Szeretnék venni egy ape-t. Azonnal, készpénzzel fizetek, amennyiben az alku létrejön. Ha valakinek van eladó, vagy tud eladót, akkor szóljon! Beleszerettem ezekbe a kis masinákba. Egy kérdés a tapasztaltabbakhoz: télen csúszós úton használható? Gondolom, érdemes eszkábálni rá hóláncot. A fülke mindegyikben gyárilag fűthető, vagy arról utólag kell gondoskodni?
Legyenek boldog óráid az Appe rendbehozása okán,no meg szerencséd,hogy emberi áron juss az erőműalkatrészekhez! Néhány hónapig idehaza vagyok,ha látok belevalót,majd zizegek. Szépnapokat: magyars
Üdv , Egek Vándora ! Misi szólt : egy némi élet támadt ezen a fórumon ( tavaly februári hozzászólásom után állt egy évet ....) , de nem gondoltam , hogy ilyen hamar ismerősre bukkanok .
Az akkor említett Empolini Milano-t vágulis eladtam egy hónapja , így most a 3 kerekű géppark leapadt egyre : Piaggio ApeCar , lényegében a P2-es . Platós , fülkés , 2 személyes , autókormányos 3 pedálos , botváltós , irányváltós . Kétütemű 218 ccm-es benzinmotor , szivattyús olajozás , 10 lóerő , indítódinamó , 12 V , 10-es kerekek . Én 1993-ban hoztam olaszból és motorkerékpárként lett forgalomba helyezve , így most az éves (!) biztosítási díja B8-ban 1896 Ft . Sajnos már benne van a korban (1977) igy eléggé leromlott az állaga , és most évek óta műszaki nélkül áll . Pedig egy ilyen járgányt nem nagy ügy átvinni a vizsgán , de szeretném kicsit helyrepofozni -- 1994-től használom és az első években nem volt kocsim , ezzel jártam mindenhova , a Szekszárd-Zalaegerszeg távot több tucatszor megjártam vele . Mivel nagyon megyzerettem ragaszkodom hozzá . Komolyabb gondom az indítódinamóval volt , azt sikerült is megcsinálni , de a dugatyúval még most is nyűglődöm . Az eredeti gyári nagyon drága , az ilyen-olyan ugyángyártottak problémásak .
Úgy látom itt a fórumon az 50-esek ( legalábbis a gyárilag 50-esek ) vannak túlsúlyban , de ez érthető , mert míg segédmotorok akadnak kies hazánkban , addig a 218-as nagy gépek ritkák , mint a fehér hollók , elvétle látni ilyet . Amit látni azok többsége is rendszám nélkül éli sanyarú életét . Amit lentebb ajánlgat a tulaj az is vélelmezhetően ( mert nem írt róla ) afféle hobbi célra ajánlott , papírtalan példány .
Ha valakinek a 218 ccm-es Piaggio ApeCarral van kérdeznivelója az keressen , ha tudok segítek .
A motort nem indítottam. Egy gumifékcső hiányzik. Az első műanyag sárvédő rögzítőfüleit műanyagjavítóval megcsináltattam. A platót az előző tulaj üvegszálas műanyaggal laminálta.Az ára:900 euro.
Először is engedd meg, hogy én is elismeréssel adózzak a plató ügyében! Sajnos ritkán látok ennyire igényes munkát. Ilyen bordázott rozsdamentes lemezből a kabin padlót is meg lehetne csinálni? .... A keskeny kabin (csak?) nekem ujdonság volt, egyszerüen még nem láttam sose. (Mi értelme lehet a kicsinél egy kicsivel még kisebbet is gyártani?) - Ti tudtok esetleg valami olyan letölthető tipus-ismertető anyagot, ahol megvannak az évjáratok, módosítások, stb.? .... Személyes kérdés = valamelyikőtök nem lakik véletlenül Tordason, v. a közelében? Ha igen, kérhetek egy mail-t, amire válaszolnék ... Köszönöm!