Keresés

Részletes keresés

HáBé Creative Commons License 2006.03.14 0 0 419

Pálinkásat!

Talán még nem maradtam le:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1469/

HB

csuklo Creative Commons License 2006.03.14 0 0 418
Így?
Előzmény: NZA (417)
NZA Creative Commons License 2006.03.14 0 0 417

Köszönöm!

 

Ezen a képen tök jól látszik a kocsi kanyarodási tulajdonsága (az, hogy 2-2-2 rész teljesen független egymástól). A másik legjobb kép technikai szempontból csukló lerakodós képe:

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/3/3/6/7/BIG_0001343367.jpg

 

Tessék figyelni, miképpen is állnak egymáshoz képest a kocsiszekrények (különösen a hátsó kettő szintkülönbsége figyelemreméltó).

Előzmény: kozlekedokozeg (416)
kozlekedokozeg Creative Commons License 2006.03.14 0 0 416
Akkor még egy kép tőlem:
Előzmény: NZA (414)
kovpeter Creative Commons License 2006.03.14 0 0 415
Köszi szépen a sok szép fotót! Sajnos személyesen nem tudtam ott lenni, de a fotókat megnézve máris gyorsabban ver a szivem. :-))))) Alig várom, hogy láthassam élőben. :)

Üdv.: Peti
NZA Creative Commons License 2006.03.14 0 0 414

Amúgy meg sajnálom, hogy nem tudok ott lenni mostanában :(

 

mí túú...


Ápr. 1. után már forgalomban lesz? Ha nem, mikor lehet szerintetek megnézni?

Max. próbajáratként. Egy darabig el fog tartani, míg a kötelező kilómétermennyiséget beleteszik. Utassal jó, ha őszre forgalomba kerül szvsz.

 

Előzmény: vrobee (411)
kozlekedokozeg Creative Commons License 2006.03.14 0 0 413
Április tájban még vár rá a 6000 km. próba, a 4-6 vonal átépítése meg még nyáron is tart. szóval...
Előzmény: vrobee (411)
KoBa(k) Creative Commons License 2006.03.14 0 0 412
No comment
vrobee Creative Commons License 2006.03.14 0 0 411
Amúgy meg sajnálom, hogy nem tudok ott lenni mostanában :(
Ápr. 1. után már forgalomban lesz? Ha nem, mikor lehet szerintetek megnézni?
(Várhatóan 2-ától leszek otthon...)
Előzmény: csuklo (407)
vrobee Creative Commons License 2006.03.14 0 0 410
Igazad van.
Engem csak ez a hozzáállás döbbent meg...
Előzmény: csuklo (407)
vrobee Creative Commons License 2006.03.14 0 0 409
...majd ha berohad a motor! És különben is, 22m-es ív az nem 20!
Előzmény: NZA (406)
g86 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 408

Aki ezt a kék-zöld csíkot kitalálta, az nem volt magánál... és azóta sem tért magához... Így a képeken még undorítóbb, mint élőben! Ízléstelen! :((

 

   xxxxxxxx

 

Kívánom, ez legyen a legnagyobb baja a tujának! :)

csuklo Creative Commons License 2006.03.14 0 0 407
ezen szerintem kárr rágódni mert a NAGYBETÜS életben kialakul a közledés rajta és az idő igazolja vagy cáfolja a beszerzését ennek a kocsi típusnak!

Én örülök, hogy meg érkezett az első!
Nem ígérem, hogy mind a 40 darabot személyesen fogadom de még 1x 2x kimegyek meglesni őket!
Előzmény: vrobee (398)
NZA Creative Commons License 2006.03.14 0 0 406

Jelentem, a villamos szűk (~22 m) ívben vontatva nem borult fel. :))

 

Bömbike szerintem tökön szúrta magát... :)

Előzmény: g86 (386)
g86 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 405

Ácsi!

 

Ez az 526 talán azt jelentheti hogy ennyi ember fér be a villamosba, és nem azt, hogy ennyi a férőhelyek száma! Ennyi embert a Siemensbe is be lehet zsúfolni.

 

Számított férőhelyre a Siemens és a dupla ICS kb. egyforma (az ICS kicsit kevesebb).

Előzmény: kekut (390)
csuklo Creative Commons License 2006.03.14 0 0 404
Teljesen egyet értek veled!
Előzmény: vaskerék (399)
vrobee Creative Commons License 2006.03.14 0 0 403
Most vagy ugyanazt mondod, mint vaskerék (akivel egyetértettem), vagy nem értem...
Előzmény: csuklo (402)
csuklo Creative Commons License 2006.03.14 0 0 402
Én is fizetem at adót és nincs autóm és valószínü, hogy nem is lessz!
Ha meg megyek valahová ugyis meg kell vennem a matricát!
Előzmény: vrobee (401)
vrobee Creative Commons License 2006.03.14 0 0 401
Fizetem az adóm a sztrádára úgy, hogy az életben nem fogom használni
...a busz még mehet rajta :) .
Amúgy tök egyetértek!
Előzmény: vaskerék (399)
vrobee Creative Commons License 2006.03.14 0 0 400
"Csak nehogy az legyen vele mint a Bengálival,... hogy nem válik be."
A bengálit a sarki sufniban dobták össze hozott anyagból, még 30 évvel korábbi műszaki szinten, és már akkor tudták, hogy sz@r lesz.
Ezt a villamost meg az egyik legnagyobb villamosgyártó, korszerű technológiával, egy már bevált konstrukció alapján építi.
Attól persze lehet komolyabb szívás, előfordul (hol nem...), de sokkal-sokkal kisebb esélyt adok rá, és inkorrektnek tartom a Bengával való példálózást...
Előzmény: kozlekedokozeg (394)
vaskerék Creative Commons License 2006.03.14 0 0 399

Kevesebbe van az egész, mint az M5-ös utolsó 17,5 Km-es szakasza...

Úgy épülnek a sztrádák, hogy közben a közösségi közlekedés a szintentartásra sem kap pénzt!

Fizetem az adóm a sztrádára úgy, hogy az életben nem fogom használni, mert nem lehet jogsim. Jöjjön végre a vasút, és a városi tömegközlekedés fejlesztése!!!

Előzmény: The Rambler (395)
vrobee Creative Commons License 2006.03.14 0 0 398
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ezen 8 ajtó van, az eddigieken összesen 10.
Az összes szélességük kb. azonos. Az alacsonypadló meg amúgy is gyorsabbá teszi az utascserét.

Ezen 350 hely van, a mostanin 526 (két kocsi együtt), amiből 76 ülés.
Eddig csak 8679-szer hangzott el, hogy azonos fő/m2-rel számolva a Combino befogadóképessége nagyobb.
Előzmény: kekut (390)
Heartbreaker Creative Commons License 2006.03.14 0 0 397
Igazad van, nem is kell, mert drága. Hajtsuk addig a régieket, amíg már úgy kirohadt a padlólemez, hogy látni a síneket (nem vicc, Nagyváradon pár éve ilyenen ültem), mert az olcsó. Sőt, autópálya sem kell, mert az is drága. Meg nem kell annyi áramot sem termelni, mennyivel olcsóbb barlangban lakni és fáklyával világítani???
Előzmény: The Rambler (395)
csuklo Creative Commons License 2006.03.14 0 0 396
Még néhány kép.
The Rambler Creative Commons License 2006.03.14 0 0 395
és mennyi pénzébe kerül az adófizetőknek hogy átalakítsák a felsővezetéket, a sinpályát és hogy megemeljék az összes megálló peronját? ezt kiszámolta már valaki?

Szép az új villamos, de azért ne ájuljunk el tőle, sokba van ez a népnek.
kozlekedokozeg Creative Commons License 2006.03.14 0 0 394
Ünneprontó!!! persze igazad van, hogy lesznek még problémák az biztos. Egy szintén kinnt lévőtöl idézek : "Csak nehogy az legyen vele mint a Bengálival,... hogy nem válik be."
Előzmény: kekut (390)
Heartbreaker Creative Commons License 2006.03.14 0 0 393
Hú, de várom már az április 1.-ejét!!! Ki jön még a Moszkva térre?
Téboy1 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 392

Sziasztok!

 

 

Éljenek az INFÓZÓK!Örültem neki hogy megmondtátok!

Csak nagyon korán volt,mert Én is szívesen mentem volna,meg még a fényviszonyok ahogy láttam a hajnali képeket...JA!Mindenkit beengedtek,vagy csak a biztiembereket,és BKV-sokat engedték be?Tudtok mai napjáról vmit ennek a példánynak?Úgy értem mikor merre megy ha megy?(Ma)

 

Újabb INFÓ: 17-étől érkeznek NAPONTA ugyanígy a Combínók ahogy most...

(Forrás: Reggeli Híradóban RTL Klub-on jelentették be!)Akkor már több....

 

Az IGAZ-E?: Hogy éjszaka próbáznak majd a kőrúton?Fényképezés miatt...

 

Kedves Közlekedő Közeg!

 

Külön köszönöm INFÓD,nézz be majd hozzánk a Csufika topikba.....

 

 

Kérdés Felétek:

 

 

Móriczon bevenné a hurokvégállomást,vagy arra már képtelen eme 53 m-es villamos?

 

 

Köszike válaszotok!Majd még benézek hozzátok!

 

 

Sziasztok!

 

 

 

Logoff!

csuklo Creative Commons License 2006.03.14 0 0 391
Nem kell agódni 2,5 év és kész a 4-es metro! :)
Előzmény: kekut (390)
kekut Creative Commons License 2006.03.14 0 0 390

Hello,

Nagyon szép ez az új villamos.

 

Pár szám adaléknak:

Ezen 8 ajtó van, az eddigieken összesen 10.

Ezen 350 hely van, a mostanin 526 (két kocsi együtt), amiből 76 ülés.

 

Nem tudom, gyakrabban fognak-e járni mint most, de a tömeg így is hatalmas csúcsidőben, minden kocsi dugig. Ha egy kevesebb ajtóval rendelkező, (jelentősen) kevesebb utast szállító villamos ugyanolyan gyakrna jár majd, akkor le lehet szokni a körúti villamosozásról...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!