"Lázár János a napilap szombati számában megjelent interjúban azt mondta, elérhetőbbé, az autós közlekedés valódi alternatívájává akarja tenni a tömegközlekedést, méghozzá az ország egészében. ""További autópályák épülnek majd az országban. Jövőre például az M4 és az M49-es kerülnek napirendre, de tervben van az M1 kétszer háromsávosra bővítése, és meg kell fontolni az M5-ös hatsávosítását is Kecskemétig vagy éppen az M9-es továbbépítését. A térség gazdasági potenciáljának minél jobb kiaknázása szempontjából kulcskérdés Debrecen elérhetősége, "bekötöttsége", ezért a 47-es utat a városig négysávosítani kell."
"Magyar Railjet-beszerzés: törölve A ma esti Magyar Közlöny (220/2022.) 1692/2022. (XII. 29.) Korm. határozata: "A Kormány a vasúti személyszállítás járműállományának korszerűsítésével összefüggő feladatokról szóló 1435/2022. (IX. 7.) Korm. határozat 2. pontját visszavonja". A visszavont pont a 39+10 darab ingaszerelvényt takarja.
Nem csodálkozok ezen azután, hogy a 7-es volt az első, amit utasforgalomba adtak, de annak pillanatában az 1.-6. példányok között volt olyan, ami még összeszerelés alatt állt akkor.
Közben még mindig rendszeresen tapasztalom, hogy egy Budapest-Vác út során 3-4-szer kapcsol ki a főmegszakító gyorsítás közben, ennek mi az oka? Illetve olyan sem egyszer volt, hogy gyorsfékezés után újra kellett indítani a járművet (utastérvilágítás, utastájékoztatás is lekapcsol stb.), hogy tovább tudjunk közlekedni.
3 szekrényes mávos kiss látható a képen. Elvileg a 007-es. Gondoltam arra is, hogy csak kiterőben áll, de nem látszik jele annak, hogy kiterőn állna. Sem a pályán sem a felsővezetékben.