Keresés

Részletes keresés

Bakancs4 Creative Commons License 2010.11.14 0 0 279

Hát ma megmértem az áttételeket is . Megnéztem , hogy egyes fokozatokban hányat kell fordulnia a főtengelynek ahhoz , hogy a kerék egyet forduljon .  Ezek jötttek ki :

  1. 54
  2. 30
  3. 20
  4. 14

Hátramenet : + 35 % lassítás . A kerék kerülete  133 cm . Ezek összevetésével az alábbi eléggé pörgős értékek jöttek ki :

 

1000     1,5      2,7     4       5,7

2000      3,0     5,4     8     11,4

3000      4,5     8,1    12    17,1

4000      6,0    10,8   16    22,8

5000      7,5    13,5   20    28,5

6000      9,0    16,2   24    34,2

7000     10,5   18,9   28    39,9

8000     12,0   20,6   32    45,6

9000     13,5   23,3   36    51,3

10000  15,0    27,0   40    57,0

 

Meglepő számomra , hogy 3. fokozatban 20 km/óránál már 5000-et , 4-ben 45-nél 8000-et forog . Jól számoltam ? El vagyok szokva az ilyesmitől , fél évtizede jószerivel csak öreg dízelekkel közlekedek , azok nem forognak ennyit . A 218 ccm-es ApeCar ennek kb. a felét pörgi , 30-nál 3 ezret , 40-nél 4 ezret  , 50-nél 5 ezret . Szóval elszoktam az 50 köbcentisektől .

Bakancs4 Creative Commons License 2010.11.14 0 0 278

Olcsó poénkodás lenne , ha azt mondanám , hogy az enyém is pont ilyen . Hát ebből annyi igaz is : az enyém is P3-as , és narancssárga színű . ( Lásd  147-es hozzászólás )  Nincs benne ugyan  efféle lóerőgyár , és nincsenek rajta peres gumik , van rajta viszont élő magyar rendszám ...nekem az többet ér , ja meg az enyém , itt áll a ház előtt ...

Viszont tegnap este már sor került az első futópróbákra itt a ház előtt a Sulkyval , valami bunkó szívózótt is velem  az utca végén  , odajött , hogyha továbbra is itt autókázom , akkor kihívja a rendőrséget . Mondtam : hívja nyugodtan --- illetve még megemlítettem neki : ha udvriasan megkér akkor esetleg meggondolom , és kevesebbszer jövök arra , de így ....amúgy nem  volt túl késő ( talán 18 óra lehetett ) és engem is meglepett , hogy mennyire csendes az járgány . Eddig 3 különféle 50-es háromkerekűm volt ( BMA Amica és Empolini  ezek Minarelli motorral , valamint egy Sulky SP50 Kore   Ape hajtáslánccal ) közös jellemzőjük volt , hogy eléggé üvöltött bennük a motor . Ez nagyon konszolidált , ami  nálam lényeges , mert nem szeretem a hangos járműveket . A fentebb említett képen látható  CB400-as Honda is szörnyű zajos volt , első dolgom volt elnémítani . Ha hírdetéseben  ( kvadot keresek ) sport vagy tuning kipufogóról olvasok ( ami elég gyakori ) akkor mindig visszaborzadok .

Szóval tetszik a járgány . Ma este eljutottam oda , hogy mentem egy 16 km-es kört a városban , lássanak  végre ezek a fafejű szekszárdiak valami normális verdát is .

De előtte nagyon megszenvedtem vele : nehezen indult , és ha ráléptem a gázra akkor rögtön leállt . Szivatót végig kérte , ha levettem rögtön leállt . Csak úgy volt hajlandó valamennyire üzemelni , ha erősen befojtottam a levegőszűrő előtt , az első menetpróbák is azzal történtek . Megjegyezem előtte teljesen kipucoltam a porlasztót , és benzint is rendesen kap -- egyelőre flakonból , mert az elektromos benzincsapot nemes elődjeim kiberhelték -- tisztára úgy viselkedett , mint akinek valami üzemanyagellátási zavara van , de rájönni nem lehetett pontosan .

Ma délután kipróbáltam egy új gyertyával , avval működött normálisan , el lehetett hagyni a fojtásokat a légszűrő elől . Utána visszaraktam az eredeti gyertyát ( amivel vettem) és azzal is működik , a városnézést is azzal  tette meg . A fene se érti mi volt vele . 

Van valakinek pontos információja arról , hogy mi a szerepe annak a vákumcsőnek , ami a porlasztót és a forgattyúsházat összeköti . Amikor tegnap kínlódtam vele , akkor benzin volt benne  -- látszik , most átlátszó cső van benne . Hogy ma  volt-e benne azt nem tudom , mert sötét volt mire visszaértem , és nem néztem alá , örültem , hogy csont nélkül tudtam vele autókázni egész este .

Kellemesen veszi a sebességeket , 2-esben is elindul síkon , ha kicsit mozog akkor már veszi 3-at , és olyan 30-nál tolom a 4-et , de síkon már olyan 25-nél is elketyeg óvatosan negyedikben .  Ha csak 35-tel megyek akko  nagyon szelíd hangja van , 40-45 fölé nem nyomtam , elvileg a gyűrű és a dugó bejáratós  bár nagyon hajkurászva később se lesz .

Előzmény: Surci126 (268)
Surci126 Creative Commons License 2010.11.13 0 0 277

Semmi baj,azt hittem hogy nem ment át.:)

Előzmény: daccs1 (276)
daccs1 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 276

Igen! Megkaptam,csak kevés időm van reagálni,húzós napjaim vannak! De fogok:)!

Előzmény: Surci126 (271)
pista13 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 275

kösz az infot

Előzmény: Surci126 (274)
Surci126 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 274

Ez nem eladó.Egy német oldalról mentettem a képet.

Előzmény: pista13 (273)
pista13 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 273

menyitké érte  vagy  csere édgekli,

Előzmény: Surci126 (268)
Surci126 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 272

Tekintélyt*

Előzmény: Surci126 (271)
Surci126 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 271

Szerintem is.Tekintéjt parancsol!Amúgy ment válasz kb 1 hete.

Előzmény: daccs1 (270)
daccs1 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 270

Hát ez nagyon ott "Van"!:)

Előzmény: Surci126 (268)
JETT Creative Commons License 2010.11.09 0 0 269

Bakancs engem lehetséges hogy érdekelne az Ape árban mennyit szeretne érte a srác??

Surci126 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 268

a.petike Creative Commons License 2010.11.09 0 0 267

t. bakancs !

 

bocs, ha nem voltam érthető.

szerelési könyvet keresek piaggio ape car max D-hez, vagy a piaggio ape poker D -hez.

 

a diesel motor beállítási értékei, meghúzási nyomatékai érdekelnének.

vettem egyet, de a motorja kosárban volt. öszzeraktam, de csak provizorikusan, hogy meglássam meg van e minden alkatrésze.

úgy tűnik, hogy igen és jó állapotban van.

a végleges összeszereléshez kellene a kézikönyv.

nem egy kétűtemű egyszerűen összerekható motor.

végűl is nagy ördöngősség nincs benne, de szivesen megnézném a gyári adatokat.

 

Bakancs4 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 266

A kormány az kormány .... lényegesebb kérdés , hogy rendszámos-papíros gép érdekel csak vagy , megfelelnek az efféle eretnekek , mint a mit féltucatnyi hozzással lejjebb hírdettek . Megjegyzem szerintem elég nyűgos lehet egy ilyen gépre rendszámot varázsolni , ha meg is venném csak úgy tenném , hogy lemásolnám a papírjait , bevinném szeretett hivatalunkhoz , és megkérdezném : ha idehozom a verdát az eedeti papírokkal akkor mire számítsak ......

Itt a környéken aszalódik egy P3-as Piaggio , 218-as , autókormányos , ppaírtalan , javításra szoruló példány . vagy 7-8 éve sózták rá aranyáron  egy szerncsétlen féllábúra azzal , hogy  50 ccm-es ( nem ő , a járgány 50-es ) . A manusz ugyan használta valamennyire , de aztán sokszor meghibásodott a gép , dugattyú-szorulások , miegymás , és évek óta áll , hozzá nem nyúlt senki . Persze papírja semmi nincs ...

Előzmény: JETT (264)
Bakancs4 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 265

ha valaki tud ape max D -hez service manuált, akár eladót is, azt megköszönném.

esetleg poker D is jó lenne, a motor ugyan az.

 

Valószínűleg én vagyok egy kicsit belassulva , de légyszi ismételd meg , lassan , tagoltan , magyarul , hogy mit szeretnél ?

Előzmény: a.petike (263)
JETT Creative Commons License 2010.11.08 0 0 264

Sziasztok keresnék megvételre piaggio apecar D-t vagy 218ccm is apet. Csak autókormányos érdekelne. Ha tud valaki eladót kérem szóljon köszönöm.

Számom: 70/9474542

a.petike Creative Commons License 2010.11.08 0 0 263

sziasztok !

 

segítséget kérnék !

 

ha valaki tud ape max D -hez service manuált, akár eladót is, azt megköszönném.

esetleg poker D is jó lenne, a motor ugyan az.

 

szóval, ha valaki tud..... :)

3keréken Creative Commons License 2010.11.07 0 0 262

Ha valakit érdekel,szép zöld és nem régi hirdetés

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Piaggio_ape_kiaruszalito_1339956.htm?ca=1_a

3keréken Creative Commons License 2010.11.06 0 0 261

Előzmény: 3keréken (260)
3keréken Creative Commons License 2010.11.06 0 0 260

No,ez az,ami nekem talány,de legalább működik a képfeltöltés

Surci126 Creative Commons License 2010.11.05 0 0 259

Ape 50

Ape TM (218ccm)

Ape Car (218ccm)

 

M.O.-on nagyából csak ilyeneket találsz.

Előzmény: daccs1 (258)
daccs1 Creative Commons License 2010.11.05 0 0 258

Esetleg tud valaki hol tudnék utánna nézni milyen tipusok vannak belőllük és hány ccm-is motorokkal lehet őket megtalálni?

valamilyen műszaki leírás is segítene.

daccs1 Creative Commons License 2010.11.05 0 0 257

Köszi a segítséget,igyekszem szétnézni több helyen!

Igazság szerint az 50 ccm-is tetszene a rendszámnélküliség miatt.

Napi hazsnálatra kellene átlag 16km oda vissza,csak van benne egy kis emelkedős rész is hazafelé:( úgyhogy lehet hogy a nagyobb motoros lessz a befutó!

Majd meglátjuk:)

Az önhordó karosszéria legyen veletek! :)

Előzmény: 3keréken (248)
Mnagy Creative Commons License 2010.11.05 0 0 256

Mnagy Creative Commons License 2010.11.05 0 0 255

na mégeggyet

Mnagy Creative Commons License 2010.11.05 0 0 254

Ape turbó

 

 

 

 

 

 

Mnagy Creative Commons License 2010.11.05 0 0 253
Mnagy Creative Commons License 2010.11.05 0 0 252

 

Próba kép

 

 

 

Bakancs4 Creative Commons License 2010.11.05 0 0 251

Szórakoztató volt beleolvasni a kérdésekbe :

 

 

HELLO!ÉRDEKLŐDNÉK,HOGY CSERÉBE ESETLEG ÉRDEKELNÉNEK E A KÖVETKEZŐ DOLGOK!EGY KTM 50CCM 4-SEB.LÁBVÁLTÓS MOTOR TÖKÉLETES ÁLLAPOTBAN,KÉRÉSRE KÉPET KÜLDÖK!EGY EPSON STYLUS PHOTO SCANNER,NYOMTATÓ,FOTÓ,CD NYOMTATÓ,KÁRTYAOLVASÓ,SAJÁT SZÍNES MONITORRAL,GARANCIÁLIS!EGY DIMARSON HÁZIMOZI 5,1-ES4EGY 4,5 KW-OS HŰTŐ-FŰTŐ KLÍMA!VAGY HA AUTÓ-ÉPÜLET KLÍMÁBAN TUDOK SEGÍTENI,AKKOR FELSZERELEM,VAGY MEGJAVÍTOM!EZEK LENNÉNEK A CSERE AJÁNLATAIM,HA ÉRDEKELNE KÉRLEK ÍRJ!ÜDV.PETYA.

 

 

Mire a  válasz : 

Üdv. Péter ! Motorom van  3 db már azokat sem használom, Tv-t sem nagyon nézek, elektronikai dolgok hidegen hagynak, kliimaszerelőként mentem nyudijba, kevés a nyugdijam ezért csak a pénz (különösen most a rezsi költségek téli emelkedése miatt) érdekel. Köszönöm a felkinált lehetőségeket, de nem tudok élni vele. További jó üzletelést K. Gyula.

 

 

Szóval klímaszerelők egymás közt....

 

 

És persze olvtársunk is nyomul a járgányra , de az konkrét kérdsre adott válasz után sem világos számomra . hogy hány köbcentis a verda ?

Előzmény: Bakancs4 (249)
Bakancs4 Creative Commons License 2010.11.05 0 0 250

Ja tényleg , az Ape 50-esen elől madzagfék van , teljesen elfelejtettem , be vagyok állva Sulkymra .

 

A fék persze azért zűrös , a fékmunkahengerek rögzítőcavarajinak furatai 1 mm-rel odébb vannak , faragni kellett . És persze le kell vágni a dugattyúkból is , de ezt már a megvásárláskor tudtam .  Talán holnap végre lemászik a saját kerekeire a bakolásról a szentem .

Előzmény: Mnagy (241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!