Keresés

Részletes keresés

dube/1 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 459

Szia!

   Már elindultam hazafelé, de hozzászólásod megfogott!

   Igazad van, de ne benzincsövet kerestessünk vele, hanem vákumcsövet!

   Tehát a kérdés az, hogy a forgattyúsház - porlasztó - benzincsap vonalán nincs-e leesve egy vékony kis csövecske a helyéről! Leginkább a porlasztónál képzelhető ez el, mivel a fojtószelep nyitásával kell öszefüggést keresni! 

   További szép napot és boldog újévet mindenkinek, üdv.: Béla

 

Előzmény: Mnagy (457)
Mnagy Creative Commons License 2010.12.29 0 0 458

Az ilyen hozzászólásokért érdemes olvasni soraidat.... meg mosolyogtat :-))

Előzmény: 3keréken (456)
Mnagy Creative Commons License 2010.12.29 0 0 457

Szia lcsaba2

Áruld már el mi az a háromkerekü amivel bajlódsz?

Az Ape gyujtáselektronikája egy egység a trafóval nem egészen 10 ezer az ára.

Ez az egység vagy működik vagy nem, amit írsz a tiédről az olyan rotakapa jelenség.

A szívócsonk (cső) tövétől vezet egy benzin cső a karbihoz, az megvan?

Előzmény: lcsaba2 (449)
3keréken Creative Commons License 2010.12.29 0 0 456

Dűznipucoláskor egy  szerecsen hetéra bajusszőrszála a legideálisabb szerszám,bár nehéz manapság hozzájutni,a drótszál túl durva hozzá

dube/1 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 455

Szia!

   Lehet a trafónak kinéző elektronika hibája is, de gyújtáshiba esetén lucskosodik a gyertya!

Még van megszakítós gyújtás is? Javítása pontosan az egyszerűségében rejlene! Ha van stroboszkópod, akkor a gyújtáshiba kiderítése egy szempillantásig tart (a kitekert gyertya adhat folyamatosan szikrát a szabadban akkor is, ha nyomás alatt nem ad le szikrát)!

Első lépés ilyenkor egy biztosan jó gyertya becsavarása (legjobb, ha kéznél van egy másik motor, mert akkor a gyertyák oda-vissza próbázhatók)!

   Kapitányunknak nemrég küldtem egy pár sort, elküldöm Neked is a másolatát, hát ha segít!

   Víz és kosz a fagy beállta előtt is okozhatta a jelenséget!

   A vékony bovdenes tisztítást nem is látom! Javasolt a lószőr ilyen célra, minden keményebb eszköz furatbővüléshez vezet! Sokan a furatbővítéstől teljesítmény-javulást várnak; ez a legritkább esetben következik be, ellenben a fogyasztással; annak növekedése nem várat magára!

   Hétfőig már nem vagyok ezúton kívánok mindenkinek boldog újévet!

   Üdv.: Béla

Előzmény: lcsaba2 (452)
3keréken Creative Commons License 2010.12.29 0 0 454

A megszakító kezdődő beégése(általában a kondenzátor haldoklása végett) is okozhat felpörgés képtelenséget,gondolom hagyományos ülő-kalapácsos rendszer..

Ebben az esetben viszon az alapjárat is rapszódikusan ingadozó kell,hogy legyen,hallani, hogy dadog a motor.

Előzmény: lcsaba2 (452)
3keréken Creative Commons License 2010.12.29 0 0 453

Pontosan így gondolom én is,mínusz 10 fokban ,főleg a kannázott benzineknél nem ritka,hogy vizes picit a nafta,mindenképpen ráfagy a  fém alkatrészek felületére,ez jól látszik pl,a gázcsövek jégdugósodásánál,ahogyan azt a TV-ben is jól bemutatták és elmagyarázták,minthogy: egy 8 Bar nyomású gázcsőbe is képes a talajvíz  alattomos módon beszivárogni és azt egy jégdugóval jól eltömöszkölni,akár egy egész falu is gáz nélkül maradhat a fránya hideg miatt....:-))

Előzmény: dube/1 (450)
lcsaba2 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 452

kösz Béla de a jelenség még fagy előtti csak nem tudtam hogy ilyen fórumok is léteznek ahol tőbb segitséget kapok mint szakműhelyben van egy forgalmazo barátom ő javitott is régen de mára már csak elad neki sem tanultszakmája a hobbi meg a pénz vitte rá vele konzultálok néha szabad időben . akarburátor tisztitása k3 zsiroldó sprayyal vékony bowdenból kivont szállal és sűritett levegővel tettem.schuber tű nincs benne szimeringet gyújtás oldalon cseréltem de szemlátomást nem lett volna szűkséges henger talp és fej tömitetlenség nem látszik ,ez a gyujtás mokolmány szerinted nem okozhat ilyen jellegű problémát tőbb motort szereltem családnak barátnak munkatársnak ezért gondoltam belevágok a javitásába meg talán azért is mert felénk nincs rá jelentkező de ugy  látom felűlmulja képességemet

dube/1 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 451

Szia!

   A Vespámon is olyan (súbertű nélküli) porlasztó volt; egy hibalehetőséggel kevesebb!

Egyértelműen víz jutott az üzemanyagba, az gyógyította meg a gyertyákat! Tegyél egy kis alkoholt, vagy denát (max. egy fél decit) a tankba, s nem fagy el többet!

   Régi tapasztalatom alapján tudom ajánlani a Champion, vagy a PAL gyújtógyertya használatát; a többiek a víz megjelenését elhalálozásukkal díjjazták!

   Téli használatra: 225-s hőérték Champion-ban L 82 C; PAL gyertyából az N 14 - 8 ha jól emlékszem! Tuningolt motorokba magasabb hőértékű kell, kopott motorok az alacsonyabbat szeretik! A régi szép időkben úgy kísérleteztem ki a megfelelő hőértéket, hogy magasabb hőértékű gyertyával kezdtem, s amelyiket már nem szlusszolta a motor, abból vettem meg a Champion-t, a kísérleti alanyok PAL gyertyák voltak! Félreértések elkerülése végett; a motor előtt tisztelegtem a Championnal; a PAL gyertyánál csak drágább volt, de jobbat nem lehetett kapni! 

   Ahol árusítanak gyújtógyertyát, ott összehasonlító táblázat is van, amit ajánlok az legyen az alapérték!

   További szép napot, üdv.: Béla

Előzmény: lcsaba2 (449)
dube/1 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 450

Szia!

   Én abból indultam ki, hogy semmit nem állított el, csak a motor egyszerűen nem veszi fel a fordulatot gáz adására! Ebben az esetben ha rendes alapjárat van, akkor jónak kell lennie a gyújtásnak és a benzinszintnek, valamint a motor tömítettségének!

   Az alapjárati keverék mennyiségi és minőségi állítócsavarjait kizárnám, mivel alapjárat van!

Jegesedés, dugulás, vagy a súber tűje lehet a megoldás! A légszűrő csatlakozóját lebontva látható, hogy gázt adva együtt mozog-e a súberrel a súbertű!

   Mint Te is tudod; a lefagyott tűszelep csökkenő benzinszintet eredményez, s mielőtt ennek hatására leállna a motor: előtte még felpörög! Ha arra gondolsz; hogy egy keveset még átenged a lefagyott tűszelep, s ez a kis mennyiség az alapjárathoz még elegendő, csak a teljesítmény-rendszerhez kevés; akkor azt mondom, hogy gázadás után fog jelentkezni egy kis felpörgés, majd jobb esetben viszaáll az alapjárat, rosszabb esetben leáll a motor.

   Valószínűsíthető, hogy a porlasztóban eljegesedett víz van és az gátolja a teljesítmény-rendszer működését! Az úszóházban a főfúvóka szokott a legalsóbb ponton lenni; a víz (és a belőle keletkező jég is) oda gyűlik! Célszerű lenne a porlasztót szétszedett állapotban (pl. hajszárítóval) átmelegíteni és magas nyomású levegővel furatait átfújkálni! A rendszerbe került kis mennyiségű víz alkohollal keverve éghető fagyállót alkot, ezért 2-3 cl tiszta szeszt (gyógyszertárban kapható), vagy denaturált szeszt célszerű az üzemanyagtankba (diesel-eseknek is!) télen tölteni a jegesedés megelőzésére!

   További szép napot, várjuk az eredményt! Üdv.: Béla

Előzmény: 3keréken (447)
lcsaba2 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 449

előszőr is kivánok mindenkinek boldog új évet , köszön a hozzászolásotokat . kezdetben sokszor leállt kimostam a tankot ki tisztitottam a karbit,  már ritkábban hagyott cserben ,ezután gyujtás probléma lépett fel nem volt hajlandó csak stihlfűrész gyertyával elindulni de igy legalább ment, ezután tőbbhasználat után végűl be állt ngk-ra. a karburátor delorto márka de én még csak a jó őreg berhobinán láttam ilyet a shuberhenger tégla, tű nincs már első alkalommal sem fogadott el simminemű beavatkozást csak az alapjáratot volt hajlando emelni.a gyujtotekercs piaggio ,a trafo és az elektronika nemtudom a trafo talán aprio.az elektonika magnó alkatrészre emlékeztető mókolmány nem a márkához tartozó számomra szokványos tipus de eddig műkődőtt a jó isten áldja meg.

pista13 Creative Commons License 2010.12.28 0 0 448

mindekinek boldog uj évet

3keréken Creative Commons License 2010.12.28 0 0 447

Hirtelen jött ez az állapot,vagy egy folyamat volt?

Nézd meg,hogy a keverékarány állító csavar meg van-e,illetve az alatta levő pozicionáló rugó helyén van-e?

Általában ez a csavar szokott önáló életre kelni,normál helyzete nagyjából,hogy koppanásig betekerve,azután  másfél fordulatot kinyitva képez használható keveréket ,ha egyébként a többi tömítettségi mutató megfelelő...

Ha víz kerűlt az üzemanyagba,akkor ebben a nagy hidegben a porlasztón belül bárhol felfagyhat,okozhat anomáliát(Pl lefagy a tűszelep valamilyen helyzetben,fúvóka dűzni teljesen,részlegesen elfagy,STB)

Milyen típusú a karbi?

Gázadásra,szivatózásra mit produkál?

Kéne több infó,de az bíztató,hogy legalább alapjáraton ketyereg...

Előzmény: lcsaba2 (445)
dube/1 Creative Commons License 2010.12.28 0 0 446

Szia!

   Körítés nélkül: adott egy kétütemű motor, amely idáig ment normálisan, de valami miatt már csak alapjáraton üzemel?

   Normális alapjárat feltétele a tömítetség (nem lehet hibás a szimmering, a dugattyú és a henger közötti illesztés), megfelelő benzinszint és jó gyújtás!

   1. Hagyományos építésű sebességváltós motornál üresbe kapcsolva nem veszi fel a fordulatot (esetleg gázadásra a szívótorokba még vissza is lő): főfúvóka dugulás, súbertű lentmaradás miatt nem kap üzemanyagot. Eltávolított légszűrővel a szívótorok részleges zárásával nehezen bár, de kipörgethető a motor! Javítás: a főfúvóka tisztítása, illetve a súbertű biztosításának helyreállítása.

     Ha gázadásra belefullad az üzemanyagba és leáll, akkor nem kap elég levegőt! Ebben az esetben ha leveszem a légszűrőt és javulást tapasztalok, akkor a hiba a légszűrőben lesz, ha nincs változás, akkor mégiscsak a porlasztóban van eldugulva a keverőcsőhöz vezető járat!

   2. Variótárcsás (automata) sebességváltós motornál: gyorsító-áttételen megragadt az ékszíjtárcsa, rögtön vinni akarja a masinát, de még nincs ereje hozzá! Ha ez még egy dugulással együtt jelentkezik, az nehezíti a hiba okának a felismerését! A primér tárcsafelek összeszorítását röpsúly-görgők végzik; sok használat alatt a görgők megkopnak, a keresztbe-forduló görgő nem engedi a tárcsafelek eltávolodását!

   További szép napot és írd meg, hogy mi volt a hibás!

                                                                                          Üdv.: Béla

Előzmény: lcsaba2 (445)
lcsaba2 Creative Commons License 2010.12.28 0 0 445

sziasztok.még nagyon amatőr vagyok a 3kerekű javitásban most vettem egyet eddig ment de most fel adta a lasztit,alapjáratnál tőbbre képtelen a szimeringek jok a karbi tiszta a szikra látszatra jo.ha valakinek lenne valami használhato javaslata megkősszőnném

taxis12 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 444

Üdvözöllek!

Én is Szegedi vagyok a város északi felén a  Sándorfalvi út mellett.

Kizázólag 3 kerekűekkel foglalkozok évek óta.

Te Domaszéken,vagy Algyőn laksz?

Az én 3 kerekűeimet mind elvittem az NKH-hoz,beütötték a CM50-jelzést és van hozzájuk adatlap is,amiben fel van tüntetve hogy: L2-e. kategóriába tartozó segédmotorkerékpár nem rendszámköteles.

Telefonszámaim az előző hozzászólásomban leírtam,ha úgy érzed hogy valamiben tudok segíteni hívjál és ha tudok szívesen segítek.

Telefonszámot ha tudsz küldeni, elfogadom főleg ha vezetékes.

Üdv:  MISI.

Előzmény: Tillatanárúr (436)
dube/1 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 443

Szia!

   A 40 éves: az fiatalember! Elismerem; a felnövekvő ifjúság nem mindig így látja, de nem szabad mindenben rájuk hallgatni!

   Szerintem semmi baj nem lesz azzal a fékkel!

   Üdv.: Béla

Előzmény: Tillatanárúr (442)
Tillatanárúr Creative Commons License 2010.12.27 0 0 442

Idős vagyok én már a száguldozáshoz, megelégszem a kevesebbel is! Ezt az elvárást adtam kínai barátainknak, de nem  gondolom a száguldást. 40 éves műszaki tanár vagyok, nekem nem gond a plusz 5 perc menetidő.

Különben is Szegedtől 11 km-re lakom egy faluban, onnan országút vezet be, tehát nem zavarok senkit a tötyögésemmel.

Aminél úgy érzem még lesz sok játék az a fék, de majd valahogy megoldjuk. Én is várom már hogy itt legyen, valahol az indiai óceánon hajózik most egy kontiba.

Előre is köszönöm a segítséget és a tanácsokat!

 

Szép napot!

Tilla

Előzmény: dube/1 (441)
dube/1 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 441

   Gondolom, hogy ezek a képek sajnos még csak Kínában készültek (mennyivel jobban mutatna a Te műhelyedben)!

   A differenciálmű és a motor csatlakozása között van még egy közbenső áttétel is?

   Nem szeretnélek elszomorítani; de a 46km/h-s sebességet a Sulkyba épített 1500W-s motorral kb. 500 méteres távon érheted el sík úton! Koncentrálj inkább 25-30km/h-s tempóra, s nem fogsz akkorát csalódni a technikában! Egyébként ha abból indulsz ki, hogy egy villanymotor és egy benzinmotor összehasonlításakor az átváltószám 1,6 a villanymotor javára; akkor igazad van és tuningolni lehet a későbbiek folyamán is!

   90kg-s volt a robogóm (én 60kg vagyok) és a nagyon gyorsnak hirdetett masina csak lejtőn volt képes meggyőző haladásra! Saját órája szerint akkor 50km/h-s sebességgel ment; a valóságban az jó 40-s tempó volt! Amióta 1kW-s motorral kergetem; 55km/h-ig könnyen gyorsul, de ott már beszól az akku! Végsebességem 60km/h, de ezt már nem szeretik az akkuk!

Előzmény: Tillatanárúr (438)
dube/1 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 440

Szia!

   Sajnos nem; az ország minden részéről gyülekezünk, de ez kicsit sem zavarja segíteni-akarásunkat, mivel az interneten kívül érdeklődési körünk is összekapcsol bennünket!

   Speciel én: Sárospatakról, az Árpád Vezér Gimnázium vonaláról tartom veletek a kapcsolatot!

   Szegeden egy jóbarát: "gázos sanyi" lesz az egyik segítőd; ha aktiváljuk! Neki mopedautó-armadája van és nagy rutinja a mopedautók javítása és vizsgáztatása terén! Egy másik jóbarát: "Bazarghai" Makóról! Neki elektromos tapasztalatai vannak, őt arra az esetre tartalékoljuk, ha a távsegítség csődöt mondana!

   Elsődlegesen nekem is az tetszik a háromkerekűben, hogy egy darabig még hivatalosan is rendszám nélkül mehet! A következő szempontom az volt, hogy milyen könnyen lehet "hibridesíteni" (valójában alternatívan; a lehetőségeknek megfelelően üzemeltetni)!

   Valamit tudnak a kínai barátocskáink abból, amit nekünk még tanulnunk kell! Történetesen itt a közlekedés-kúltúránkra gondolok! Egy olyan robogó alvázát és kaszniját használtam fel robogóm építésénél, melybe Kínában: elektromos, benzines, vagy elektromos és benzines meghajtást építenek! Érdekes módon nekik elég egy 2kW-s benzines, vagy 500W-s elektromos motor a meghajtáshoz, s amikor a hibrid verziót építik, akkor beérik a 350W-s agymotornak az első kerék helyére építésével is, csak mi vagyunk ilyen telhetetlenek a teljesítmény-hajhászás terén!

   Megadom magam; elég a kisebb motor is Neked abba a gépbe, de mondj le a 40km/h-s "száguldásról"! Ha beéred a 25km/h-s sebességgel; agyon sem fogod tudni vágni a masinádat, megbízható hű társad lesz (tudod; Japánban is azért nem mennek tönkre az 50-s robogók, mert nem szabad 30km/h-s sebességnél gyorsabban menni velük)!

   Közben megjöttek a képek is talán?

   Üdv.: Béla

Előzmény: Tillatanárúr (436)
Tillatanárúr Creative Commons License 2010.12.27 0 0 439

Nos én voltam kint Kínába, tényleg szinte minden motor náluk elektromos. benzinesük nincs is, tényleg nem láttam benzines motort, álítólag nagy az adó rá kint. Kértem konkrét árajánlatokat komplett 3 kerekű autókra, 2000 usd környékén vannak 1-2 kw-os motorral.

A következő kör ez lesz, de még utána kell néznem a pontos feltételeknek a kreszben, hogy ne kelljen rá rendszám. Egyébként a kressz szerint csak be kellene mutatni a KPM be, ha belefér a smk kategóriába és 3 kerekű, semmi más dolog nem kell hozzá. Jól tudom ezt?

Előzmény: Tillatanárúr (438)
Tillatanárúr Creative Commons License 2010.12.27 0 0 438

ha a motor képét megnézed, az adattáblán ott van, hogy 236 fordulat/ percet tud, az 50 cm átmérőjű kerékkel 46 km tud.

 

 

 

Előzmény: Tillatanárúr (437)
Tillatanárúr Creative Commons License 2010.12.27 0 0 437

 

 

Előzmény: Tillatanárúr (436)
Tillatanárúr Creative Commons License 2010.12.27 0 0 436

Sziasztok!

Szegedi vagyok, ti is?

No, körüljártam a dolgokat, és azok tanácsát kértem ki, akik ilyeneket gyártanak kint. Pontosan megadtam a paramétereket, és ahhoz kértem ajánlatokat. 3 céget versenyeztettem, és abból ellenőriztem vissza az adatok helyességét. 

Nos nekem fontos egyenlőre az, hogy ne kelljen rajta rendszámnak villogni. Egyébiránt a kínaiak 1200w-os motorja 500-600 kg-os gépeket hajt. választhattam 1200-1800w-os motor között én a közepest választottam. Megadtam a sebesség paramétereket, ehhez gyártották a controllert.

néhány kép a dologról:

 

Előzmény: dube/1 (434)
dube/1 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 435

Atti!

   Miután elküldtem hozzászólásomat; észrevettem, hogy a 386-hoz kapcsoltad a tiedet; tehát tudsz az említett gépről! Abban az autóban az fogott meg, hogy gyárilag elektromosnak volt tervezve, ezáltal az akkuk helye, a csomagtér kiképzése és a differenciálmű is ahhoz készült!

   Én sem nyugszom addig, míg egy háromkerekűt nem villamosítok; de terveim szerint a hátulja maradna eredeti, csak az első kereket cserélném agymotorosra!

   Üdv.: Béla

Előzmény: Tillatanárúr (432)
dube/1 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 434

                                            Szia kedves Tanárúr!

   Konkrétan az ország melyik részére tehetünk? Netán pont Szeged lenne a harcálláspontod? Véletlenül nem két darab 1500W-s agymotor fogja hajtani a géped?

   Csatlakozom a Kapitányúr véleményéhez; lehet, hogy jobban is átgondolhattad volna a dolgokat, mielőtt belevágsz egy átépítésbe! Röviddel ezelőtt mutattam egy eladó, hibás, gyári építésű elektromos kisautót.  Nem fertőztél meg valakit a baráti körödben az elektromos közlekedéssel? Ez a cseppség még tudtommal gazdát keres! A háromkerekű Sulky-val azonos kategóriának mondanám, csak ez négy kerekű!  Tudtommal ebben 60V/3kW-s motor 72V/4kW-tal tette a dolgát mindaddig, amíg nem akarták még tovább fokozni a belőle kivehető teljesítményt! Annak a vezérlőjét kinyírták, azért üzemképtelen! Motorja annak is kefés, ha az általad megrendelt vezérlő programozható; akkor annak működtetéséhez is alkalmas lehet! Állítólag nyári időben új akkukkal a 40km/h-s tempóval 80km hatótávja volt a kicsikének ha jól emlékszem 120Ah-s pakkal! Ugye veszed az adatokat? Ha mégis kisebb a motorod; az elvárásod tőle nagyon hasonló, tehát az akkupakk mérete is hasonló legyen! Nem tértél ki az akku típusára, de az árából ólom-alapúra következtetek! Én a saját építésű robogómban Szilikonos akkukat használok; ezekben az elektrolit állítólag alkálifémsó és elzselésített formában van benne az ólomakkuban. Az ismertető szerint szulfátosodásra ezek az akkuk kevésbé hajlamosak és az akkuk élettartama 25%-kal több, mint a felitatott savas akkumulátoroké! Amit észrevettem; a hideget ez sem szereti; a nyári hatótávnak 1/3-át tudja csak a nagy hidegben! Igazi megoldás a Lítiumos akku lenne; csak annak az ára nagyon magas, ezért maradtam a szilikonosnál!

   További szép napot mindenkinek, üdv.: Béla

 

Előzmény: Tillatanárúr (432)
3keréken Creative Commons License 2010.12.26 0 0 433

Üdvözöllek  a kerékhiányosnak titulált eszementek alternatív csoportjában,Tanár Úr!

Nem tudásmérce okán,de jó lett volna a tettek előtt ábrándozni picit az Általad elkövetendő módosítások hogyanján....

Én számtalan baklövést elkövettem életemben,műszaki megoldások kivitelezése közben,bár sohasem bántam meg,akármilyen szarul is sikerültek....,mert legalább kevésbé szapora ütemben hülyültem,ha már okosodni  nem voltam képes hibáimból....

Túl kevés az infó,mit szeretnél kihozni a dologból,első blikkre,karcsúnak gondolom azt az ezerötszáz Wattot,a masinéria tömegéhez képest..bár mondom,nem tudom,hogyan és mire szeretnéd használni...

Onnan merem ezt az arányt kicsinynek gondolni,mert használok egy háromkerekű City-EL masinát,három KW-s motorral,amit három darab 100 Ah-s savas Banner táplál....Határesetnek vélem ezt a teljesítményt is,épp kielégíti a közúton való haladás kritériumait.

Mindenesetre sok sikert az építéshez!

magyarsanyikapitány"

Előzmény: Tillatanárúr (432)
Tillatanárúr Creative Commons License 2010.12.26 0 0 432

Sziasztok!

Ezúton bejelentem, hogy sikerült belerángatnotok a 3 kerekűek világába... :-) 2 hónapja vettem egy amicát, már akkor azzal a céllal, hogy átalakítom elektromossá. Kínai kapcsolatim révén sikerült rendelnem kintről egy 104 cm széles teljes elektromos hátsó futóművet. 1500w-os szénkefés motorral, dobfékkel. Jön hozzá 2db 14 inches alu felni gumikkal, szabályzó kontroller, 60v-os, elektromos gázpedál,  szóval minden ami kell az egyszerű átalakításhoz. ja meg 2 munka akkupakk 60v 28Ah (két db)+ két töltő. Most hajózik kintről free shippinggel, január végén érkezik meg.

 

Árakról:

aksik a kettő 300 usd

elektromos pedál 40 usd

töltő : 20 usd

14 inches alu  felni 60 usd

gumi hozzá 30 usd

futómű motorral 210 usd

controller, vezérlő: 70 usd

 

 

Uána indul az átalakítás, ahol mindenki segítő tanácsát megfogadom! Ha sikerül a dolog, akkor ez azt jelenti, hogy kb 100 000-ből meglehet egy új, gyári átalakítás akkuk nélkül. ajánlottak egy nagyobb akkupakkot, 60V 120 Ah-t, arra azt mondták hogy kint egy teljes napig mennek vele az elektromos kisautók. 450 usd lett volna, de egyenlőre nézzük a kissebet.

Cél: max 45 km /h sebesség, Napi 30 km megtétele kispézből...

Szép napot mindenkinek!

Tilla

 

 

Előzmény: dube/1 (387)
jankó13 Creative Commons License 2010.12.25 0 0 431

áldot karácsonyt mindenkinek. sziasztok. most regisztráltam,tehát új vagyok még ezen az oldalon. segitségeteket szeretném kérni, érdekelne engem megvételre egy jó állapotban lévő ape. üdv mindenkinek.

Surci126 Creative Commons License 2010.12.24 0 0 430

Békés,boldog Karácsonyt kívánok minden kedves márkatársnak és szimpatizánsnak!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!