Keresés

Részletes keresés

vaskerék Creative Commons License 2006.03.14 0 0 451

Kicsit gondolkodni is kellene a számolgatás mellett.

 

A Combinó hosszabb, mint a két ICS, úgy, hogy "megtakarítottak" két vezetőállást, csatlások hosszával együtt. Nyilvánvaló, hogy igy nagyobb a jármű utastarének a területe. A kevesebb ülés tovább növeli az állóhelyek számát. A kerékdoboknál ülések vannak, így azok nem csökkentik lényegesen a használható felületet.

Előzmény: kekut (445)
jóképességű Creative Commons License 2006.03.14 0 0 450

Hát igen...

Felkerültek a délutáni események is:

A Combino Hungária kocsiszínben :-)

Előzmény: kozlekedokozeg (381)
soundria Creative Commons License 2006.03.14 0 0 449
nem lesz semmi, kisebbet kell lepni...
Előzmény: kekut (447)
claudiopolis Creative Commons License 2006.03.14 0 0 448
a Combino férőhelyeinek száma a mai európai szabvány szerint 4 fő/m2-rel van számolva, míg az ICS-jé asszem 8-cal, de most találtam egy adatot, hogy 5-tel számolva az is csak 198.
Előzmény: kekut (445)
kekut Creative Commons License 2006.03.14 0 0 447

Az lesz majd jó, amikor egyszerre járnak a régi és új villamosok, és a magasított szegély mellé megáll a mostani villamos.. :-)

Előzmény: claudiopolis (437)
claudiopolis Creative Commons License 2006.03.14 0 0 446
csak 6 ezer egyébként.
Előzmény: vrobee (441)
kekut Creative Commons License 2006.03.14 0 0 445

Nem, ez nem azt jelenti.

Az ICS vezetőfülkéjén van a férőhelyek száma, ami 225+38. Ezt kell kettővel szorozni.

Nem kétséges, hogy ha ennyien beszállnak, az borzasztó, de ez mégiscsak a névleges befogadóképesség. AMi aCombino esetében 350.

Nyilván van olyan,hogy most többen vannak fent, mint 526, és majd leszünk 350-nél is többen az új gilisztán. NEm jobb tehát a helyzet most sem, csak érdekes azért a különbség.

Persze lehetséges, hogy most nagyobb helyet számolnak egy utasra, mint annak idején, amikor azt a nyamvadt 225+38 táblát felszegezték a vezetőülés oldalára.

Előzmény: g86 (405)
claudiopolis Creative Commons License 2006.03.14 0 0 444
ja, hogy ez mekkora hülyeség. de hát nem kell meglepődni, a magyar közlekedési felügyelet mindent túlszabályoz. nem tudom miért nem fúrta meg a főváros, nekik is jól jött volna elvégre választások lesznek vagy mi...
Előzmény: vrobee (441)
kekut Creative Commons License 2006.03.14 0 0 443

Legyen úgy!

 

Előzmény: vrobee (398)
titan_m Creative Commons License 2006.03.14 0 0 442
Sőt, amennyire tudom még látványtervet is készítettek hozzá. Azt meg viccből nem szokás készíteni, mert az is pénzbe kerül.
Előzmény: vrobee (440)
vrobee Creative Commons License 2006.03.14 0 0 441
tehát efelől akár ma kezdhetnének közlekedni a Combik
Ja, ha addig hirtelen lefutnák azt a tízezer (?) km-nyi kötelező próbaköröcskét :D
Előzmény: claudiopolis (437)
vrobee Creative Commons License 2006.03.14 0 0 440
Az újságíró írt hülyeséget, van ez így.
Mint azt itt is olvashattad, a peronokat megemelik, hogy szintben lehessen belépni. Némelyiket ki is szélesítik. De hosszabbítani nem kell :) .
Előzmény: soundria (438)
hkv Creative Commons License 2006.03.14 0 0 439

 

Ime pár általam készített kép a többit hamarosan a képtáramban láthatjátok.

 

 

soundria Creative Commons License 2006.03.14 0 0 438

Ennel figyelmesebben nem tudok olvasni: :)

 

 

"Felújítják a körúti villamos-pálya felső vezetékeit, kiszélesítik és ahol kell meghosszabbítják a megállók járdáit, minderre azért van szükség, hogy az új Siemens-villamosok beférjenek majd a megállókba. "

 

"...a Hungária körúti kocsiszínt, a Margit-híd feljáróit, illetve az összes peront át kell alakítani a Combinók érkezése előtt (2006. április, május)..."

 

forras: Index

 

 

Előzmény: Törölt nick (436)
claudiopolis Creative Commons License 2006.03.14 0 0 437
nem a hosszal van a gond, hanem a magassággal, és azzal sincs nagy. a Combinók padlódszintje az ajtóknál 32 cm, ami még mindig alacsonyabb az ICS-k alsó lépcsőjének magasságánál. tehát efelől akár ma kezdhetnének közlekedni a Combik. de a városvezetés úgy döntött, hogy a kerekesszékesek minden segítség nélkül gurulhassanak be a villamosba, ezért emelik meg a peront kb. 10 cm-rel. persze vásárolhattunk volna olyan villamost is, aminek a padlószintje még alacsonyabb (ilyenek a bécsi ULF-ok 19 cm-s padlószinttel), de ez többel lett volna drágább, mint amennyi a peronok megemelése, ráadásul a 19 cm-s padlószintnek hátrányai is vannak. 
Előzmény: soundria (430)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 435
Tudtommal (sajnos...) 2001.
Előzmény: Törölt nick (434)
titan_m Creative Commons License 2006.03.14 0 0 433
Hosszal van a gond? Ez nekem új. Én úgy emlékszem, hogy apróbb peronmagasításokat végeznek, hogy egy szintben legyen a járda és a villamos belseje (néhány ajtó gyerekkocsisoknak, mozgássérülteknek)
Előzmény: soundria (430)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 432
kozlekedokozeg Creative Commons License 2006.03.14 0 0 431

"Pályaszám? ;)"

Pályaszám 2001, bár sehol nem láttam rajta...

Előzmény: Téboy1 (428)
soundria Creative Commons License 2006.03.14 0 0 430

"Április 18-tól június 9-ig két ütemben felújítják a nagykörúti villamos vonalát, ezalatt buszokkal szállítják az utasokat- nyilatkozta az InfóRádiónak Bősze Sándor, a BKV fejlesztési igazgatója."

Hadd kerdezzem meg, miert nem olyan hosszusagura rendeltuk a villamost, amilyen hosszuak a peronjaink? Hogy egy varost alakitsak a villamoshoz ez nekem kinai.

Koruton eddig is orulet volt, iden nyaron durva lesz.

Téboy1 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 429
Vannak,voltak....... :)
Előzmény: claudiopolis (426)
Téboy1 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 428

Sziasztok!

 

Szerintem egyenesen feldobják a viliket!

 

Pályaszám? ;)

 

 

Sziasztok!

 

 

Logoff!

Előzmény: g86 (408)
KZsoci Creative Commons License 2006.03.14 0 0 427
claudiopolis Creative Commons License 2006.03.14 0 0 426
és azért ne felejtsük el azt sem, hogy a bengálik is most már több mint 40 éve üzemben vannak...
Előzmény: vrobee (400)
boembike13 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 425
Köszönet a titkos-csatlás-képért...
Előzmény: kozlekedokozeg (388)
boembike13 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 424
"Az UV villamosokat is csak 30 évre tervezték"
Csak hogy a különbség az UV-k élettartama bizonyosan meghosszabbítható vagy 25 évvel, a kombié meg valószínűleg nem (lásd váz kérdések).

"Megszoktam, hogy rosszmájúan állsz a Combinóhoz"
Én nem fényképezni akarom őket hanem utazni szeretnék rajta. Ezért látjuk teljesen más oldalról a dolgokat.

"de eddig nem nyilatkoztál, hogy mit szerettél volna láttni helyette"
Nekem minden jármű jó ami jó, és egy sem ami rossz. Amint a kombi bebizonyította hogy jó, egy szót sem fogok szólni ellene. Addig pedig mindent megteszek, ha van hiba akkor az minél előbb kijöjjön. A baj a dologban ott van, hogy ez csak akkor derül ki ha már itt van a cucc.

A többit emilben...
Előzmény: vaskerék (385)
HáBé Creative Commons License 2006.03.14 0 0 423
Előzmény: nidsz (420)
ganz team Creative Commons License 2006.03.14 0 0 422
adok egy képet én is!!!
ganz team Creative Commons License 2006.03.14 0 0 421

Budapesti combinó itt!!!!

 

wlb.extra.hu

nidsz Creative Commons License 2006.03.14 0 0 420

Üdv!

 

meddig tart majd a 6000? km próbafutása a Combinónak?

(mikortól visz utasokat?)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!