006.03.12 0 0 342
Alstom, Bombardier
Előzmény: Uezbeck (340)
GABORBP Creative Commons License 2006.03.11 0 0 341
Most ha azt az 50 darab Volvo buszt abból vették, akkor azt az 50 darab Volvo buszt miért is lízingelték?
Előzmény: Fricy (339)
Uezbeck Creative Commons License 2006.03.11 0 0 340
Anno amikor a Combino-t versenyeztették a pályázaton, a BKV még milyen típusú villamosokból választhatott volna?
Előzmény: Törölt nick (338)
Fricy Creative Commons License 2006.03.11 0 0 339
Néhány darab (50) Volvo buszt...
Ebben az országban senki semminek nem tud örülni? Csak a rosszat kell nézni?
Előzmény: prepo (332)
morczogó Creative Commons License 2006.03.11 0 0 337
Túl azon, hogy a kartácsnak mennyire van igaza, vagy sem...

"Egyrészt nem hülyék tervezték a villamost, hanem mérnökök,...

Ahogy azt a villamost is, amelynek kocsiszekrénye repedezett. Meg ahogy ezer más dolgot is, amiről útólag kiderült, hogy nem felelt meg, vagy nem eléggé felelt meg arra a célra, amire tervezték.

"...másrészt le lesz tesztelve a Siemens próbapályáján."

Azt nem tudom, hogy azokat a villamosokat is letesztelték-e, melyeket a Siemens visszahívott. De a puding próbája akkor is csak az evés marad.
Előzmény: C56.22.V4 (322)
vaskerék Creative Commons License 2006.03.11 0 0 336

A Német szaknyelv, meg Sikló-, és gördülőcsapágyat ismer, és ezek alcsaládjait.

Az Angol tükőrfordítás szakszavaknál félrevezető lehet. A golyóscsapágy típusok, a gördülőcsapágyak egyik alcsaládjai.

Előzmény: lmgs (327)
vrobee Creative Commons License 2006.03.11 0 0 335
Megelőztél.
Emlékszem valami kötbérre is, amiből légkondi lett a Volvókban.
Vagy ez "kimerül" a változatlan árban? Az se rossz, egy évre kb. 1,3 milliárd (!) forint.
Előzmény: vaskerék (333)
vrobee Creative Commons License 2006.03.11 0 0 334
A Siemens megnyerte a tendert, de ismert okok miatt nem tudta teljesíteni a feltételeket. Ezek után igen rendesen fizetett, hogy ennek ellenére szállíthasson.
Előzmény: prepo (332)
vaskerék Creative Commons License 2006.03.11 0 0 333

Nem tudom, hogy a konkurencia mennyiért adta volna a villamosait. Ez nem is volt lényeg, mert a legnagyobb befogadóképességű villamost a Siemens nyújtotta.

A siemens villamos ára 875 millió forint.

 

Amit nyújtani tudtak az egy éves késedelemért, az a változatlan ár az infláció ellenére, és a három helyetti négy hajtott forgóváz.

Előzmény: prepo (332)
prepo Creative Commons License 2006.03.11 0 0 332
Ezt viszont nem teljesen értem. A Siemens ajánlata volt a legdrágább emlékeim szerint, akkor arra hivatkoztak, hogy azért ezt választották, mert Alu a váz emiatt kisebb a tengelyterhelés. Azán lett belőle acélváz?Így viszont a magyarázat hibádzik. A BKV mit kap a műsorváltozásért cserébe? 
Előzmény: vaskerék (319)
prepo Creative Commons License 2006.03.11 0 0 331

Ebben van valami igazságod, de egy buszt sem egy ember tervez, ahogy egy villamost sem. Másrészt létezik garancia is. Az alu váz gondjai a BKV-s járműveket nem érinti, mert akkor még nem is léteztek. Ahol jelenkeztek a hibák, ott sem okoztak balesetet stb.,bár nem túl jó reklám a németeknek. A Siemens egyébként szerintem korrekt módon válalta a felelőséget és mindent megtett, hogy a hibát kijavítsa ott ahol előfordult. Nemúgy, mint a BKV gyulladós buszainál, ahol hirtelen senki sem tekintette magát jogutódnak.

 

Előzmény: boembike13 (329)
BszHÉV Creative Commons License 2006.03.11 0 0 330
Köszi Taxxx!

Nagyjából erre voltam kíváncsi.
Előzmény: Törölt nick (318)
boembike13 Creative Commons License 2006.03.11 0 0 329
"Egyrészt nem hülyék tervezték a villamost, hanem mérnökök"
Aki már tervezett ilyen komplexitású rendszert az tudja hogy még senki sem volt képes mindenre gondolni (Vigyázó szemetek az alu vázra vessétek!).

"másrészt le lesz tesztelve a Siemens próbapályáján"
Ha ez valóban így lesz akkor az számomra megnyugtató (r=17, 1 vagy 2 beállt forgóváz). Részemről eldugultam az eredményeket várva.

Mostmár csak annyi kérésem volna, hogy üzembeállás előtt legyenek szívesek a járműveket jól kiszellőztetni (Volvo buszok tapasznyalás alapján), mivel nyáron amikor felszabadul a (C) (TM) (@) ragasztóanyag oldószere akkor az ember már egy megálló után leszédül a járműről.

Előzmény: C56.22.V4 (322)
prepo Creative Commons License 2006.03.11 0 0 328

Az ostobák, nem jártak technikumba! :-)

 

Előzmény: lmgs (327)
lmgs Creative Commons License 2006.03.11 0 0 327

Pontosítanék: a golyóscsapágy jó megnevezés, az SKF is így hívja: deep groove ball bearing. A gördülőcsapágy összefoglaló név. Van belőle golyós, hengergörgős, kúpgörgős, hordógörgős, toroidgörgős, tűgörgős stb. A mai vasúti ágytok csapágyegységek többsoros, kúpgörgős kivitelűek, különböző a csapágyba épített elektornikai rendszerekkel, mint fordulatszám érzékelő, rezgés érzékelő, stb. Csúszócsapágy témában:

http://www.skf.com/portal/skf_hu/home/catalogues?lang=hu

Bal oldalon SKF csúszócsapágyak menüpont.

 

Előzmény: vaskerék (323)
oly Creative Commons License 2006.03.11 0 0 326
ez már közhely:(
Előzmény: totti86 (324)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!