Más, egyállásos, de hagyományos sátortetős (mint az ex romhányi) fűtőházról van fotód ?
Nekem van itt néhány ilyen képem. Ez a fűtőház a Karánsebes-Hátszeg vasútvonalon lévő Bancár állomáson lett fotózva. Ez egy MÁV szabványú, egyvágányú két mozdony befogadására alkalmas vízházzal és műhelyekkel egybeépített mozdonyszín:
Köszönöm az eddigi képeket!
OFF
"Olvasásra Alkalmasabb" (Opera) böngészővel semmi nem látszik, mivel a ToolTip használata semmilyen W3C ajánlásban nincs benne! Leggyakrabban meg Lynxet használok, ott végképp nem látszik a felugró felirat, a forrást megnézni nincs kedvem, és a feliratból döntöm el, hogy letöltsem-e a képet (mivel, aki nem tudná, a Lynx karakteres böngésző, viszont néhány fényévvel gyorsabb a világ leggyorsabb böngészőjének (jogosan) kikiáltott Operánál is).
Köszi!
ON
Benbe
Segítség!!!! Meg szeretném építeni a szegedi körfűtőházat. A jelenlegi állapotról kb 160 képpel rendelkezem, megvan az átalakításkor készült alaprajz, de kellene olyan kép, ami még az átalakítás előtti állapot, azaz a szenelő üzemel, a fűtőházon még megvannak a füst kivezetésére szolgáló kürtők stb. Ha valaki tud segíteni jó lenne.
Eszembejutott, hogy a multkor tettem be képet az A29 014 ről egy egy állásos fűtőház előtt. Nos Bakonyszentlászlón a bauxitbányának a fűtőháza volt a képen. A gép néhány nappal később vándorútra indult Ajkára, helyette egy A26-os ment ki szentlászlóra a csökkenő igényeket kielégítendő. Az A29 014 pedig az A29 009-es helyett kellett, az ugyanis Sm-re ment javításba.
Most építem a szegedi 23 állásost TT-ben valamint a székesfehérvárit építette meg egy vezér, kint volt a veszprémi kiállításon N-ben. Ezen kívül DMaster honlapját is nézd meg.
Jaja! En a Pecsaban lattam a gepeit. Valami fantasztikusan. Foleg a Bobo tetszett nagyon (talan az 501-est vagy a 215-ost csinalta meg) Most h nyugdijba ment, meg tobb ideje lesz meg tobb gepet epiteni remelem :)))