Ezen a képen tök jól látszik a kocsi kanyarodási tulajdonsága (az, hogy 2-2-2 rész teljesen független egymástól). A másik legjobb kép technikai szempontból csukló lerakodós képe:
Köszi szépen a sok szép fotót! Sajnos személyesen nem tudtam ott lenni, de a fotókat megnézve máris gyorsabban ver a szivem. :-))))) Alig várom, hogy láthassam élőben. :)
Amúgy meg sajnálom, hogy nem tudok ott lenni mostanában :( Ápr. 1. után már forgalomban lesz? Ha nem, mikor lehet szerintetek megnézni? (Várhatóan 2-ától leszek otthon...)
Ez az 526 talán azt jelentheti hogy ennyi ember fér be a villamosba, és nem azt, hogy ennyi a férőhelyek száma! Ennyi embert a Siemensbe is be lehet zsúfolni.
Számított férőhelyre a Siemens és a dupla ICS kb. egyforma (az ICS kicsit kevesebb).
"Csak nehogy az legyen vele mint a Bengálival,... hogy nem válik be." A bengálit a sarki sufniban dobták össze hozott anyagból, még 30 évvel korábbi műszaki szinten, és már akkor tudták, hogy sz@r lesz. Ezt a villamost meg az egyik legnagyobb villamosgyártó, korszerű technológiával, egy már bevált konstrukció alapján építi. Attól persze lehet komolyabb szívás, előfordul (hol nem...), de sokkal-sokkal kisebb esélyt adok rá, és inkorrektnek tartom a Bengával való példálózást...
Kevesebbe van az egész, mint az M5-ös utolsó 17,5 Km-es szakasza...
Úgy épülnek a sztrádák, hogy közben a közösségi közlekedés a szintentartásra sem kap pénzt!
Fizetem az adóm a sztrádára úgy, hogy az életben nem fogom használni, mert nem lehet jogsim. Jöjjön végre a vasút, és a városi tömegközlekedés fejlesztése!!!
Ezen 8 ajtó van, az eddigieken összesen 10. Az összes szélességük kb. azonos. Az alacsonypadló meg amúgy is gyorsabbá teszi az utascserét.
Ezen 350 hely van, a mostanin 526 (két kocsi együtt), amiből 76 ülés. Eddig csak 8679-szer hangzott el, hogy azonos fő/m2-rel számolva a Combino befogadóképessége nagyobb.
Igazad van, nem is kell, mert drága. Hajtsuk addig a régieket, amíg már úgy kirohadt a padlólemez, hogy látni a síneket (nem vicc, Nagyváradon pár éve ilyenen ültem), mert az olcsó. Sőt, autópálya sem kell, mert az is drága. Meg nem kell annyi áramot sem termelni, mennyivel olcsóbb barlangban lakni és fáklyával világítani???
és mennyi pénzébe kerül az adófizetőknek hogy átalakítsák a felsővezetéket, a sinpályát és hogy megemeljék az összes megálló peronját? ezt kiszámolta már valaki?
Szép az új villamos, de azért ne ájuljunk el tőle, sokba van ez a népnek.
Ünneprontó!!! persze igazad van, hogy lesznek még problémák az biztos. Egy szintén kinnt lévőtöl idézek : "Csak nehogy az legyen vele mint a Bengálival,... hogy nem válik be."
Éljenek az INFÓZÓK!Örültem neki hogy megmondtátok!
Csak nagyon korán volt,mert Én is szívesen mentem volna,meg még a fényviszonyok ahogy láttam a hajnali képeket...JA!Mindenkit beengedtek,vagy csak a biztiembereket,és BKV-sokat engedték be?Tudtok mai napjáról vmit ennek a példánynak?Úgy értem mikor merre megy ha megy?(Ma)
Újabb INFÓ: 17-étől érkeznek NAPONTA ugyanígy a Combínók ahogy most...
(Forrás: Reggeli Híradóban RTL Klub-on jelentették be!)Akkor már több....
Az IGAZ-E?: Hogy éjszaka próbáznak majd a kőrúton?Fényképezés miatt...
Kedves Közlekedő Közeg!
Külön köszönöm INFÓD,nézz be majd hozzánk a Csufika topikba.....
Kérdés Felétek:
Móriczon bevenné a hurokvégállomást,vagy arra már képtelen eme 53 m-es villamos?
Ezen 350 hely van, a mostanin 526 (két kocsi együtt), amiből 76 ülés.
Nem tudom, gyakrabban fognak-e járni mint most, de a tömeg így is hatalmas csúcsidőben, minden kocsi dugig. Ha egy kevesebb ajtóval rendelkező, (jelentősen) kevesebb utast szállító villamos ugyanolyan gyakrna jár majd, akkor le lehet szokni a körúti villamosozásról...