Keresés

Részletes keresés

Bakancs4 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 189
Hát egyelőre nekem ez elég . Aztán lehet , hogy pár hét múlva itt páran ráizgulnak a példámra , akkor jelentkezem .
Előzmény: pista13 (181)
Bakancs4 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 188

Kösz a segítséget , megtaláltam a motorszámot .

Most a fékkel görcsölök , amitől tartottam az hellyel-közzel bejött . A balos fékdobot gond nélkül le tudtam húzni , egy minimális csiszolás kell a munkahengernek és mehet vissza . Gond a jobb oldalon van ( remélen ezért a politikai kijelentésért nem fognak innen is -- értsd mopedautós vonal --  kimoderálni ) , hiába lötyög a bordástengelyen a fékdob , mert amikor húznám lefele akkor megakad a fékpofákon . A hézag (kopás) utánállítót már visszatekertem ,forgatom , kocogtatom , ütöm  de nem jön le . Vélelmezem , hogy válla lehet a fékdobnak , és szorul valamelyik munkadugattyú , és nem enged a ruónak , hogy az visszahúzza alaphelyeztbe , így a dob  mindig megakad .  Az első fékig nem jutottam el  még .

Pedig jó lenne vágezni vele , mert a motorhoz már megvan a cucc .

Előzmény: Mnagy (183)
Surci126 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 187
Piaggio Ape TM 703.Értem.Köszönöm!
Előzmény: pista13 (186)
pista13 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 186
piaggio307 háromkerekü ape tem 218 köbcentis
Előzmény: Surci126 (182)
Bakancs4 Creative Commons License 2010.10.26 0 0 185

 Javít : A másik Sulkymhoz és nagyon tetszik     A másik Sulkymhoz képest sokkal egyszerűbb ,  és nagyon tetszik

Előzmény: Bakancs4 (184)
Bakancs4 Creative Commons License 2010.10.26 0 0 184

Köszönöm ( az ismételten ) gyors segítséget .  Az enyémben a blokk nem így néz ki , egyenletes olajiszap borítja , még azt sem lehet megállapítani , hogy eredetileg milyen színű a motortömb . Viszont nem barkácsoltak rajta semmit , nagyon eredeti , vagy eredetiközeli állapotban van . Nincs össze-vissza átfúrkálva , átkábelezve ( rádió volt , de annak a vackait hamar el tudtam távolítani . A másik Sulkymhoz és nagyon tetszik , az kicsit modernebb volt ( Renault R-5 műszarfal vot benne ) sokkal több mütyűrrel , visszajelzővel , a kábelek jobban el voltak rejtve . Ránézésre nehezebben lehetett azt szervizelni . Ez nagyszerűen áttekinthető , hozzáférhető . Azon tekerős ablakok voltak , ezen egyszerű tolóablak , (     egy kis idézet a hírdetéséből  : 3 fokozatú ablaktörlő, beépített rádiósmagnó , elektromos fűtőmotor, kézifék visszajelzés , fékolaj-szint visszajelző, kétkörös hidraulikus dobfékrendszer , belső állítású tükrök , )  nekem sokkal szimpatikusabb .

 

A fékhez csak annyiban nyúltam , hogy megtekertem a hátsó tengelyvégeken levő anyákat , szerencsére gond nélkül mozdultak , vagyis lehúzható lesz a fékdob .Ha a munkahengerek csavarjai és a hollandik , légtelenítők is így járnak , akkor nagyon nyerő leszek . Mellesledleg : megegyezik valamivel a fékmunkahenger ? Mert a BMA Amica azonos a Ladáéval ( gondolom FIAT  örökség ) . Márpedig jó lesz sietnem -- részben a segítségeddel ( képbe hoztál az árakkal ) -- mert a reméltnél gyorsabban oldódik meg a dugattyú-probléma .

Előzmény: Mnagy (183)
Mnagy Creative Commons License 2010.10.26 0 0 183
A motorszámról egy kép.
Szám
Az enyém "Fehérvár környéke Csór- Pákozd"útvonal napi használatban 300Km 11 liter.Az eredeti vas fékcső a bódé alatt elpunnyadhatott 5mm- es rézcső meg egy kis peremezés megoldhatja a fő problémát.
Előzmény: Bakancs4 (178)
Surci126 Creative Commons License 2010.10.25 0 0 182
307?Az milyen?Apecar?
Előzmény: pista13 (180)
pista13 Creative Commons License 2010.10.25 0 0 181
nekemisvan szukym ha érdekel hivj 06705112523 motor megy kasznin kel javitani
Előzmény: Bakancs4 (175)
pista13 Creative Commons License 2010.10.25 0 0 180
van egy 307 ape piaggiom dobozos 218 mc érdekel hvij 06705112523 györ vagy nézdmeg györ szentiván körtér 76
Előzmény: Funk (11)
pista13 Creative Commons License 2010.10.25 0 0 179
van egy 307 piaggiom ha érdekel irj vagy hivj 06705112523 dobozos
Előzmény: paulus birra (151)
Bakancs4 Creative Commons License 2010.10.24 0 0 178

Köszönöm a gyors és hasznos infót . Meggondolandó , hogy egy dugó 17 ezer Ft lenne , de 26 ezerért kapok egy komplett , 6 felömlőcsatornás 100-as hengert dugóval hengfejjel , csapszeggel miegymással . Mint írtam volt hosszútávú terveim nincsenek a benzinmotorral , így előfordulhat , hogy valami olcsóbb megoldásra hajlok . Elsősorban most az érdekel , hogy üzemképessé tegyem , és megmérjem a pontos fogyasztását , úgymint normál városi ( ez az én esetemben az itteni szekszárdi viszonyokat jelenti )  étvágyát , illetve , hogy hosszabb távon  , relatíve sík úton , egy személlyel valami fix sebességgel mennyit eszik .

Holnap megyek vissza az egyik alkatrészboltba ,  mert pénteken későn értem oda .

A henger egyébként túlméretes már ( 48 mm ) , de alig használhatták , semmi válla nincs , jószerével azt se lehet megállapítani , hogy meddig járta be a gyűrű . Vélhetően az történt : amikor a gyári cucc megkopott , akkor felfúrták az első túlméretre , de drágállván az eredeti gyári dugót ( én is kissé drágállom ) gyártattak bele valamit . Nem jött össze túl jól a dolog , két évet használta a tulaj , sokat nem járhatott vele aztán tavaly ősszel letört a dugó egy része . Egy éve áll  a gép ,  most elkezdtek rendezkedni az udvaron , útban volt  és emiatt bagóért eladták . 

 A motoron kívül egy említésre méltó baja van : nincs fékolaj a rendszerben , és ez az eladót is meglepte . Vagyis amikor utóljára ült benne , akkor még rendben volt , ebből arra következtetek , hogy szét kell szednem a féket és átnéznem . Egyrészt nem szeretném , ha a csak úgy szimplán beleöntött fékolaj ( megint , ismét  , mégjobban )  meglocsolná a fékpofákat , másrészt az előző Sulkym ( SP50  Kore)  eljátszotta azt , hogy fékezéskor kiment szépen  a dugó , de a munkahenger rozsdás felületén megszorult és nem ment vissza . Szerencsétlen gép padlógázon egyesben vonszolta el magát a műhelyig (bő fél km ) ahol kínkeservesen lehúztam a dobot . azóta óvatos vagyok az ilyen félig-meddig berohadt fékekkel . Attól nem tartok , hogy csak úgy elmegy a fék száguldozás közben , de hogy befogva maradjon és úgy kelljen leflexelni a dobot...

Még nem takarítottam le a blokkot , így a motorszámot se találtam még meg . Melyik részen kell lennie ?

Surci126 Creative Commons License 2010.10.23 0 0 177
Én is gratulálok!Most fogok venni egy 110-es DR szettet.De addig nem mondok árakat amig a motorban nem lesz.
Előzmény: Bakancs4 (175)
Mnagy Creative Commons License 2010.10.22 0 0 176
Gratula az új szerzeményhez:-)
Én arről a címröl veszem a hengerdugó szettet, "link" nekem bevált a napi használatban, ja és jó az ár érték arány.
Előzmény: Bakancs4 (175)
Bakancs4 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 175

A Sulky megérkezett , biztos lehet benne...

 

 

Szóval ez itt a tegnapi szerzemény . Volt már a 15 év alatt 3 különféle 50-es háromkerekűm , az elsőt  -- BMA Amica --1996-ban elcseréltem egy Renault R-4-re ( "Bakancs") , a másodikat -- Sulky Sp50 Kore -- nagyjából annyiért adtam el , amennyiért vettem ;  a harmadikat életemben egyszer vezettem ( az eladása előtti napon  itt a ház előtt talán 100 métert) és kicsivel olcsóbban adtam el , mint amennyiért vettem évekkel korábban . Szóval igazából egyiket se használtam , de gondom mindegyikkel volt ; mire sikerült  most a nyáron az Empolinitől is megszabadulni ... erre tegnap lóhalálában megvettem ezt . Motorhibás a szentem , de a korához képest nagyon jó állapotban van . Bár terveim szerint a dugattíút pótolni fogom mihamarabb , de nem a kétütemű motorral akarom használni , henem dízelesíteni szándékozom . Hát meglátom mi lesz belőle . Ez a háromkerekűs vonzódás valami hülye betegség lehet , mert racionális oka nincs .

 

 

És itt van a magyarázat , hogy miért nem ezzel élvezem száguldás örömét . Megítélésem szerint a 75-ös Polini hengert fúrás után valami utángyártott dugóval párosították . Bár ez nem túl jó reklám az utángyártott ( tehát nem gyári ) dugattyúnak , ettől függetlenül én is valami ilyesminek szándékszom utánajárni -- mint írtam volt nem sokat kívánom ezzel a motorral használni , így sokat nem akarok költeni rá ; márpedig az eredetit drágán mérik .

 

Surci126 Creative Commons License 2010.10.18 0 0 174

Kint a motor.

A féltengely segítségért sok köszönet Mnagynak!

Mnagy Creative Commons License 2010.10.06 0 0 173
Itt is van egy Kereskedés 3 és 4 kereküvel is foglalkoznak
Előzmény: Pali_35 (170)
Surci126 Creative Commons License 2010.10.05 0 0 172

Szia!

 

Ape Poker a hivatalos típusa.Engem érdekelnének róla a tapasztalataid.

Továbbá tudok neked adni valakit aki ApeCar-okat bont.Tudtommal egyeznek az alkatrészek.

Előzmény: Pali_35 (170)
Bakancs4 Creative Commons License 2010.10.05 0 0 171

A Piaggio hivatalos kereskedése :  www.motoitalia.hu

Elvileg ők tudnak róla többet , de nekem nincsenek túl jó tapasztaltaim ezzel a céggel . Nehézkesek , és aranyáron kereskednek .

Előzmény: Pali_35 (170)
Pali_35 Creative Commons License 2010.10.05 0 0 170
Sziasztok,

Van a tulajdonomban egy Piaggio Ape 4 kerekes kisteher dobozos. 4 éve van meg, viszont most parkolt kb 4 hónapot egy helyen. Az első kerekek berohadtak. Szétszedtem összetettem. Fékfőmunkahengert kell cserélnem, mert elfolyik a fékolaj. Kérdésem az hogy tudnátok-e olyan üzletet ahol tudok ilyet venni vagy bontót? Thx
Surci126 Creative Commons License 2010.10.05 0 0 169

Itthon.:)A többit privátban.

suranyi.gergo(kukac)gmail.com

Előzmény: adalsetekreze (168)
adalsetekreze Creative Commons License 2010.10.05 0 0 168
Hali!

Honnan sikerült venni ,itthonról vagy külföld? Ahogy én elnézem itthon nemigazán van kínálat....
Előzmény: Surci126 (164)
Surci126 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 167

Még nem,mert nem tudtuk beindítani.Egy új tirisztor (kékdoboz) kellett bele.

Előzmény: Mnagy (166)
Mnagy Creative Commons License 2010.10.04 0 0 166
Mentél vele ?
Előzmény: Surci126 (164)
Mnagy Creative Commons License 2010.10.04 0 0 165
emil ment
Előzmény: Surci126 (163)
Surci126 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 164
Surci126 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 163

Azt megköszöném,még jól jöhet.Igaz az elektromos dolgokhoz nem értek.:)

suranyi.gergo(kukac)gmail.com

 

Előzmény: Mnagy (162)
Mnagy Creative Commons License 2010.10.04 0 0 162
Elektromos rendszer rajza, ha kell küldöm nagyobba (német) szöveggel kiegészítve.
Előzmény: Surci126 (161)
Surci126 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 161

Köszi,neked is!:)

Rakok fel mindjárt akkor a félig szétszedet állapotáról.

Ja és az a rajz mit ábrázol?

Előzmény: Mnagy (159)
Mnagy Creative Commons License 2010.10.04 0 0 160
Ilyened van?
villany

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!